SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Waarom post je die kop erbij terwijl het toch alleen maar om de hooters gaat?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze[ afbeelding ]
Of deze[ afbeelding ]
Ja, die heb jij net opgegeten.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom post je die kop erbij terwijl het toch alleen maar om de hooters gaat?
Die blonde is Zimra Geurts, kennelijk presentatrice, playmate en heeeel erg ziek geworden van haar borstimplantaten.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:12 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb echt geen idee wie de vrouwen zijn die hier gepost worden.
Het houd niet over nee.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:15 schreef UitStraling het volgende:
Van die losse willekeurige vrouwen in de OP, kom je wat tekort Los?
Vanavond zachtjes Frans in haar oor fluisteren terwijl je een vochtige vinger langs de lichaamsdelen haalt die ook een beetje van jou zijn.quote:
zoiets:quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanavond zachtjes Frans in haar oor fluisteren terwijl je een vochtige vinger langs de lichaamsdelen haalt die ook een beetje van jou zijn.
zou naar een begraafplaats gaanquote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:19 schreef bitterbal het volgende:
ik heb voor zondag afgesproken voor wandeldate
Hoe laat?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:19 schreef bitterbal het volgende:
ik heb voor zondag afgesproken voor wandeldate
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |