Eens.quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar is i.i.g. goed over nagedachtZeker voor die kaartjes een verstandige keuze. Dan kunnen ze altijd weer opschalen, waarbij de oorspronkelijke kaartjes kopers weer kans hebben.
Ah, je had het al gezegdquote:Op woensdag 3 februari 2021 13:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens.
(Maar wel even slikken hoor, heb je eindelijk kaarten voor de show na 44 jaar in eigen land en poef, dag droom. Maar wel heel begrijpelijk!)
Krijgen we straks opeens Jan Smit per hologramquote:Op woensdag 3 februari 2021 13:38 schreef Em31 het volgende:
Zouden ze nu ook meerdere reserve presentatoren hebben, voor het geval zij ineens allemaal besmet zouden raken![]()
Zou als ik hen was echt 2 weken in quarantaine gaan om dit te voorkomen
quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Krijgen we straks opeens Jan Smit per hologram
Ik vrees dat iemand anders nóg grager wilde dat een virus het hele ESF stil zou leggen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:47 schreef Cee het volgende:
Het gezegde "als je iets heel graag wil dan gebeurt het ook" wil ik voortaan van niemand meer horen.
Horrorgram.quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Krijgen we straks opeens Jan Smit per hologram
Ja. Dat snap ik. Is heel zuurquote:Op woensdag 3 februari 2021 13:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens.
(Maar wel even slikken hoor, heb je eindelijk kaarten voor de show na 44 jaar in eigen land en poef, dag droom. Maar wel heel begrijpelijk!)
Hier plenst het ook. Als het 10 graden kouder was dan hadden we nu een dik pak sneeuw gehadquote:Op woensdag 3 februari 2021 13:35 schreef H_T het volgende:
Het regent behoorlijk hier! Gelukkig wel buiten
Mensen die dat zeggen over dingen waar je zelf geen invloed op heb, zou ik sowieso niet naar luisterenquote:Op woensdag 3 februari 2021 13:47 schreef Cee het volgende:
Het gezegde "als je iets heel graag wil dan gebeurt het ook" wil ik voortaan van niemand meer horen.
Of hagelquote:Op woensdag 3 februari 2021 13:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier plenst het ook. Als het 10 graden kouder was dan hadden we nu een dik pak sneeuw gehad
Gewoon net zoals bij HHB. Volgende keer weer een nieuwe kans. Of nou ja dat weten we eigenlijk nog nietquote:Op woensdag 3 februari 2021 13:38 schreef Em31 het volgende:
Zouden ze nu ook meerdere reserve presentatoren hebben, voor het geval zij ineens allemaal besmet zouden raken![]()
In de teaser naar volgende week noemde een van de kandidaten dat ze weer met z'n vijven warenquote:Op woensdag 3 februari 2021 13:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon net zoals bij HHB. Volgende keer weer een nieuwe kans. Of nou ja dat weten we eigenlijk nog niet
Vorig jaar waren er ook reserve presentatoren geregeld, dus nu lijkt me ook. Gerucht was toen dat het dan om een ervaren krachten zoals Linda de Mol .quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:38 schreef Em31 het volgende:
Ja dat was een raar eindequote:Op woensdag 3 februari 2021 13:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon net zoals bij HHB. Volgende keer weer een nieuwe kans. Of nou ja dat weten we eigenlijk nog niet
quote:Op woensdag 3 februari 2021 14:02 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er ook reserve presentatoren geregeld, dus nu lijkt me ook. Gerucht was toen dat het dan om een ervaren krachten zoals Linda de Mol .
Nee, ze stellen terechte vragen, dat is hun vak. Niet beroepsmatig klagen zoals al die Facebook-Gerda's. Handen af van de journalistiek.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eerst kwamen er geen versoepelingen en dan die journalisten klagen daarover. Nu komen er versoepelingen, is het weer niet goed.
Of... ijzelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |