mensen die meer dan vijf bedpartners hebben gehad en toch besluiten om geen condoom te gebruiken, verdienen het om een SOA te krijgen en er mag dus met deze mensen, mits ze een ziekte oplopen zoals AIDS, geen medelijden worden getoond, want hun roekeloze gedrag heeft ze aan de ziekte geholpen en door hun roekeloze gedrag hebben ze anderen in gevaar gebracht.
PS
Condooms heerschen!
Het is overigens geen stelling, het is een mening imho.
[Dit bericht is gewijzigd door TroyK op 24-01-2003 17:25]
quote:Dan ben je vast nog maagd
Op vrijdag 24 januari 2003 17:24 schreef Amnesia het volgende:
ik haat condooms
geef mij maar wel condooms. ik wil nog niet vader worden op mn 18e.
en ik hoef ook geen genitale wratten ofzo. weet ik veel.
Alleen zijn die krengen zo godsvergeten duur!
quote:Moest je maar niet de sloerie uithangen
Op vrijdag 24 januari 2003 17:24 schreef TroyK het volgende:
Wat een crap, je zult maar 5 keer verkracht worden of tegen je zin in sex hebben.Het is overigens geen stelling, het is een mening imho.
maar af en toe moet je wel (als de pil door medicijnen niet betrouwbaar meer is die maand)
En voor wat betreft soa's: mijn vriendin heeft zich laten testen, en voormij was ze de eerste
Dus ik slik eerst een pil voordat ik aan de slag ga...
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 17:25 schreef EdSchouten het volgende:[..]
Moest je maar niet de sloerie uithangen
kijk de sex is het zeker nog ruim waard met condoom, dan vinnik t nogstees super hoor, daar niet van. maar zonder is beter.
[Dit bericht is gewijzigd door Kip op 24-01-2003 17:30]
Ben je nou man of vrouw want voor zover ik weet is er geen pil voor mannen en kunnen vrouwen niet "rukken".
;P
quote:jaa indd.
Op vrijdag 24 januari 2003 17:30 schreef PARTIJTJEGEITJE het volgende:
Condooms (kunnen) breken
quote:oh nee? Je bent er toch echt zelf bij. Je bent al vanaf de jaren negentig met honderden voorlichtingscampagnes geconfronteerd op allerlei vlakken. Aids is in de media uitgebreid aan bod gekomen en nog steeds, net als andere SOA's en als je dan ervoor kiest, zelf uit eigen keuze, om onveilige seks te hebben... wie is er dan dom? Als je alle kennis die je over veilige seks naast je legt en met een relatief onbekend persoon het bed deelt, of met iemand die seksueel behoorlijk actief is geweest in zijn of haar leven. Zelfs al ben je getest... is het niet beter om altijd eerst met een condoom te beginnen en regelmatig jullie beiden te laten testen totdat iedere twijfel volkomen is uitgebannen, want het hoeft maar 1 keer mis te gaan...
Op vrijdag 24 januari 2003 17:41 schreef GlennM het volgende:
zoiets verdien je niet.
er kan altijd wel iets zijn waardoor er iets fout gaat.
Als ik het woord "erperar"kende dan had ik geen onveilige seks gehad met een venezolaanse teef.
quote:Beetje wazige mening, en niet volledig onderbouwd.
Op vrijdag 24 januari 2003 17:19 schreef Cairon het volgende:
de stelling is...mensen die meer dan vijf bedpartners hebben gehad en toch besluiten om geen condoom te gebruiken, verdienen het om een SOA te krijgen en er mag dus met deze mensen, mits ze een ziekte oplopen zoals AIDS, geen medelijden worden getoond, want hun roekeloze gedrag heeft ze aan de ziekte geholpen en door hun roekeloze gedrag hebben ze anderen in gevaar gebracht.
PSCondooms heerschen!
Je mening klinkt er gefrustreerd, mischien kun je je mening wat beter onderbouwen zodat we je beter kunnen helpen.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben zelf ook een groot voorstander van condoom gebruik. Je vrindin loopt niet meer 'na te druipen'. Het argument dat je minder voelt met condoom vindt ik juist een plus, dan hou je het langer vol
Het echte genot zit toch tussen de oren en niet in je leuter.
quote:na zes maanden... stel jouw vriendin heeft vier maanden voor ze met jouw het bed induikt met een gozer geneukt die met HIV besmet was, dit wist zij niet en ze heeft je nooit iets over hem verteld, het was van voor jullie tijd. Wat blijkt nu, ze komt op de test schoon naar voren, jullie hebben seks en blijven dat een kleine drie vier maanden op regelmatige basis doen, het gaat uit en jij gaat verder naar de volgende relatie, zonder condoom, je laat je nog eens testen voor je volgende partner en wat blijkt, je ben sero-positief! Zeg maar dag tegen je handje, want je lot is nu bezegeld met een vroegtijdige dood aan een ziekte die je immuunsysteem naar de knoppen helpt waardoor je straks doodgaat aan een verkoudheid of een griepje.
Op vrijdag 24 januari 2003 17:51 schreef nozem het volgende:
Chairon, je bent toch een klein beetje paranoide. Na 3 maanden kun je je laten testen, is die test negatief dan is alle twijfel uitgebannen en heb je dus GEEN HIV of andere Soa's. In een relatie heb je een vetrouwensbasis dus je gaat er toch vanuit dat de ander niet vreemdgaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |