SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GMTAquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:27 schreef Amarantha het volgende:
Wou al bijna 1 maken met als TT: Buda is traag.
Zou me echt niks verbazen he.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:28 schreef mschol het volgende:
[..]
eeen mooie pop van hemzelf natuurlijk..
Daar kun je een mooie product range van maken. De Uitstraling-pop en al zijn nichtjes en neefjesquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:28 schreef mschol het volgende:
[..]
eeen mooie pop van hemzelf natuurlijk..
Tof idee welquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar kun je een mooie product range van maken. De Uitstraling-pop en al zijn nichtjes en neefjes
quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Spaar ze allemaal!
De sterrenkok, de ambassadeursdochter, het supermodel
quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
De blaaskaak, de Porscherijder, de grote baas van Nederland, de Brad Pitt van Foqueville, het wulpse graag dansende roodharige nichtje, de doedelzakspeler, de kasteelheer.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
"Hou jij BV Nederland draaiende? Koop de Uitstraling-pop en wiebel mee!"
Je krijgt niet 1! Niet 2!!! Maar liefst 3!! Extra sabbelduimen met uw bestelling, zodat u met de hele familie kunt mee sabbelen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Die eerste 4, is toch gewoon dezelfde pop?quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
De blaaskaak, de Porscherijder, de grote baas van Nederland, de Brad Pitt van Foqueville, het wulpse graag dansende roodharige nichtje, de doedelzakspeler, de kasteelheer.
Andere poppenkleertjes voor maximaal klandiziebereikquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:39 schreef shiitake het volgende:
[..]
[..]
Die eerste 4, is toch gewoon dezelfde pop?
Of een FOK kwartetspel.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zie nu ineens een heel Foqueville bouwpakket voor me
Eigenlijk best een leuk idee heb ik ineens, iemand maakt aan zo vaag mogelijke omschrijving van iemand en de rest moet raden wie het isquote:
"Spaar nu voor het Uitstraling-huis, compleet met hek onder stroom. Batterijen niet meegeleverd."quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:43 schreef UitStraling het volgende:
Wow, net een probleem opgelost binnen 20 seconden waar het halve bedrijf al weken over aan het miepen is.
Ik![]()
Een wijze alwetende pop moet er ook bij nu
Casa Blaascacaquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"Spaar nu voor het Uitstraling-huis, compleet met hek onder stroom. Batterijen niet meegeleverd."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |