Ja hallo, dan noem je ook een jaar. In dat jaar had ik al ijspegels van 10cm in mijn sik na een uurtje hardlopen (bij -17).quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik was al bezigjammer dat tinypic dood is, staan amper meer foto's in
WKN / Wie maakt de langste ijspegel?
Het is hier de hele week tussen de 15 en 22 graden dus ijspegels kweken wordt lastig
Ha, pak de lease-auto van mijn vader wel.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:27 schreef caspervc het volgende:
Ah lekker! Heb nu al zin hier alle randdebielen op zomberbandjes door de straat te zien glijden![]()
Wat noem jij mij?quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:27 schreef caspervc het volgende:
Ah lekker! Heb nu al zin hier alle randdebielen op zomberbandjes door de straat te zien glijden![]()
Alsof winterbanden iets uitmaken bij 20 cm sneeuwquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:27 schreef caspervc het volgende:
Denk je even dit topic door te lezen, ben je zo 1,5 uur verder. Danke Schön!quote:
En al helemaal niet bij sneeuw op ijzel.quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:30 schreef zijle het volgende:
[..]
Alsof winterbanden iets uitmaken bij 20 cm sneeuw
quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:20 schreef Houtenbeen het volgende:
En de laatste runsBah. Zit net steeds in het 15-20 cm of het 10 cm gebied maar het midden van het land is redelijk safe als het gaat om een dik pak sneeuw...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, primaquote:Op donderdag 4 februari 2021 18:39 schreef Skwish het volgende:
[..]
Bah. Zit net steeds in het 15-20 cm of het 10 cm gebied maar het midden van het land is redelijk safe als het gaat om een dik pak sneeuw...
Gridpunten waarmee gerekend wordt kunnen net in zee liggen, waardoor modellen niet met sneeuw komen aan zee en/of het IJsselmeer.quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:44 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ziet er voor hier aan de kust in Monster niet rooskleurig uit qua sneeuwhoogte
Sneeuwvrij maar wel grotere kans op ijzel, ik weet wel waar ik voor zou kiezenquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Prima kaart
Heerlijk sneeuwvrij in het zuiden.
Dus dat zal dan wel weer niet kloppen
Was eerst twijfelgeval, maar ziet er nu wel goed uit. Ineens meer dan het Noorden in de kaarten.quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:23 schreef StateOfMind het volgende:
Hopelijk krijgt de regio Nijmegen een flink pak sneeuw.
Wat zal mijn hond een plezier hebben
Kom maar op met die sneeuw hier in Twentequote:Op donderdag 4 februari 2021 18:29 schreef INViCTuS het volgende:
Franse, Duitse, Britse en Amerikaanse model geven sowieso 20-30 cm voor midden en oost Nederland. Die regio's zitten denk ik sowieso wel goed.
Hier in Twente komt genoeg waarschijnlijkquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:09 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Kom maar op met die sneeuw hier in Twente
Buurman! Oldenzaal hierquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hengelo hier, ik zit precies goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat kan.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is er een kans dat de kern wat zuidelijker trekt (laat ons zeggen zo'n 50 kilometer)?
Hier Enschedequote:Op donderdag 4 februari 2021 19:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Buurman! Oldenzaal hier
Ik hoop echt op een mooi pak sneeuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |