abonnement Unibet Coolblue
pi_198137708
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 21:04 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nou hè, jij denkt dat ze braaf binnen zitten?
Welnee, die opmerking was er gewoon om leeghoofdig Halsema te bashen. Dat weet je zelf ook wel.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198157034
Wat een kansloze reacties hier van sommigen.
Beetje mensen belachelijk maken die opkomen voor hun principes terwijl je zelf op je zolderkamer zit om livestreams te volgen.
Wie is hier nou de wappie :')
pi_198159519
Jaap Dieleman is het perfecte prototype wappie. Heeft net voor 600k een eigen blaadje in kleur gedrukt waarin zijn knettergekke theorie uitgelegd staat.
https://barendrechtsdagbl(...)na-is-begin-eindtijd

quote:
Dieleman grijpt vooral terug op het Bijbelboek Openbaring. Hij leest daarin dat het slecht afloopt met wie niet buigt voor de "vaccinatiedwang van de overheid. Als je weigert, word je gedood. We hebben dit soort beelden al eens gezien bij Islamitische Staat, waar iedereen werd onthoofd die weigerde te buigen voor de islam."
Hoe komt zo iemand aan 600k voor zo'n huis aan huis blad?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 24 februari 2021 @ 10:55:53 #229
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_198178445
Acht maanden cel voor plunderaar avondklokrellen Eindhoven

Een man van 35 uit Weert moet acht maanden de cel in voor zijn rol in de avondklokrellen in Eindhoven op 24 januari. Hij is veroordeeld voor geweld tegen de politie en het plunderen van een Jumbo-supermarkt.

De straf is gelijk aan de eis van het Openbaar Ministerie. De man gooide volgens de rechter stenen naar de politie en raakte daarbij een politiebusje. Op foto's is verder te zien dat hij bij het plunderen van de Jumbo een la van de kassa onder zijn arm heeft en een blikje Red Bull in zijn hand. De man moet de Jumbo een schadevergoeding van 9950 euro betalen.

https://nos.nl/liveblog/2(...)avondklokrellen.html
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_198178473
quote:
14s.gif Op woensdag 24 februari 2021 10:55 schreef Domnivoor het volgende:
Acht maanden cel voor plunderaar avondklokrellen Eindhoven

Een man van 35 uit Weert moet acht maanden de cel in voor zijn rol in de avondklokrellen in Eindhoven op 24 januari. Hij is veroordeeld voor geweld tegen de politie en het plunderen van een Jumbo-supermarkt.

De straf is gelijk aan de eis van het Openbaar Ministerie. De man gooide volgens de rechter stenen naar de politie en raakte daarbij een politiebusje. Op foto's is verder te zien dat hij bij het plunderen van de Jumbo een la van de kassa onder zijn arm heeft en een blikje Red Bull in zijn hand. De man moet de Jumbo een schadevergoeding van 9950 euro betalen.

https://nos.nl/liveblog/2(...)avondklokrellen.html
Haha :D ben je 35 heb je nog niks van je leven gemaakt en zal dan ook nooit meer wat worden ook. Best wel aardig wat 8 maanden.
  woensdag 24 februari 2021 @ 11:00:45 #231
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_198178506
quote:
14s.gif Op woensdag 24 februari 2021 10:55 schreef Domnivoor het volgende:
Acht maanden cel voor plunderaar avondklokrellen Eindhoven

Een man van 35 uit Weert moet acht maanden de cel in voor zijn rol in de avondklokrellen in Eindhoven op 24 januari. Hij is veroordeeld voor geweld tegen de politie en het plunderen van een Jumbo-supermarkt.

De straf is gelijk aan de eis van het Openbaar Ministerie. De man gooide volgens de rechter stenen naar de politie en raakte daarbij een politiebusje. Op foto's is verder te zien dat hij bij het plunderen van de Jumbo een la van de kassa onder zijn arm heeft en een blikje Red Bull in zijn hand. De man moet de Jumbo een schadevergoeding van 9950 euro betalen.

https://nos.nl/liveblog/2(...)avondklokrellen.html
Toedeledokie :W
Voordeel, zodra je vrijkomt staat het land er hopelijk een stuk beter voor.

Ook mooi:
quote:
De politierechter veroordeelde hem ook tot het terugbetalen van ruim 9000 euro aan gestolen artikelen. „Als hij vindt dat hij alleen verantwoordelijk is voor het blikje Red Bull, dan verhaalt hij de rest maar op de andere plunderaars”, aldus de rechter.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_198178538
Toprechter. _O_ _O_ _O_
Het is koud, het is guur....
  woensdag 24 februari 2021 @ 11:04:26 #233
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_198178545
twitter

Sow
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 24 februari 2021 @ 11:09:15 #234
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198178599
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 11:00 schreef Drekkoning het volgende:

Ook mooi:
„Als hij vindt dat hij alleen verantwoordelijk is voor het blikje Red Bull, dan verhaalt hij de rest maar op de andere plunderaars”, aldus de rechter.

Nice! _O_ _O_ _O_ _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 24 februari 2021 @ 11:09:54 #235
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198178608
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 11:04 schreef Drekkoning het volgende:
[ twitter ]
Sow
:o _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198178619
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 11:04 schreef Drekkoning het volgende:
[ twitter ]
Sow
Valt moeilijk te behappen van zijn krantenwijkje.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 24 februari 2021 @ 11:13:52 #237
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198178652
quote:
1s.gif Op woensdag 24 februari 2021 11:04 schreef Drekkoning het volgende:
[ twitter ]
Sow
Wel bijzonder die 9600 van prorail. Ik dacht dat zo'n autootje wel wat duurder zou zijn?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198178925
quote:
84s.gif Op woensdag 24 februari 2021 11:13 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Wel bijzonder die 9600 van prorail. Ik dacht dat zo'n autootje wel wat duurder zou zijn?
Ik zie ook nog 18k van Leaseplan staan.
pi_198178977
quote:
14s.gif Op woensdag 24 februari 2021 10:55 schreef Domnivoor het volgende:
Acht maanden cel voor plunderaar avondklokrellen Eindhoven

Een man van 35 uit Weert moet acht maanden de cel in voor zijn rol in de avondklokrellen in Eindhoven op 24 januari. Hij is veroordeeld voor geweld tegen de politie en het plunderen van een Jumbo-supermarkt.

De straf is gelijk aan de eis van het Openbaar Ministerie. De man gooide volgens de rechter stenen naar de politie en raakte daarbij een politiebusje. Op foto's is verder te zien dat hij bij het plunderen van de Jumbo een la van de kassa onder zijn arm heeft en een blikje Red Bull in zijn hand. De man moet de Jumbo een schadevergoeding van 9950 euro betalen.

https://nos.nl/liveblog/2(...)avondklokrellen.html
Het zal ook een hart onder de riem zijn voor al die mensen die invalide zijn geschopt omdat ze verkeerd keken of zo, en vervolgens een half jaar hebben moeten wachten op verspreiding van beelden van de verdachten, en de enige die ze toch hebben kunnen pakken 240 moet schoffelen en een schadevergoeding van 2000 euro moet betalen.Een steen naar een ME-busje gooien dat een illegale avondklok handhaaft is immers veel erger.

De staat beschermt zichzelf een heel stuk beter dan de burger, en de Jumbo beter dan iemands lijf en leden. Dat is echt helemaal niets om vrolijk van te worden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198179273
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 11:44 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het zal ook een hart onder de riem zijn voor al die mensen die invalide zijn geschopt omdat ze verkeerd keken of zo, en vervolgens een half jaar hebben moeten wachten op verspreiding van beelden van de verdachten, en de enige die ze toch hebben kunnen pakken 240 moet schoffelen en een schadevergoeding van 2000 euro moet betalen.Een steen naar een ME-busje gooien dat een illegale avondklok handhaaft is immers veel erger.

De staat beschermt zichzelf een heel stuk beter dan de burger, en de Jumbo beter dan iemands lijf en leden. Dat is echt helemaal niets om vrolijk van te worden.
:') !
Het is koud, het is guur....
pi_198181472
twitter

twitter
pi_198187071
quote:
14s.gif Op woensdag 24 februari 2021 10:55 schreef Domnivoor het volgende:
Acht maanden cel voor plunderaar avondklokrellen Eindhoven

Een man van 35 uit Weert moet acht maanden de cel in voor zijn rol in de avondklokrellen in Eindhoven op 24 januari. Hij is veroordeeld voor geweld tegen de politie en het plunderen van een Jumbo-supermarkt.

De straf is gelijk aan de eis van het Openbaar Ministerie. De man gooide volgens de rechter stenen naar de politie en raakte daarbij een politiebusje. Op foto's is verder te zien dat hij bij het plunderen van de Jumbo een la van de kassa onder zijn arm heeft en een blikje Red Bull in zijn hand. De man moet de Jumbo een schadevergoeding van 9950 euro betalen.

https://nos.nl/liveblog/2(...)avondklokrellen.html
Haha, lekker hoor! Rellen vanwege een avondklok om vervolgens acht maanden lang volledig opgesloten te worden _O-
pi_198187111
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 20:42 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Haha, lekker hoor! Rellen vanwege een avondklok om vervolgens acht maanden lang volledig opgesloten te worden _O-
Karma is a bitch
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_198187211
Men kan toch nog in hoger beroep?
pi_198190940
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 20:42 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Haha, lekker hoor! Rellen vanwege een avondklok om vervolgens acht maanden lang volledig opgesloten te worden _O-
Die ander dan, vanwege gooien fiets naar de waterwerper drie maanden cel :') Het zal wel als voorbeeld moeten dienen van “Kijk ons streng straffen, dit kan jou ook gebeuren. Gebruik geen geweld tegen de politie”

Drie maanden cel is best aardig wat voor gooien van een fiets.
pi_198192323
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2021 23:57 schreef StephanL het volgende:

[..]

Die ander dan, vanwege gooien fiets naar de waterwerper drie maanden cel :') Het zal wel als voorbeeld moeten dienen van “Kijk ons streng straffen, dit kan jou ook gebeuren. Gebruik geen geweld tegen de politie”

Drie maanden cel is best aardig wat voor gooien van een fiets.
Als we dat in de jaren 70 hadden gehad hadden CDA en VVD gewoon door kunnen gaan met het platgooien van historische binnensteden om er parkeerplaatsen en 6-baanswegen van te maken en had Rutte niet 'lekker gewoon' op zijn fiets naar het Catshuis kunnen gaan voor de (onwettige want buiten de ministerraad) besluitvorming.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198219988
quote:
14s.gif Op woensdag 24 februari 2021 10:55 schreef Domnivoor het volgende:
Acht maanden cel voor plunderaar avondklokrellen Eindhoven

Een man van 35 uit Weert moet acht maanden de cel in voor zijn rol in de avondklokrellen in Eindhoven op 24 januari. Hij is veroordeeld voor geweld tegen de politie en het plunderen van een Jumbo-supermarkt.

De straf is gelijk aan de eis van het Openbaar Ministerie. De man gooide volgens de rechter stenen naar de politie en raakte daarbij een politiebusje. Op foto's is verder te zien dat hij bij het plunderen van de Jumbo een la van de kassa onder zijn arm heeft en een blikje Red Bull in zijn hand. De man moet de Jumbo een schadevergoeding van 9950 euro betalen.

https://nos.nl/liveblog/2(...)avondklokrellen.html
Even voor het perspectief qua strafhoogtes dat onze rechterlijke macht doorgaans uit hun kont trekt.

10 maanen en minder.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)verjaardag-in-egmond
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 28 februari 2021 @ 10:46:59 #248
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198246220
De wappies gaan vanmiddag weer koffiedrinken op het museumplein.

https://www.facebook.com/martijn.koops.94/videos/442667823608568
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 28 februari 2021 @ 10:48:25 #249
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_198246245
quote:
84s.gif Op zondag 28 februari 2021 10:46 schreef Starhopper het volgende:
De wappies gaan vanmiddag weer koffiedrinken op het museumplein.

https://www.facebook.com/martijn.koops.94/videos/442667823608568
Begint eentonig te worden
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 28 februari 2021 @ 10:48:59 #250
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198246263
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 10:48 schreef Paul het volgende:

[..]

Begint eentonig te worden
:Y
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')