Als je het bij de opmerkingen zet dan houden we er rekening meequote:Op zondag 28 november 2021 18:44 schreef borisz het volgende:
15 december. Als jullie naar Amsterdam willen komen...
Wel dan in de middag
Yes komt helemaal goed. We houden je op de hoogte.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:49 schreef borisz het volgende:
Welkom in de Hoofdstad alvastNet binnen de ring
Rest staat in de notities en we appen vast
quote:Op maandag 6 december 2021 11:50 schreef Sumppi het volgende:
Weer besteld! Mooi, zo voor de feestdagen.
Kijk dat is leukquote:Op vrijdag 17 december 2021 13:25 schreef borisz het volgende:
Had iemand gewezen op je biertjes en dat ze bij Simons te koop zijn. Nou die heeft beide versies gekocht.
Leuk dat je even langskwamquote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kiek noh wat ik heb![]()
[ afbeelding ]
Vers uit het ei, en ik mocht op kraambezoek komen.
Ik heb morgen een verjaardag en wilde wat biertjes kado geven. En de brouwers waren zo lief om me langs te laten komen tijdens (of eigenlijk net na, want tijdens hebben ze betere dingen te doen) het bottelen![]()
Rondleiding gekregen, Tonka bier getest (goedgekeurd!) en daarna met een fietstas vol drank naar huis
Gefeliciteerd met de nieuwe lichting!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk dat je even langskwam
En bedankt dat je de allereerste bestelling voor ons nieuwste bier was![]()
Vanaf nu zijn de bieren ook in de webshop te koop.
Ik zal morgen nog even een post over de nieuwste Milky Road On Tour maken. Maar op onze site staat ook alvast de uitleg.
Was leuk jullie te zien en eens een kijkje achter de glazen wand te kunnen nemen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk dat je even langskwam
En bedankt dat je de allereerste bestelling voor ons nieuwste bier was![]()
Vanaf nu zijn de bieren ook in de webshop te koop.
Ik zal morgen nog even een post over de nieuwste Milky Road On Tour maken. Maar op onze site staat ook alvast de uitleg.
Dat is helemaal goed gekomen zag ik netquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Was leuk jullie te zien en eens een kijkje achter de glazen wand te kunnen nemen.
Eerste slokje en eerste bestelling![]()
Zoals het er nu voorstaat heb ik vooral gratis bier meegekregen
Ik zal de bestelling (en vooral betaling voor het harde werk) maar eens formeel gaan maken in de webshop
Dankjewelquote:Op dinsdag 22 maart 2022 21:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de nieuwe lichting!
Nu eerst met de voetjes omhoog
Er valt anders altijd iets te regelen voor vaste klantenquote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:02 schreef borisz het volgende:
Ik zag al de data... Wordt een bestelling op het laatste moment.
Als jullie evt in april/mei in Amsterdam zijn (of Haarlem natuurlijk), mag je eerder aan de bel trekken.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:04 schreef Sarabi het volgende:
Er valt anders altijd iets te regelen voor vaste klantenlaat maar weten.
Zal je sowieso een reminder sturen![]()
Snap ik. Ik hou je op de hoogte.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Als jullie evt in april/mei in Amsterdam zijn (of Haarlem natuurlijk), mag je eerder aan de bel trekken.
Het kan zijn dat ik op vakantie ben en maar het is ook mogelijk dat ik in juni het vliegtuig pak. Het hangt een beetje van oma af...
Ja jammer! Zou leuk zijn om bekende gezichten te zien.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:59 schreef Sumppi het volgende:
Heel leuk!Jammer dat ik niet meer in de buurt woon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |