abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 5 februari 2021 @ 17:01:47 #51
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_197836470
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 15:03 schreef Keyos het volgende:
had gewoon beter moeten weten. Een verweer ‘foutje, sorry’ is met goede redenen gewoon niet voldoende. Het spelletje
Een foutje kan iedereen maken en dat geeft de UEFA ook gewoon toe hier. Ze geven zelf aan dat er geen opzet in het spel is geweest. Dan had een voorwaardelijke straf, desnoods voor de duur van zijn carriere, met een 100% dopingscontrole regime veel beter op zijn plaats geweest.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_197836683
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 17:01 schreef sanger het volgende:

[..]

Een foutje kan iedereen maken en dat geeft de UEFA ook gewoon toe hier. Ze geven zelf aan dat er geen opzet in het spel is geweest. Dan had een voorwaardelijke straf, desnoods voor de duur van zijn carriere, met een 100% dopingscontrole regime veel beter op zijn plaats geweest.
Ik vind dit ook veel logischer maar ben dan ook Nederlandse strafmaten gewend
-nee-
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 5 februari 2021 @ 17:32:45 #54
408813 crew  trein2000
pi_197837104
Mag ook niet trainen? Dan is het gewoon doei tot de start van seizoen 22/23.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  vrijdag 5 februari 2021 @ 17:42:24 #55
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_197837292
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 17:32 schreef trein2000 het volgende:
Mag ook niet trainen? Dan is het gewoon doei tot de start van seizoen 22/23.
Misschien kan hij een jaartje kicken in de NFL.
We have always been at war with Eastasia.
pi_197837316
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 17:32 schreef trein2000 het volgende:
Mag ook niet trainen? Dan is het gewoon doei tot de start van seizoen 22/23.
Odoping kan nog altijd mod worden in LEF. @De_Kraam
pi_197837990
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 17:32 schreef trein2000 het volgende:
Mag ook niet trainen? Dan is het gewoon doei tot de start van seizoen 22/23.
Niet op de club, genoeg andere opties uiteraard ;)
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 5 februari 2021 @ 18:32:50 #58
408813 crew  trein2000
pi_197838014
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 18:31 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Niet op de club, genoeg andere opties uiteraard ;)
Basic Fit?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_197838163
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 16:05 schreef superniger het volgende:
Wie is de 2de keeper van Ajax?
Maarten Stekelenburg
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 5 februari 2021 @ 20:41:02 #60
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_197840658
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 16:10 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]

Aspirine of Furosemide
"de namen lijken ook erg op elkaar" aldus vd Sar :')
Waarna hij even flink aan zijn bovenlip begint wrijven.
Z'n neus begon nog net niet te groeien.
-furosemide kan je toch niet zonder recept krijgen (en niet bij de Etos of Kruidvat)?
- bagatelliseren van furosemide is zwak (het is gewoon een maskeringsmiddel)
pi_197840944
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 18:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Maarten Stekelenburg
Die van 56?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_197841339
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 20:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Die van 56?
:Y
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_197850002
Belachelijke straf voor zo'n achterlijk misverstand. Het is weliswaar iets wat op de verboden lijst staat, maar het zou zijn prestaties eerder negatief beinvloeden dan andersom. Kost je gewoon een jaar van je carriere plus je bent voor de rest van je leven gebrandmerkt.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  FOK!fotograaf zaterdag 6 februari 2021 @ 13:16:10 #64
842 Zorro
Z
pi_197850322
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:58 schreef Hathor het volgende:
Belachelijke straf voor zo'n achterlijk misverstand. Het is weliswaar iets wat op de verboden lijst staat, maar het zou zijn prestaties eerder negatief beinvloeden dan andersom. Kost je gewoon een jaar van je carriere plus je bent voor de rest van je leven gebrandmerkt.
Terechte straf. En de lichtste voor zo'n overtreding ook nog.
Als ze dit zouden accepteren stroomt de sport vol met misverstanden op dit gebied.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_197851235
quote:
6s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 13:16 schreef Zorro het volgende:
Terechte straf. En de lichtste voor zo'n overtreding ook nog.
Als ze dit zouden accepteren stroomt de sport vol met misverstanden op dit gebied.
Als je het vergelijkt met andere straffen is het een relatief zware straf. In het verleden zijn bijvoorbeeld Frank de Boer, Jaap Stam, Edgar Davids, Joseph Guardiola en Fernando Couto bestraft voor het gebruik van Nandrolon. Kregen schorsingen van zo'n vier maanden van de UEFA (die achteraf overigens ook nog onterecht bleken volgens mij). Maar goed, dat waren veldspelers die nog enig profijt van doping zouden kunnen hebben.

Ik kan me niet indenken wat het profijt van doping bij een keeper zou moeten zijn. Meestal wordt doping gebruikt voor meer uithoudingsvermogen of sneller herstel na een inspanning. Lijkt me voor een keeper allebei niet zo heel relevant.

Staat buiten kijf dat je als topsporter er voor zou moeten zorgen dat je altijd let op wat je inneemt, maar de straf lijkt me in het licht van eerdere straffen gezien wat aan de zware kant.
pi_197861107
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 17:01 schreef sanger het volgende:

[..]

Een foutje kan iedereen maken en dat geeft de UEFA ook gewoon toe hier. Ze geven zelf aan dat er geen opzet in het spel is geweest. Dan had een voorwaardelijke straf, desnoods voor de duur van zijn carriere, met een 100% dopingscontrole regime veel beter op zijn plaats geweest.
De UEFA geeft toe dat Onana een foutje heeft gemaakt? Nee, de UEFA zegt best mee te willen gaan in het scenario van Onana. Het is niet zo dat de UEFA zegt dat Onana gelijk heeft.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 21:52:14 #67
494852 Wicky030
Feitelijk incorrect
pi_197861422
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 13:53 schreef Zelva het volgende:

[..]

Ook als hij de waarheid vertelt, is zijn schorsing nog steeds terecht en zelfs nog te laag.
Er bestaat nog zoiets als proportionaliteit. Als Onana kan bewijzen dat het middel van zijn vrouw was en voorgeschreven was. Dan geef ik hem een goede kans.
Non-conformistisch onuitstaanbaar onverwoestbaar
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 6 februari 2021 @ 21:54:48 #68
408813 crew  trein2000
pi_197861508
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 21:52 schreef Wicky030 het volgende:

[..]

Er bestaat nog zoiets als proportionaliteit. Als Onana kan bewijzen dat het middel van zijn vrouw was en voorgeschreven was. Dan geef ik hem een goede kans.
Doping'recht' zit wat lastig in elkaar. Kort gezegd komt het er op neer dat je alleen onder een sanctie uitkomt als je als sporter aantoont dat zelfs iemand die met de grootst mogelijke voorzichtigheid handelt hetzelfde zou kunnen overkomen.
Je bent gewoon verantwoordelijk voor wat er in je lichaam zit, heeft ook met de bewijsproblematiek te maken die anders ontstaat. Misschien weet @heywoodu er nog wel iets meer over te zeggen.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  zaterdag 6 februari 2021 @ 21:58:30 #69
494852 Wicky030
Feitelijk incorrect
pi_197861629
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 21:54 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Doping'recht' zit wat lastig in elkaar. Kort gezegd komt het er op neer dat je alleen onder een sanctie uitkomt als je als sporter aantoont dat zelfs iemand die met de grootst mogelijke voorzichtigheid handelt hetzelfde zou kunnen overkomen.
Je bent gewoon verantwoordelijk voor wat er in je lichaam zit, heeft ook met de bewijsproblematiek te maken die anders ontstaat. Misschien weet @:heywoodu er nog wel iets meer over te zeggen.
Dit wist ik dan weer niet.
Non-conformistisch onuitstaanbaar onverwoestbaar
  Forum Admin zaterdag 6 februari 2021 @ 22:02:24 #70
35723 crew  GGMM
pi_197861740
Is de kans eigenlijk aanwezig dat wanneer ze naar het CAS gaan dat de straf dan hoger uitvalt?

Ik lees dit nergens specifiek
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_197862148
Ik heb dat bij atletiek wel eens zien gebeuren, dat het CAS bij een hoger beroep de straf nog zwaarder maakte

Edit

https://sportnieuws.nl/at(...)thonloopster-jeptoo/

Dat was niet de zaak die ik me herinner, dus het zal wel vaker gebeuren
-nee-
pi_197862387
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 16:10 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]

Aspirine of Furosemide
"de namen lijken ook erg op elkaar" aldus vd Sar :')
Waarna hij even flink aan zijn bovenlip begint wrijven.
Z'n neus begon nog net niet te groeien.
Ja, en een teamsporter heeft geen doping nodig. :')

Alsof een teamsporter geen middelen kan gebruiken om sneller te herstellen. Of om sterker te worden. Of om betere reflexen te krijgen. Of om slank te blijven voor de teamarts.

Ik acht het zeer goed mogelijk dat Onana iets gebruikt heeft wat hij wilde verdoezelen. Dan kan het ook om wiet of coke gaan.

Van der Sar kan trouwens geen specifieke naam noemen. Hij heeft het over het hoofdpijnpilletje, dat inderdaad qua naam op het andere middel lijkt.

Als hij echt zeker van zijn zaak was, had hij beide pillenstrips ook mee kunnen nemen, dan had iedereen kunnen zien dat ze op elkaar lijken. Of een bewijsje van het recept van Onana's vrouw. Het lijkt me dat je jouw gelijk toch aan wil tonen.

Ik vind het overigens ook wel interessant of het normaal is dat je als vrouw in de dertig furosemide gebruikt. Dat lijkt me meer iets voor vrouwen van 80. Overigens heb ik zelf ook in een drogisterij gewerkt, en het merendeel van de verkochte pijnstillers was paracetamol of ibuprofen. Aspirine is qua naam wel bekend, maar werd veel minder verkocht.

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 06-02-2021 22:30:36 ]
pi_197862594
aspirine nodig hebben :')
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_197862646
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 22:31 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
aspirine nodig hebben :')
Hoezo die '' :') ''. Hele groepen nemen pijnstillers.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 22:37:06 #75
494907 Geblazoesde
Geblazoesde blazoes
pi_197862717
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 22:24 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ja, en een teamsporter heeft geen doping nodig. :')

Alsof een teamsporter geen middelen kan gebruiken om sneller te herstellen. Of om sterker te worden. Of om betere reflexen te krijgen. Of om slank te blijven voor de teamarts.

Ik acht het zeer goed mogelijk dat Onana iets gebruikt heeft wat hij wilde verdoezelen. Dan kan het ook om wiet of coke gaan.

Van der Sar kan trouwens geen specifieke naam noemen. Hij heeft het over het hoofdpijnpilletje, dat inderdaad qua naam op het andere middel lijkt.

Als hij echt zeker van zijn zaak was, had hij beide pillenstrips ook mee kunnen nemen, dan had iedereen kunnen zien dat ze op elkaar lijken. Of een bewijsje van het recept van Onana's vrouw. Het lijkt me dat je jouw gelijk toch aan wil tonen.

Ik vind het overigens ook wel interessant of het normaal is dat je als vrouw in de dertig furosemide gebruikt. Dat lijkt me meer iets voor vrouwen van 80. Overigens heb ik zelf ook in een drogisterij gewerkt, en het merendeel van de verkochte pijnstillers was paracetamol of ibuprofen. Aspirine is qua naam wel bekend, maar werd veel minder verkocht.
Het stelt ook gewoon geen klote voor. Nergens kijkt men naar de situatie. Zoveel middelen waar heel veel over wordt geraat, maar eigenlijk bijzonder weinig gezegd. Net zo debiel als die speekseltest in het verkeer. Ja je had er rekening mee kunnen houden dat die joint nog tot eind sint juttemis terug te vinden is. Of het enige invloed heeft op de verkeersveiligheid is niet eens relevant, gewoon op de letter nauwkeurig, want dat is eerlijk en netjes en menselijk en begripvol.
Floefig gefloefde op de Foxes en doet niet meer mee.
Genomineerd voor biggest baddest asshole motherfucker 2021. Vergeet niet te stemmen.
pi_197863472
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:58 schreef Hathor het volgende:
Belachelijke straf voor zo'n achterlijk misverstand. Het is weliswaar iets wat op de verboden lijst staat, maar het zou zijn prestaties eerder negatief beinvloeden dan andersom. Kost je gewoon een jaar van je carriere plus je bent voor de rest van je leven gebrandmerkt.
Wat begrijp je niet aan maskeeringsmiddel?
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
  zaterdag 6 februari 2021 @ 23:19:37 #77
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_197863760
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 21:52 schreef Wicky030 het volgende:

[..]

Er bestaat nog zoiets als proportionaliteit. Als Onana kan bewijzen dat het middel van zijn vrouw was en voorgeschreven was. Dan geef ik hem een goede kans.
Je vindt dat een sporter helemaal niet hoeft te letten op wat hij naar binnen gooit?
  zaterdag 6 februari 2021 @ 23:35:49 #78
494907 Geblazoesde
Geblazoesde blazoes
pi_197864105
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 23:19 schreef Zelva het volgende:

[..]

Je vindt dat een sporter helemaal niet hoeft te letten op wat hij naar binnen gooit?
Als je naar zijn eerste zin zou kijken, zou je kunnen vermoeden dat hij dat zeker niet vindt. Ik geef toe, het berust op een gevoel, keiharde cijfers ontbreken.
Floefig gefloefde op de Foxes en doet niet meer mee.
Genomineerd voor biggest baddest asshole motherfucker 2021. Vergeet niet te stemmen.
pi_197864312
Ik hoorde bij pak schaal podcast dat ze bij Onana thuis zelfs een reconstructie deden om het aan te vechten _O-
-nee-
  zondag 7 februari 2021 @ 00:05:25 #80
494852 Wicky030
Feitelijk incorrect
pi_197864666
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 23:19 schreef Zelva het volgende:

[..]

Je vindt dat een sporter helemaal niet hoeft te letten op wat hij naar binnen gooit?
Ja dat zeg ik dan ook echt.
Non-conformistisch onuitstaanbaar onverwoestbaar
pi_197865563
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 23:46 schreef Marsenal het volgende:
Ik hoorde bij pak schaal podcast dat ze bij Onana thuis zelfs een reconstructie deden om het aan te vechten _O-
Oh god, ik hoop niet dat ze daar Peter Rrrrrrrrrrrrrrrr de Vries voor ingehuurd hebben, ik zie nu al voor me hoe hij met zijn nasale geluid en pedeante toon wel even gaat vertellen dat hij bij menig onderzoek betrokken is geweest waar de vork anders in de steel blijkt te zitten :r
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 7 februari 2021 @ 01:04:46 #82
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_197865580
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 00:05 schreef Wicky030 het volgende:

[..]

Ja dat zeg ik dan ook echt.
Met de proportionaliteit ís al rekening gehouden en daardoor heeft al hij een sterk verlaagde straf.

Dus ja als je dan vindt dat het dan nog wel lager kan, dan vind je in feite dat een sporter gewoon achteloos het medicijnkastje mag opentrekken. Ik kan niet anders concluderen.

En ja voor mij mag die straf hoger omdat Onana totaal niet voorzichtig is geweest en overduidelijk geen enkele moeite heeft gedaan om zich aan de regels te houden.
pi_197865628
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 12:58 schreef Hathor het volgende:
Belachelijke straf voor zo'n achterlijk misverstand. Het is weliswaar iets wat op de verboden lijst staat, maar het zou zijn prestaties eerder negatief beinvloeden dan andersom. Kost je gewoon een jaar van je carriere plus je bent voor de rest van je leven gebrandmerkt.
Dus we gaan bij elke positieve controle kijken of iemand er profijt van heeft? Dus als iemand betrapt word op een afslankmiddel, dan gaan we kijken of hij 2 kilo te zwaar is? Juist om dat hele gezeik te voorkomen is er gewoon 1 lijst opgesteld die voor alle sporten geld, en waarbij elke sporter er zelf voor moet zorgen dat hij het niet binnen krijgt. Op deze manier heb je de meest eerlijke omstandigheden. Zelfs het hele concept van dokter attest is wat omstreden aan het raken, en ook dat is terecht.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_197866073
Gewoon de straf accepteren .. beetje zielig dat gehuil uit Amsterdam
pi_197868489
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 02:04 schreef PSVCL het volgende:
Gewoon de straf accepteren .. beetje zielig dat gehuil uit Amsterdam
In oktober betrapt en het komt pas uit direct na de maand vol topwedstrijden.
  zondag 7 februari 2021 @ 10:27:18 #86
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_197868663
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 21:43 schreef luxerobots het volgende:

[..]

De UEFA geeft toe dat Onana een foutje heeft gemaakt? Nee, de UEFA zegt best mee te willen gaan in het scenario van Onana. Het is niet zo dat de UEFA zegt dat Onana gelijk heeft.
Waarmee ze dus blijk geven te geloven dat er geen opzet in het spel is.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zondag 7 februari 2021 @ 10:28:50 #87
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_197868696
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 22:24 schreef luxerobots het volgende:
en nemen, dan had iedereen kunnen zien dat ze op elkaar lijken. Of een bewijsje van het recept van Onana's vrouw. Het lijkt me dat je jouw gelijk toch aan wil tonen.

Ik vind het overigens ook wel interessant of het normaal is dat je als vrouw in de dertig furosemide gebruikt. Dat lijkt me meer iets voor vrouwen van 80. Overigens heb ik zelf ook in een drogisterij gewerkt, en het merendeel van de verkochte pijnstillers was paracetamol of ibuprofen. Aspirine is qua naam wel bekend, maar werd veel minder verkocht.
Ze gebruikte het tijdens haar zwangerschap heb ik ergens gelezen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zondag 7 februari 2021 @ 10:30:09 #88
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_197868728
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 02:04 schreef PSVCL het volgende:
Gewoon de straf accepteren .. beetje zielig dat gehuil uit Amsterdam
Zelfs de trainer van PSV vind het buiten proportioneel volgens mij hoor ;)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zondag 7 februari 2021 @ 10:31:59 #89
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_197868766
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 01:08 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dus we gaan bij elke positieve controle kijken of iemand er profijt van heeft? Dus als iemand betrapt word op een afslankmiddel, dan gaan we kijken of hij 2 kilo te zwaar is? Juist om dat hele gezeik te voorkomen is er gewoon 1 lijst opgesteld die voor alle sporten geld, en waarbij elke sporter er zelf voor moet zorgen dat hij het niet binnen krijgt. Op deze manier heb je de meest eerlijke omstandigheden. Zelfs het hele concept van dokter attest is wat omstreden aan het raken, en ook dat is terecht.
Maar in hoeverre kun je alles controleren?

Denk bv aan de situatie van Contador met besmet vlees. Een verkeerde strip pakken met een brak/ziek hoofd kan iedereen gebeuren. Daarnaast zou men aan de dosering in de urine moeten kunnen zien of het inderdaad slechts 1 pilletje was of meerdere. Als het 1 pilletje was dan kun je je uberhaupt afvragen wat het voor effect heeft....
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_197868842
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 10:31 schreef sanger het volgende:

[..]

Maar in hoeverre kun je alles controleren?

Denk bv aan de situatie van Contador met besmet vlees. Een verkeerde strip pakken met een brak/ziek hoofd kan iedereen gebeuren. Daarnaast zou men aan de dosering in de urine moeten kunnen zien of het inderdaad slechts 1 pilletje was of meerdere. Als het 1 pilletje was dan kun je je uberhaupt afvragen wat het voor effect heeft....
Het kan iedereen gebeuren, maar mag een topsporter niet gebeuren. Je lijf en je gezondheid is je werk, en daar krijg je ook een zeer riant salaris voor. Dan mag je dus ook verwachten dat je als topsporter zelf een beetje nadenkt. Dus bijvoorbeeld de medicijnen van je vrouw en jezelf apart bewaren. En al jouw medicijnen (zelfs een aspirine) even laten beoordelen door de clubarts.

Er is trouwens rekening gehouden met geen opzet, vandaag de lage straf. Maar straffen moeten ze wel, anders gaat iedereen die smoes straks gebruiken. En dan is dus de hele anti doping regels voor niks als je dus hier jurisprudentie voor gaat gebruiken. Want een volgende die betrapt wordt gaat dan ook dit verhaal opvoeren en dan wijzen naar degene die geen straf kreeg. Verkeerd middel = straf, klaar.
  zondag 7 februari 2021 @ 10:47:26 #91
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_197869023
niet toegeven aan die corrupte UEFA

gewoon de UEFA opdoeken
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_197869403
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 10:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
niet toegeven aan die corrupte UEFA

gewoon de UEFA opdoeken
Dus we gaan de doping toestaan in het voetbal?
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_197869437
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 10:30 schreef sanger het volgende:

[..]

Zelfs de trainer van PSV vind het buiten proportioneel volgens mij hoor ;)
Je had hem eens moeten horen als dit een PSV speler was geweest.
pi_197869789
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 10:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
niet toegeven aan die corrupte UEFA

gewoon de UEFA opdoeken
Niet toegeven aan dat corrupte Ajax.

Gewoon Ajax opdoeken.
pi_197869809
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 10:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
niet toegeven aan die corrupte UEFA

gewoon de UEFA opdoeken
Laat doping nou zo een beetje het enige zijn wat goed geregeld is, je snapt dat de UEFA hier niets over te zeggen heeft?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_197869827
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 10:31 schreef sanger het volgende:

[..]

Maar in hoeverre kun je alles controleren?

Denk bv aan de situatie van Contador met besmet vlees. Een verkeerde strip pakken met een brak/ziek hoofd kan iedereen gebeuren. Daarnaast zou men aan de dosering in de urine moeten kunnen zien of het inderdaad slechts 1 pilletje was of meerdere. Als het 1 pilletje was dan kun je je uberhaupt afvragen wat het voor effect heeft....
Je weet niet het verschil tussen een doosje aperientjes en andere medicijnen? Ik mag hopen dat je geen werk doet waar ook maar iets van verantwoordelijkheid bij komt kijken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 7 februari 2021 @ 11:57:31 #97
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_197870150
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 11:39 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je weet niet het verschil tussen een doosje aperientjes en andere medicijnen? Ik mag hopen dat je geen werk doet waar ook maar iets van verantwoordelijkheid bij komt kijken.
Mijn god wat ben jij een vermoeiende act :')
Makkelijk tweede.
pi_197870191
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 11:39 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je weet niet het verschil tussen een doosje aperientjes en andere medicijnen? Ik mag hopen dat je geen werk doet waar ook maar iets van verantwoordelijkheid bij komt kijken.
Wie zegt dat ze in het doosje zaten?
Ik heb ook ooit per ongeluk bloedverdunners geslikt ipv een paracetamol
jeetje wat ben ik dom
oei oei oei
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
pi_197870206
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 11:39 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je weet niet het verschil tussen een doosje aperientjes en andere medicijnen? Ik mag hopen dat je geen werk doet waar ook maar iets van verantwoordelijkheid bij komt kijken.
Ik vind het sowieso een vaag verhaal. Van der Sar noemt geen namen maar heeft het over een hoofdpijnpilletje, dat op het product lijkt wat de verslaggever wel bij naam noemt namelijk 'furosemide'.

Als je echt zeker van je zaak bent, heb je de feiten toch gewoon paraat? Je kan de strips laten zien, en desnoods laat je ook nog het recept van de vrouw van Onana zien.
  zondag 7 februari 2021 @ 12:07:53 #100
494852 Wicky030
Feitelijk incorrect
pi_197870312
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 11:38 schreef raptorix het volgende:

[..]

Laat doping nou zo een beetje het enige zijn wat goed geregeld is, je snapt dat de UEFA hier niets over te zeggen heeft?
De Russen zitten zo'n beetje elke OS, EK en WK aan de doping. Clubs als Juventus (en in mijn optiek Madrid) hebben ook een verleden erin.

Als je denkt dat de grootste sport ter wereld vrij is van dopingmisbruik vind ik dat vrij naief. We hebben het hier over een miljardenbranche waar atleten in een splitsecond een wedstrijd kunnen veranderen.
Non-conformistisch onuitstaanbaar onverwoestbaar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')