abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_198888796
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 07:39 schreef Sableheart het volgende:
Als ik bij de qualifier odds kijk, zijn inderdaad Tsjechie, en verder Australie en Portugal de landen die te laag worden ingeschat.
Portugal heb ik ook wel als kanshebber voor kwalificatie. De markt overschat in die tweede helft voor mijn gevoel AlbaniŽ nogal, hoewel die op zich niet vies zijn van jury-dealtjes, maar ik verwacht weinig liefde van het publiek.

AustraliŽ vind ik niet echt een deal momenteel. Het liedje en de uitstraling van de zangeres zijn naar mijn mening bepaald geen televotingmagneet, en buren en diaspora doen het doorgaans ook niet echt voor AustraliŽ. Ze gaan dit jaar echt een ultieme test doen op de jury die op een zeldzame uitzondering na altijd veel meer punten geeft. Zelfs het ideale televoterlied en -act Zero Gravity kreeg in de finale van 2019 meer punten van de jury, dus wat dat betreft is het niet uitgesloten. Maar ik ga er niet aankomen momenteel.

Voor degenen die daarin geloven is het momenteel trouwens de moeite om Azerbeidzjan voor kwalificatie te layen. De markt is 1.29@1.39. Als je daar op 1.29 in kan komen heb je dus omgekeerd 3.44x je inleg op het niet kwalificeren van Azerbeidzjan, wat voor een borderline qualifier best aardig is.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator dinsdag 6 april 2021 @ 21:41:32 #27
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_198889285
quote:
0s.gif Op zondag 14 maart 2021 11:23 schreef Momo het volgende:
Ik heb bets gezet op:
Winst Frankrijk 11.5
Czech Republic to Qualify 2.4
Russia top 10 2.78
Croatia top 10 3.35
Ook Portugal to Qualify en nog extra geld op Czech Republic to Qualify
pi_198895215
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:18 schreef Fred_B het volgende:
AustraliŽ vind ik niet echt een deal momenteel. Het liedje en de uitstraling van de zangeres zijn naar mijn mening bepaald geen televotingmagneet, en buren en diaspora doen het doorgaans ook niet echt voor AustraliŽ. Ze gaan dit jaar echt een ultieme test doen op de jury die op een zeldzame uitzondering na altijd veel meer punten geeft. Zelfs het ideale televoterlied en -act Zero Gravity kreeg in de finale van 2019 meer punten van de jury, dus wat dat betreft is het niet uitgesloten. Maar ik ga er niet aankomen momenteel.
Ik begrijp je redenering, maar aan de andere kant: Australie heeft zich tot nu toe in alle gevallen gekwalificeerd. Zelfs Jessica Mauboy, die toch ook geen bijzonder opmerkelijk nummer had, eindigde in de halve finale boven een aantal landen die haar in de finale voorbijgingen. Ondanks het feit dat ze geen buren en diaspora hebben, doen ze het in het algemeen boven verwachting goed.

Australie is verre van een zekerheid, omdat het nummer inderdaad niet geweldig sterk is, en als hun odds tussen de 1,5 (66%) en 2 (50%) zouden liggen, zou ik het met je eens zijn. Maar nu hun odds in de richting van de 3 (33%) kruipen, voelen ze voor mij ondergewaardeerd.
pi_198908085
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 21:41 schreef Momo het volgende:

[..]

Ook Portugal to Qualify en nog extra geld op Czech Republic to Qualify
Heb je eigenlijk een leuke prijs kunnen krijgen voor Portugal to Qualify?

Op Betfair is de markt nu 2.64@4.9 (en zelf probeer ik er op 5 in te komen ( :') )), maar er handelt nauwelijks iets. Op zich niet iets om haast mee te hebben, want ik denk niet dat de Eurojury hier massaal plat voor gaat of dat er een spectaculaire act uitlekt in de komende weken, maar uiteindelijk wil je toch iets doen.

Van wat ik tot nu toe heb, alles tot nu toe overigens in kleine volumes:

Op de winnaarsmarkt:
Veel in- en uitgehandeld om zo veel mogelijk van de marktbewegingen mee te pikken. De voornaamste groene posities (afgezien van speeldingetjes als een paar euro op NL op 1000 enzo) zijn op
-Zweden (ik verwacht een goede uitslag richting Top 3 voor de Eurojury, en dan is 17.5 gewoon vrij hoog).
-Bulgarije (staat voor mijn gevoel ook vrij hoog voor de mogelijkheden met deze inzending).
-Zwitserland (op papier nog steeds het lied dat met een goede act gaat winnen).
-Malta (sowieso jury-favoriet en beste uptempo nummer).
-Cyprus/Rusland/Moldavie (outsiders waar ik weinig downside in zie).
In het rood is er dan:
-Litouwen (staat ook nu nog vrij hoog voor iets wat totaal geen kans heeft).
-Frankrijk (kan winnen, maar als niet-Engelstalige ballad gaat dit lastig worden).
-IJsland/Finland/Noorwegen (oudere posities, nu niet echt de moeite meer, en afwachten op goed moment om te sluiten).
-Griekenland (geen ideale positie als zij de 'geweldige' act hebben, dus hopelijk kan deze nog op redelijke prijs dicht).

Top 5: Lay: Litouwen en Finland.

Top 10: Back: Rusland, Zweden, UK.

Semi's: Kwalificatie TsjechiŽ, Rusland en geen kwalificatie Ierland.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator woensdag 7 april 2021 @ 22:36:38 #30
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_198908132
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 22:34 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Heb je eigenlijk een leuke prijs kunnen krijgen voor Portugal to Qualify?

Op Betfair is de markt nu 2.64@4.9 (en zelf probeer ik er op 5 in te komen ( :') )), maar er handelt nauwelijks iets. Op zich niet iets om haast mee te hebben, want ik denk niet dat de Eurojury hier massaal plat voor gaat of dat er een spectaculaire act uitlekt in de komende weken, maar uiteindelijk wil je toch iets doen.

Van wat ik tot nu toe heb, alles tot nu toe overigens in kleine volumes:

Op de winnaarsmarkt:
Veel in- en uitgehandeld om zo veel mogelijk van de marktbewegingen mee te pikken. De voornaamste groene posities (afgezien van speeldingetjes als een paar euro op NL op 1000 enzo) zijn op
-Zweden (ik verwacht een goede uitslag richting Top 3 voor de Eurojury, en dan is 17.5 gewoon vrij hoog).
-Bulgarije (staat voor mijn gevoel ook vrij hoog voor de mogelijkheden met deze inzending).
-Zwitserland (op papier nog steeds het lied dat met een goede act gaat winnen).
-Malta (sowieso jury-favoriet en beste uptempo nummer).
-Cyprus/Rusland/Moldavie (outsiders waar ik weinig downside in zie).
In het rood is er dan:
-Litouwen (staat ook nu nog vrij hoog voor iets wat totaal geen kans heeft).
-Frankrijk (kan winnen, maar als niet-Engelstalige ballad gaat dit lastig worden).
-IJsland/Finland/Noorwegen (oudere posities, nu niet echt de moeite meer, en afwachten op goed moment om te sluiten).
-Griekenland (geen ideale positie als zij de 'geweldige' act hebben, dus hopelijk kan deze nog op redelijke prijs dicht).

Top 5: Lay: Litouwen en Finland.

Top 10: Back: Rusland, Zweden, UK.

Semi's: Kwalificatie TsjechiŽ, Rusland en geen kwalificatie Ierland.
Ik heb een tientje gezet op Portugal to Qualify voor 2.82
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')