Wel lullig voor de mensen die er nu zonder verlies uit wilden springen en nu niet kunnen verkopen..quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:57 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Op dit soort momenten kan alles idd. Nog steeds stil en markt sluit over 3 minuten
Verder alweer voorspellingen dat het naar 420 dollar zal schieten.quote:Short positions published again. Increase and not decrease.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:29 schreef Quyxz_ het volgende:
Op Reddit wordt deze oorzaak geopperd:
[..]
Verder alweer voorspellingen dat het naar 420 dollar zal schieten.
Die heeft gister verkochtquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:49 schreef tjoptjop het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gaat het dan tóch gebeuren![]()
@:Sirdanilot
Heb ook mijn average van 235 naar 93 weten te brengen. Geen verkeerde beslissing geweest tot nu toe.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:46 schreef MacorgaZ het volgende:
Toch leuk dat ik nog wat heb gekocht maandag op $45. M'n average entry bijna gehalveerden met die after-hours prijzen zat ik al in de winst, bizar.
Ik was anders van plan het te holden tot een faillissement of wat dan ook, maar wie weet kan ik er nog flink wat winst uit halen ook![]()
Retard apes
Lekker, ik had 239 average. Zelfs nog een klein winstje gepakt met kopen op 240 en verkopen op 265 waarna het helemaal instortte.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:40 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Heb ook mijn average van 235 naar 93 weten te brengen. Geen verkeerde beslissing geweest tot nu toe.
Het is net als met bitcoin. Diegenen die hier in handelen hebben nooit gehoord van Future Cash Flow of de rentevoet en het interesseert ze ook helemaal niet. Gewoon massaal erop, de effort in publiciteit steken en vooral aan elkaar tegen steeds hogere bedragen verkopen. Op tijd weg om in de volgende dip proberen bij te kopen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:30 schreef tjoptjop het volgende:
We zijn weer begonnen![]()
rond de 160-165 nu
edit:lol kwam net ff een bulk van 2 miljoen aandelen, koers gelijk naar 135en handel stilgelegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |