Eigenlijk kon ik niet bellen. Mijn gsmbatterij was enkele uren daarvoor uitgevallen. Ik moest ofwel zelf de locatie verlaten ofwel hopen dat er net toevallig op dat moment politie passeerde.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:13 schreef Kreator het volgende:
Maar goed. Dan bel je de politie en die komen dan. Opgelost.
De getuige had ook geen telefoon.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:14 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Eigenlijk kon ik niet bellen. Mijn gsmbatterij was enkele uren daarvoor uitgevallen. Ik moest ofwel zelf de locatie verlaten ofwel hopen dat er net toevallig op dat moment politie passeerde.
Die getuige was vertrokken, die is maar kort blijven staan. Hij heeft de man aangesproken maar die bestuurder keek zelfs niet eens op.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
De getuige had ook geen telefoon.
Dan vraag je een voorbijganger om te bellen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:14 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Eigenlijk kon ik niet bellen. Mijn gsmbatterij was enkele uren daarvoor uitgevallen. Ik moest ofwel zelf de locatie verlaten ofwel hopen dat er net toevallig op dat moment politie passeerde.
Dit. Of je belt aan bij de dichtstbijzijnde woning/winkel whatever.quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:38 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Dan vraag je een voorbijganger om te bellen.
Afvegen lukt wel zelf of ben je gewoon te mentaal beperkt?
Kenteken had ik genoteerd en doorgegeven aan de politie.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:18 schreef baskick het volgende:
[..]
Dit. Of je belt aan bij de dichtstbijzijnde woning/winkel whatever.
Kenteken wél genoteerd, TS, of was je pen ook net leeg geraakt?
en heb je ook de gegevens van je ooggetuige?quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:38 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Kenteken had ik genoteerd en doorgegeven aan de politie.
En wat is nu het probleem?quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:38 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Kenteken had ik genoteerd en doorgegeven aan de politie.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:09 schreef einzeinz het volgende:
Dit hele scenario heeft 20min. geduurd en uiteindelijk zijn we zonder resultaat maar weer verder gegaan. Ik heb aangifte gedaan bij de politie maar niets meer van gehoord. Ik heb geen idee wat de tegenpartij verklaard heeft! Ik heb zelfs geen idee of de politie de man ooit verhoord heeft?
Ik ben van de plaats onmiddellijk naar het kantoor gefietst en daar de situatie uitgelegd. Ze hebben alles genoteerd maar nooit meer iets van gehoord. Dus heb ik ook geen idee of de man gecontacteerd werd?quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:57 schreef RedFever007 het volgende:
[..]![]()
Hoe kan die polisie iemand oppakken waarvan geen gegevens bekend zijn?
Ze hebben de nummerplaat en merk + type voertuigquote:Op donderdag 4 februari 2021 10:57 schreef RedFever007 het volgende:
[..]![]()
Hoe kan die polisie iemand oppakken waarvan geen gegevens bekend zijn?
Bel ze eens?quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:59 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ik ben van de plaats onmiddellijk naar het kantoor gefietst en daar de situatie uitgelegd. Ze hebben alles genoteerd maar nooit meer iets van gehoord. Dus heb ik ook geen idee of de man gecontacteerd werd?
Wat moet er dan worden uitgezocht? Is er een verzekeringskwestie?quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:59 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ik ben van de plaats onmiddellijk naar het kantoor gefietst en daar de situatie uitgelegd. Ze hebben alles genoteerd maar nooit meer iets van gehoord. Dus heb ik ook geen idee of de man gecontacteerd werd?
quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:13 schreef gianni61 het volgende:
Maar je bent dus na de aanrijding op eigen kracht en op die fiets naar het politiebureau gereden?
Is er dan wel ergens noemenswaardige schade?
(en moet je dit soort aangiftes tegenwoordig niet online doen?)
quote:Ik had ongelooflijke pijn aan mijn voet en zijn voorbumper is beschadigd.
Wat zou er dan moeten gebeuren?quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:29 schreef Twintig het volgende:
Ik vind het wel heel hard dat de chauffeur niet eens uit de auto stapte om te kijken hoe het met je ging.
Maar je hebt zijn kenteken doorgegeven aan de politie. Je kon dus niet onmiddellijk foto’s maken, maar je kan wel later foto’s maken van je voet misschien zijn er blauwe plekken etc. In ieder geval wat je kunt doen is vragen aan de politie wat er met je aangifte gebeurd is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |