Als de tattoo betekenis voor je heeft dan krijg je geen spijt. Als het een modeplaatje is, dan wel.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:37 schreef Boze_Eend het volgende:
Habibo's,
als ik afgevallen ben wil ik tattoo gaan zetten.
Op zich weet ik nog niet zo goed wat ik wil.
Maar denk nu wel te weten wat ik wil.
Maar is het slim zoiets te laten zetten?
Ik wil geen hele grote of zo, maar gewoon paar kleinere.....
Maar ik heb depressie en zo en ja ik zoek ook gewoon dingen nu vanwege klote corona.
wat denken jullie ga ik spijt krijgen van symbolische tattoo?
betekend vriendenquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als de tattoo betekenis voor je heeft dan krijg je geen spijt. Als het een modeplaatje is, dan wel.
Oh en een persoonlijke opmerking: die habibo's.. ik word er gek van..
ja denk ik eigk welquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:37 schreef Boze_Eend het volgende:
Schrijf dan vrienden?quote:
Ben je impulsief en doe je wel vaker dingen waar je achteraf spijt van hebt? Dan is er een gerede kans dat het hierbij ook zo zal gaan. Heb je er langdurig over nagedacht en alsnog geconcludeerd dat je een tattoo wilt? Dan zul je er mogelijk wel tevreden mee zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:37 schreef Boze_Eend het volgende:
vrij impulsief ja ik had 2000 euro spaargeld dat is nu nog maar 800quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ben je impulsief en doe je wel vaker dingen waar je achteraf spijt van hebt? Dan is er een gerede kans dat het hierbij ook zo zal gaan. Heb je er langdurig over nagedacht en alsnog geconcludeerd dat je een tattoo wilt? Dan zul je er mogelijk wel tevreden mee zijn.
Maar moeten we dit dan meer zien als een van de dingen waarmee je poogt je depressie te verdrijven? Want daarvoor lijkt het me sowieso niet zo'n goed en trefzeker middel.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:49 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
vrij impulsief ja ik had 2000 euro spaargeld dat is nu nog maar 800ik heb 1200 uitgegeven op 2 maanden tijd. Heb ook even geen inkomsten dus is niet slim heb ook wel spijt maar ja ik ben niet zo goed in dat allemaal is mij allemaal gedoe zeg maar. sinds ik depressief ben gaat alles moeizaam
Ja denk wel dat dat het is.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Maar moeten we dit dan meer zien als een van de dingen waarmee je poogt je depressie te verdrijven? Want daarvoor lijkt het me sowieso niet zo'n goed en trefzeker middel.
dankje misschien moet ik het maar niet doen ik dacht zoiets al maar jij en saparmat geven eigenlijk hetzelfde antwoord.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:55 schreef Postbus100 het volgende:
Advies bij een depressie is om geen grote/ingrijpende keuzes te maken, zoals een huis kopen of een kind willen maken. Een tattoo valt hier voor mij ook wel eigenlijk onder (omdat je het niet ongedaan kan maken, en niet goed kan nadenken over welke je nou eigenlijk wil), dus ik zou je keuze nog even uitstellen totdat je gedeald hebt met je depressie.
wat is dit voor onzinquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als de tattoo betekenis voor je heeft dan krijg je geen spijt. Als het een modeplaatje is, dan wel.
Geen onzin.quote:
We leven hier in NL.quote:
betekent is met een t, en dat vrienden maken we zelf wel uit.quote:
Mocht de tattoo een tekst bevatten dan zou ik 'm even laten spelchecken door iemand die wel Nederlands kan trouwens.quote:
Als ik later spijt zou krijgen van mijn prikkeldraadjes tattoo zou ik ook spijt krijgen van de klok die bijvoorbeeld op het tijdstip staat dat mijn zoon geboren is.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:23 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Geen onzin.
Als je een tattoo laat zetten over iets wat veel voor je betekent, of een herinnering aan iemand of wat dan ook,.. dan heb je weinig kans dat je er spijt van krijgt, dit in tegenstelling tot de prikkeldraadjes en tribals bv.
Dit heb ik ook zo gedaan. Vanaf mn 16e ging ik altijd mee met vrienden die een tattoo lieten zetten en elke keer heb ik er een voor mezelf uitgezocht. En elke keer vond ik weer een leukere. En nu bijna 50 ben ik bijna de enige zonder tattoo.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:23 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Als je denkt dat je een tatoeage wil doe je er goed aan eerst een goed ontwerp te bedenken/zoeken.
Als je denkt zeker te zijn leg je het idee een jaar in de kast. Ben je na dat jaar nog net zo enthousiast erover en weet je het nogsteeds zeker zoek dan een goede tatoeëerder (en kom erachter dat je nog minstens maanden moet wachten).
Kortom, doe dit niet impulsief, geef het voldoende bedenktijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |