abonnement Unibet Coolblue
pi_197866713
Charlotte had nummer 52119, die 521 kun je ook lezen als s(eizoen) 21 :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_197868227
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 01:59 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Denk wel dat dit zo gebeurd is, ook op basis van voorgaande testen.

De keuze is eigenlijk Renée als mol of 1 van de groene schermen.

Groene scherm zal eigenlijk in alle opties wel moeten.
Want als Renee niet de mol is dan zit de rest echt heel verkeerd en Marije of Charlotte NOG verkeerder dan een Splinter of Rocky.
pi_197868732
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 23:00 schreef bianconeri het volgende:
Marije is ook zo aan het mollen en spelletjes aan het spelen.
Maar echt wat kan ze dan goed acteren zeg. Die emoties van haar overal echt heel knap dan.
Marije is ook zo aan het mollen en spelletjes aan het spelen.
Maar echt wat kan ze dan goed acteren zeg. Die emoties van haar overal echt heel knap dan.

Ik vind dat ze totaal niet kan acteren. Zo gemaakt dat ze de pinnen niet uit de deur krijgt en gemaakt zielig doen. Komt totaal niet geloofwaardig over. Ze is gewoon een hele slechte mol.
pi_197869538
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 10:30 schreef schuschuho het volgende:

Ik vind dat ze totaal niet kan acteren. Zo gemaakt dat ze de pinnen niet uit de deur krijgt en gemaakt zielig doen. Komt totaal niet geloofwaardig over. Ze is gewoon een hele slechte mol.
Dat is Marije, die staat overal heel erg met emotie in.
En je weet dat het grootste deel daarvan door niemand anders zeer wss hoorbaar is he? Ze praat gewoon tegen de camera?

Een hele slechte mol? Heb je het over Renee of Rocky?
pi_197869989
Marije zei op Charlotte te zitten.
Rene zegt op Charlotte en Marije te zitten.
Rocky zegt op Rene te zitten.


Splinter zit op?
Charlotte zit op?
  PR en moderator zondag 7 februari 2021 @ 13:00:12 #281
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_197871146
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 11:49 schreef Cockwhale het volgende:
Marije zei op Charlotte te zitten.
Rene zegt op Charlotte en Marije te zitten.
Rocky zegt op Rene te zitten.


Splinter zit op?
Charlotte zit op?
Splinter = Renee & Charlotte
Charlotte = Renee & Marije
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_197871296
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:00 schreef Moira het volgende:

[..]

Splinter = Renee & Charlotte
Charlotte = Renee & Marije
Als Charlotte de mol is, zou het vreemd zijn dat Rocky door is gegaan, alhoewel de vragen niet heel specifiek hoeven te zijn geweest, waardoor je automatisch op meerdere mensen spreidt. Misschien heeft ze sowieso niet enkel op Rene ingezet. In dit geval zou Rene er waarschijnlijk uitgegaan zijn.

Als Rene de mol is, dan zou Marije eruit gegaan zijn.

Rocky en Splinter zie ik eigenlijk niet echt als mol, hoewel ik bij Rocky heel soms mijn twijfels heb.

Ik blijf bij Charlotte.
pi_197872037
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:09 schreef Cockwhale het volgende:

Als Charlotte de mol is, zou het vreemd zijn dat Rocky door is gegaan, alhoewel de vragen niet heel specifiek hoeven te zijn geweest, waardoor je automatisch op meerdere mensen spreidt. Misschien heeft ze sowieso niet enkel op Rene ingezet. In dit geval zou Rene er waarschijnlijk uitgegaan zijn.

Als Rene de mol is, dan zou Marije eruit gegaan zijn.

Rocky en Splinter zie ik eigenlijk niet echt als mol, hoewel ik bij Rocky heel soms mijn twijfels heb.

Ik blijf bij Charlotte.
Productie speelt nog wel eens met de daadwerkelijke verdenkingen en invullen van de test.
Maar als het zo is wat gezegd en getoond wordt dan yep.
Zeker van Splinter zie je uiteindelijk niet wat hij doet en hij zegt op 2 te zitten maar bij de test spreekt hij over dat spreiden niet meer kan (Marije ook).

De vragen bij de test zijn sowieso in veel gevallen heel breed.
Soms heb je 2 groepen in de aflevering, dan gaat er vaak een vraag over in welke van de 2 groepen zat de mol.
Nou dan zit je al op 2 of 3 personen bv.
Is de mol een man of een vrouw? Bij een vrouw zit je momenteel dan al te spreiden op 4 personen.
  zondag 7 februari 2021 @ 14:59:26 #284
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197873036
Kijk nu terug, die Marijke zit zo in mijn allergie. Met de busopdracht en dat ze ineens penningmeester wou worden. Lekker verongelijkt zitten doen nadat je net daarvoor de pot hebt geplunderd voor een groene vrijstelling :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zondag 7 februari 2021 @ 15:07:13 #285
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_197873169
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 14:59 schreef AgnesGru het volgende:
Kijk nu terug, die Marijke zit zo in mijn allergie. Met de busopdracht en dat ze ineens penningmeester wou worden. Lekker verongelijkt zitten doen nadat je net daarvoor de pot hebt geplunderd voor een groene vrijstelling :')
Dat wijf irriteert me zo dat ik nu met vertraging de afleveringen kijk en haar verschrikkelijke commentaren doorspoel.
Ik heb medelijden met haar echtgenoot...
  zondag 7 februari 2021 @ 16:54:02 #286
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_197874844
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 13:09 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Als Charlotte de mol is, zou het vreemd zijn dat Rocky door is gegaan, alhoewel de vragen niet heel specifiek hoeven te zijn geweest, waardoor je automatisch op meerdere mensen spreidt. Misschien heeft ze sowieso niet enkel op Rene ingezet. In dit geval zou Rene er waarschijnlijk uitgegaan zijn.

Als Rene de mol is, dan zou Marije eruit gegaan zijn.

Rocky en Splinter zie ik eigenlijk niet echt als mol, hoewel ik bij Rocky heel soms mijn twijfels heb.

Ik blijf bij Charlotte.
Denk dat wanneer Charlotte de mol is dat de makers nog wel wat uit te leggen hebben. Aangezien zowel Rocky als Splinter helemaal geen vraag gericht op haar hebben ingevuld. Uiteraard zitten er ook vragen over groepjes in, maar er waren ook specifieke vragen die alleen maar op 1 van de 5 kandidaten sloegen.

De enige mogelijkheid zou zijn dat Renée de test niet goed (of anders) heeft ingevuld en dus weinig specifiek op Charlotte heeft ingevuld. Vergeet ook niet dat de groene schermen vooral op Renée zaten en dus sowieso de meeste vragen fout hadden (als Charlotte de mol is).

Of dit zal een Leonie geval worden of Charlotte haalt de finale en wordt de bliksemafleider van de werkelijke mol.

Gek genoeg denk ik dat Marije nog wel het veiligst is voor de komende aflevering, want als die afvalt dan weet je al dat Charlotte niet de mol is en dat Renée zeer waarschijnlijk wel de mol is.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_197876036
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 16:54 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Denk dat wanneer Charlotte de mol is dat de makers nog wel wat uit te leggen hebben. Aangezien zowel Rocky als Splinter helemaal geen vraag gericht op haar hebben ingevuld. Uiteraard zitten er ook vragen over groepjes in, maar er waren ook specifieke vragen die alleen maar op 1 van de 5 kandidaten sloegen.
Ik heb op het .com forum aangekaart dat mol Renée wellicht de afvaller moest aanwijzen om er zeker van te zijn dat iedereen door zou gaan, net zoals bijvoorbeeld Nikkie & Tygo die door mol Jeroen naar de helikopter moesten worden gestuurd en Merel die de joker met een vrijstelling erin & later de envelop met 2 rode schermen moest pakken (er werd gezegd dat dat toeval was, maar daar geloof ik echt helemaal niks van). De mol moet wel vaker het format redden.
Toen kreeg ik als reactie dat bij een executie die mogelijk geen afvaller heeft ook daadwerkelijk nog nooit iemand is afgevallen. Het zou dus ook kunnen dat er bij zulke executies gesjoemeld wordt met de groene schermen, maar dat hoop ik toch echt niet.

quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 16:54 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Gek genoeg denk ik dat Marije nog wel het veiligst is voor de komende aflevering, want als die afvalt dan weet je al dat Charlotte niet de mol is en dat Renée zeer waarschijnlijk wel de mol is.
Ik denk wel dat Marije komende aflevering afvalt. De regie heeft in 2019 klachten gehad dat er zoveel gerotzooid is met de verdenkingen en sindsdien zijn ze vrij eerlijk. Marije zit inmiddels vol op Charlotte. Als zij afvalt klopt het inderdaad dat Charlotte het niet meer kan zijn, maar ik denk dat de regie die optie nog wel open wil houden door Charlotte nu extreem verdacht te maken. En als ze dan alsnog afvalt voor de finale kunnen we niemand meer echt uitsluiten.

En:

SPOILER: Wie valt er komende aflevering waarschijnlijk NIET af?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 10% gewijzigd door Legoblokje op 07-02-2021 18:16:45 ]
pi_197876129
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 14:59 schreef AgnesGru het volgende:
Kijk nu terug, die Marijke zit zo in mijn allergie. Met de busopdracht en dat ze ineens penningmeester wou worden. Lekker verongelijkt zitten doen nadat je net daarvoor de pot hebt geplunderd voor een groene vrijstelling :')
Verschrikkelijk kind
pi_197876423
Volgens mij ben ik 1 van de weinigen hier die Marije wel echt mag haha.
Geweldig hoe ze zich overal opstelt, lekker er gewoon op ingaan. Niet te moeilijk doen.
En ze doet ten minste lekker mee. Niet zoals oma Renee die helemaal niets doet.
Of Charlotte waar je ook niet echt hoogte van krijgt. Rocky vind ik ook maar net niets, maar doet in elk geval mee.
pi_197876783
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 18:31 schreef bianconeri het volgende:
Volgens mij ben ik 1 van de weinigen hier die Marije wel echt mag haha.
Geweldig hoe ze zich overal opstelt, lekker er gewoon op ingaan. Niet te moeilijk doen.
En ze doet ten minste lekker mee. Niet zoals oma Renee die helemaal niets doet.
Of Charlotte waar je ook niet echt hoogte van krijgt. Rocky vind ik ook maar net niets, maar doet in elk geval mee.
Ik vind haar ook juist kleur geven aan dit seizoen, leuk om te volgen :Y
dag
  zondag 7 februari 2021 @ 20:02:25 #291
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_197878094
quote:
99s.gif Op zondag 7 februari 2021 18:08 schreef Legoblokje het volgende:

[..]

Ik denk wel dat Marije komende aflevering afvalt. De regie heeft in 2019 klachten gehad dat er zoveel gerotzooid is met de verdenkingen en sindsdien zijn ze vrij eerlijk. Marije zit inmiddels vol op Charlotte. Als zij afvalt klopt het inderdaad dat Charlotte het niet meer kan zijn, maar ik denk dat de regie die optie nog wel open wil houden door Charlotte nu extreem verdacht te maken. En als ze dan alsnog afvalt voor de finale kunnen we niemand meer echt uitsluiten.

De Charlotte optie is alleen mogelijk als ze de finale haalt.

Tenzij de makers zijn afgeweken van hun normale patroon, wat best mogelijk is, weet ik al wat voor combinatie(s) van finalisten niet mogelijk is.

Qua verdenkingen op de site zou een finale met Marije, Charlotte en Renée het beste uitkomen. Dit is een combinatie die mogelijk is. Het probleem daarbij is wel de groene schermen van de afgelopen aflevering (niet zo zeer dat Renée dan niet de mol is, er is meestal 1 finalist die totaal onverdacht is).

Zelf weiger ik echter te geloven dat dit de finale zal worden. De volgende afvaller gaat echt cruciaal zijn en zal hoe dan ook veel informatie gaan geven over de mogelijke mol en ook de laatste afvaller.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_197883258
Dat Splinter zijn test expres slecht invulde- maar toch doorging- daaruit kun je dus afleiden dat de mol in het groepje Charlotte, Marije en Renee zit, want voor de mol maakt het natuurlijk niks uit.

Charlotte is de mol, Marije zit eigenlijk vooralsnog als enige vol op haar, dus die twee zitten in de finale.

Nu nummer 3 nog.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_197883520
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2021 06:35 schreef TLC het volgende:
Dat Splinter zijn test expres slecht invulde- maar toch doorging- daaruit kun je dus afleiden dat de mol in het groepje Charlotte, Marije en Renee zit, want voor de mol maakt het natuurlijk niks uit.

Charlotte is de mol, Marije zit eigenlijk vooralsnog als enige vol op haar, dus die twee zitten in de finale.

Nu nummer 3 nog.
Splinter maakte zijn test toch niet expres slecht? Waarom zou hij - hij wist niet of Renee hem mee zou nemen? Hij stelde voor dat Renee hem slecht zou maken, maar we weten niet of ze dat gedaan heeft. Speltechnisch voor een kandidaat niet handig, voor de Mol misschien wel.
pi_197929683
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 11:22 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Dat is Marije, die staat overal heel erg met emotie in.
En je weet dat het grootste deel daarvan door niemand anders zeer wss hoorbaar is he? Ze praat gewoon tegen de camera?

Een hele slechte mol? Heb je het over Renee of Rocky?
Marije dus!
pi_197981252
Ben benieuwd vanavond of ik nog een paar kilometer verder de Splinter tunnel in moet rijden.
Of dat ik stiekem moet gaan omkeren en het kleine tunneltje naar Marije in zal moeten.

De tunnels richting Renee en Rocky zijn echt compleet dicht gemetseld. Daar kan nog niet een mug in vliegen.
  PR en moderator zaterdag 13 februari 2021 @ 16:44:33 #296
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_197984449
Ik blijf lekker op Renée inzetten want als ze ‘t wel is maak ik mooi kans op een bordspel :9
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_197986275
Ik blijf ook bij Renée.
Als ik zou moeten gokken: Marije of Charlotte er vanavond uit, Splinter naar de finale. Rocky & de andere van Charlotte/Marije strijden voor de 3e finaleplek.
Stiekem hoop ik dat Charlotte niet afvalt, want anders is mijn prono volledig kansloos :')
  zaterdag 13 februari 2021 @ 18:35:37 #298
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197986533
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 16:44 schreef Moira het volgende:
Ik blijf lekker op Renée inzetten want als ze ‘t wel is maak ik mooi kans op een bordspel :9
Dat dus *O*
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_197986862
Nee vanavond Marije eruit en volgende week Rocky of heel misschien andersom..... :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2021 18:53:15 ]
pi_197987032
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 18:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nee vanavond Marije eruit en volgende week Rocky of heel misschien andersom..... :)
Ik denk rocky eruit vanavond
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')