SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Ging je normaal gesproken wel vaak?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben al een jaar niet bij de kapper geweest
Nah om de drie maanden ongeveer. Voordeel van vrouw-met-halflang-haar zijn. Maar nu is het wel wat langer.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ging je normaal gesproken wel vaak?
Ik ging iedere 4 weken, dus ergens wat afspraken gemist. Nu begin ik wel beetje een vogelverschrikker te worden. Dus sta op het punt om het heft in eigen hand te nemen.
elke vier wekenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ging je normaal gesproken wel vaak?
Ik ging iedere 4 weken, dus ergens wat afspraken gemist. Nu begin ik wel beetje een vogelverschrikker te worden. Dus sta op het punt om het heft in eigen hand te nemen.
Ik wil weer naar Burger's en de Apenheulquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:00 schreef dud0r het volgende:
nieuw topic nieuwe leeuwen!
Amersfoort heeft leeuwenwelpen
Amersfoort zit hier om de hoek maar heb m'n abo afgelopen oktober niet verlengd. Als alles weer open is maar weer doen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil weer naar Burger's en de Apenheul
ik geloof hier niks vanquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:00 schreef UitStraling het volgende:
10 februari gaat het -11 worden overdag, haal de schaatsen maar uit het vet jongens en meisjes.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En als er weer te veel zijn, geven ze die weer aan de leeuwen
Uit welke almanak haal je dit nou weer?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:00 schreef UitStraling het volgende:
10 februari gaat het -11 worden overdag, haal de schaatsen maar uit het vet jongens en meisjes.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:00 schreef UitStraling het volgende:
Blijf ik.binnenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:00 schreef UitStraling het volgende:
denk z'n grote rechterduim.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Uit welke almanak haal je dit nou weer?
hallo mevrouw paddenstoelquote:
hoi jacqquote:
Zal dan wel weer gaan sneeuwen waardoor het ijs niet goed aanvriest.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:00 schreef UitStraling het volgende:
Allemaal van die ijsklompen overalquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal dan wel weer gaan sneeuwen waardoor het ijs niet goed aanvriest.
vooral aan je voetenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Allemaal van die ijsklompen overal
Valt me nog mee dat ze vandaag niet geklaagd heeftquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:28 schreef UitStraling het volgende:
Plus balletje horen klagen over de kou is al goud op zich
Zal ik het dan maar doen, wat een gierend tyfussarsweer is het vandaag weerquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat ze vandaag niet geklaagd heeft
dat is correct.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal ik het dan maar doen, wat een gierend tyfussarsweer is het vandaag weer
Deze keer wel echt? Had me zo verheugd op de vorige keer.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:00 schreef UitStraling het volgende:
Dubbelcheckt zijn glazen weerbol.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze keer wel echt? Had me zo verheugd op de vorige keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |