SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slecht! Teveel aan het werk de laatste tijd.quote:
quote:Op maandag 1 februari 2021 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet alleen werk, hij houdt nota bene heel Nederland eigenhandig draaiende
Als je in een bos staat en mensen beginnen met koplampen van auto's te knipperen moet je er niet naartoe lopen.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ging net nog lopen, te laat ook, was spannend joh, allemaal sluippaadjes genomen want elke auto kan politie zijn.
Living on the edge
Weet jij veel, misschien wil hij daarom wel zo graag na de avondklok rennen...quote:Op maandag 1 februari 2021 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je in een bos staat en mensen beginnen met koplampen van auto's te knipperen moet je er niet naartoe lopen.
Het brengt me van A naar B. Best een leuke auto, maar enige ritjes die ik maak zijn van/naar mijn vriendin.quote:
Dan kan hij ook de zeehond-tactiek van jou in de praktijk brengen.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet jij veel, misschien wil hij daarom wel zo graag na de avondklok rennen...
Leuk dat je baas daarin meedenkt.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het brengt me van A naar B. Best een leuke auto, maar enige ritjes die ik maak zijn van/naar mijn vriendin.
Fixedquote:Op maandag 1 februari 2021 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het brengt me van A naar B. Best een leuke auto, maar enige ritjes die ik maak zijn van/naar/met mijn vriendin.
Mijn buurvrouw rent dan “toevallig” ook.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 februari 2021 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kan hij ook de zeehond-tactiek van jou in de praktijk brengen.
Gevaarlijkste wegen vd Wereld.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Grr ww van de Wee.....
Geil Wijf van de Week....
Grote Winkels voor de Winteruitverkoop...
Geer wankt voor de wereldvrede....
Grote Wensen van de Woninklijke familie....
i give up.....
Hoe weet jij dat eigenlijk? Dat ze knipperen met lampen had ik nooit gehoord ik dacht zwaaien met rode zakdoeken.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je in een bos staat en mensen beginnen met koplampen van auto's te knipperen moet je er niet naartoe lopen.
Doen ze dat in de achterhoek?quote:Op maandag 1 februari 2021 22:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat eigenlijk? Dat ze knipperen met lampen had ik nooit gehoord ik dacht zwaaien met rode zakdoeken.
quote:
quote:Op maandag 1 februari 2021 21:28 schreef Ygritte het volgende:
Ja ja ja !!!! is het 'Gevaarlijkste wegen van de Wereld'
Say yes please!
Zouden drugsdealers op schimmige locaties eigenlijk mondkapjes dragen nu?quote:Op maandag 1 februari 2021 22:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
nicequote:Op maandag 1 februari 2021 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Slecht! Teveel aan het werk de laatste tijd.
Heb in het weekend nog paar uurtjes gespeeld met mijn effect-pedaal om die beetje onder de knie te krijgen. Basis zit er wel in.
Ga binnenkort als het wat rustiger is eens een weekendje ervoor zitten. Zag laatst iemand die iets maakte in de stijl die ik wel interessant vind, dus dat maar eens ontleden.
vragen vragen... houden ze dan ook anderhalve meter afstand?quote:Op maandag 1 februari 2021 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zouden drugsdealers op schimmige locaties eigenlijk mondkapjes dragen nu?
Uuuuuhhhh huh.....quote:Op maandag 1 februari 2021 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw rent dan “toevallig” ook.
En ontsmetten ze de handvatten van de koffertjes met geld en goederen dan ook voor de transactie?quote:Op maandag 1 februari 2021 22:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
vragen vragen... houden ze dan ook anderhalve meter afstand?
Dat is toch allemaal één pot nat joh.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik spuug op Achterhoek, wij zijn Twente.
Jaquote:
Stond zelfs op 1 van de eerste rondes van Streetview, zat ik op mijn bijbaan lekker te hangen in het rookhokquote:
Jonguh weet ik veel... Oooooooosten dan. Met Cóóóóólaquote:Op maandag 1 februari 2021 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik spuug op Achterhoek, wij zijn Twente.
Heel NL is een pot nat.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch allemaal één pot nat joh.
Juist.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jonguh weet ik veel... Oooooooosten dan. Met Cóóóóóla
en brommers kiekn
En tijdens het versnijden of pillen drukken, gebeurt dat wel een beetje hygienisch. Of kan je in theorie van een snuif of een pil ook corona oplopen....quote:Op maandag 1 februari 2021 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ontsmetten ze de handvatten van de koffertjes met geld en goederen dan ook voor de transactie?
Det te meer reden dat de overheid maar gewoon gaat produceren.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En tijdens het versnijden of pillen drukken, gebeurt dat wel een beetje hygienisch. Of kan je in theorie van een snuif of een pil ook corona oplopen....
Waarom stelt het kabinet hier eigenlijk geen vragen over!
trollatorsquote:Op maandag 1 februari 2021 22:19 schreef FranticDJ het volgende:
Godver. m'n ma is ook een enorme troll als ze begint.
heeft ze twee rollators naast 't bed gezet
Da's ook wat!quote:Op maandag 1 februari 2021 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Juist.
Stoplicht op groen en niks te doen en zulks.
Welk gehucht van NL woont U dan?
Bij mijn vader in de tuin zie je vanuit Google Maps een enorme penis in de tuin.quote:
Trustenquote:
Das Drenthe hè?quote:Op maandag 1 februari 2021 22:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Da's ook wat!
Schubbekuttenveensterkanaal
Eensch....quote:Op maandag 1 februari 2021 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Det te meer reden dat de overheid maar gewoon gaat produceren.
ah de makro met de domme slagbomenquote:Op maandag 1 februari 2021 22:22 schreef LTVDK het volgende:
Kijk daar zit die lekkerhttps://www.google.com/ma(...)g!2e0!7i13312!8i6656
quote:Op maandag 1 februari 2021 22:22 schreef LTVDK het volgende:
LoLquote:Op maandag 1 februari 2021 22:22 schreef LTVDK het volgende:
Oeh als je de camera omdraait zie je ook nog mijn Swiftquote:Op maandag 1 februari 2021 22:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah de makro met de domme slagbomen
Ja 2009 alweerquote:
Denk dat hij een beetje achterloopt. Paar weken geleden sliepen er wat reservisten in het Capitool.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:26 schreef bitterbal het volgende:
Mijn virus collega vroeg vandaag aan mij waarom er 65 duizend militairen nu in de white house zitten?
Ja dat zei ik ook maar hij zei nu in het white house. Dus ik zei dat ik dat niet had gezien en zei die nee jij kijkt maintream media hequote:Op maandag 1 februari 2021 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat hij een beetje achterloopt. Paar weken geleden sliepen er wat reservisten in het Capitool.
mijn auto staat niet meer in breda iig..quote:Op maandag 1 februari 2021 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oeh als je de camera omdraait zie je ook nog mijn Swift
rip 2016. Peukie rookplek gone....quote:Op maandag 1 februari 2021 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oeh als je de camera omdraait zie je ook nog mijn Swift
Oei dit zou ik dan echt niet trekken.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook maar hij zei nu in het white house. Dus ik zei dat ik dat niet had gezien en zei die nee jij kijkt maintream media he
Gok dat die binnen ook wel weg is daar, wat een teringsmerig hok was dat zegquote:Op maandag 1 februari 2021 22:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
rip 2016. Peukie rookplek gone....
Lol... ik lijk wel een beroepswerklozequote:Op maandag 1 februari 2021 22:28 schreef FranticDJ het volgende:
m
[..]
mijn auto staat niet meer in breda iig..
nja ik heb op 3 adressen tegelijk gestaanquote:Op maandag 1 februari 2021 22:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lol... ik lijk wel een beroepswerklozeOp het gros van de streetview foto's staat mijn auto
Nee doe maar een muziekje.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:45 schreef UitStraling het volgende:
Hier nog nieuws, vette roddels of sappige rellen?
Nee Flip, ik moet iets reviewen wat twee dagen te laat wordt ingeleverd.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En dan gek vinden dat je deadlines niet haalt.
We gaan a.s. woensdag Schiermonnikoog annexeren en daar Foqueville stichten.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:45 schreef UitStraling het volgende:
Hier nog nieuws, vette roddels of sappige rellen?
Ja weet ik, toch happen hè.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee Flip, ik moet iets reviewen wat twee dagen te laat wordt ingeleverd.
Ik pak mijn zwembroek alvastquote:Op maandag 1 februari 2021 22:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We gaan a.s. woensdag Schiermonnikoog annexeren en daar Foqueville stichten.
Het is btw een coronavrije enclave dus alles kan daar weer.
Oh Pedro moet wel eerst 10 dagen in quarantaine, die heeft weer na de avondklok op de hei lopen hobbelen, dus dat risico willen we niet nemen.
We gaan schaatsen als het een beetje door blijft vriezenquote:Op maandag 1 februari 2021 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik pak mijn zwembroek alvast [ afbeelding ]
Schaatsen in zwemkledingquote:Op maandag 1 februari 2021 22:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We gaan schaatsen als het een beetje door blijft vriezen
Ooh wel zin in!quote:Op maandag 1 februari 2021 22:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We gaan a.s. woensdag Schiermonnikoog annexeren en daar Foqueville stichten.
Het is btw een coronavrije enclave dus alles kan daar weer.
Oh Pedro moet wel eerst 10 dagen in quarantaine, die heeft weer na de avondklok op de hei lopen hobbelen, dus dat risico willen we niet nemen.
Zag gisteren 3 Gerda’s zwemmen in een plas in de buurt.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We gaan schaatsen als het een beetje door blijft vriezen
Bij zeehonden komt geel spul uit de tepels.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ooh wel zin in!
Ik ga wel 10 dagen in quarantaine bij de zeehonden.
Oh laat maar danquote:Op maandag 1 februari 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij zeehonden komt geel spul uit de tepels.
n=1 en je hebt het geprobeerd?quote:Op maandag 1 februari 2021 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij zeehonden komt geel spul uit de tepels.
Like a viiiiirgiiiinnnnquote:Op maandag 1 februari 2021 23:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Slik stinkt![]()
Ik heb het nog nooit gedaan overigens
Niet winterhard.quote:Op maandag 1 februari 2021 23:04 schreef Ygritte het volgende:
Maar even he.... nu ik dus significant minder buiten ben vindt ik het echt gestoord koud buiten. Voor mijn gevoel normaal veel minder erg. Of heeft Pelleboer gezegd dat de gevoelstemperatuur -40 is.....
Het vroor sinds het eerst sinds 2 jaar weer eens. Tegenwoordig is dat nieuwswaardig.quote:Op maandag 1 februari 2021 23:04 schreef Ygritte het volgende:
Maar even he.... nu ik dus significant minder buiten ben vindt ik het echt gestoord koud buiten. Voor mijn gevoel normaal veel minder erg. Of heeft Pelleboer gezegd dat de gevoelstemperatuur -40 is.....
Lentehard ben ik nu ook wel een beetje.quote:Op maandag 1 februari 2021 23:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Winterhard. Lentehard. Zomerhard. Hersthard. Altijd hard.
Stuck for the very first time.... like a viiiiiiirgin veel your shoe stuck muddy and tighttttttttttquote:
Zodra er weer lammetjes zijn en vrouwen in jurkjes rondlopen zal de lockdown toch wel voorbij zijn?quote:Op maandag 1 februari 2021 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lentehard ben ik nu ook wel een beetje.
Whoa Whoa Ah Whoaquote:Op maandag 1 februari 2021 23:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Stuck for the very first time.... like a viiiiiiirgin veel your shoe stuck muddy and tightttttttttt
Dan verklaren we Corona een vroegtijdige dood ja.quote:Op maandag 1 februari 2021 23:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra er weer lammetjes zijn en vrouwen in jurkjes rondlopen zal de lockdown toch wel voorbij zijn?
Kennelijk niet meer nee.....quote:
Otherwise my precious perfect balls will explode.quote:Op maandag 1 februari 2021 23:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra er weer lammetjes zijn en vrouwen in jurkjes rondlopen zal de lockdown toch wel voorbij zijn?
We slepen je er wel door en voor je het weet wil je niet anders.quote:Op maandag 1 februari 2021 23:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kennelijk niet meer nee.....
Wat nou als er ijs ligt.... moet ik schaatsen.... ga ik dood van de kou..... ellende.... zwaar leven.....
Denk dat het hier niet zo'n vaart gaat lopen. Had je die mini jacuzzi nog besteld?quote:Op maandag 1 februari 2021 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Otherwise my precious perfect balls will explode.
Wacht... wat is dit.... ik denk dat ik het nodig heb.....quote:Op maandag 1 februari 2021 23:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat het hier niet zo'n vaart gaat lopen. Had je die mini jacuzzi nog besteld?
Die paste niet.quote:Op maandag 1 februari 2021 23:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat het hier niet zo'n vaart gaat lopen. Had je die mini jacuzzi nog besteld?
quote:Op maandag 1 februari 2021 23:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wacht... wat is dit.... ik denk dat ik het nodig heb.....
Besteldquote:Op maandag 1 februari 2021 23:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah ik heb het al gevonden![]()
https://fhm.nl/testikel-jaccuzi/
Ik heb wel wat weg van Josh Homme; als je onder een heel specifieke hoek een foto van me zou maken.quote:
Ha redheadquote:Op maandag 1 februari 2021 23:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb wel wat weg van Josh Homme; als je onder een heel specifieke hoek een foto van me zou maken.
Uiteraard, zeg maar welke maat ik moet bestellen voor je?quote:Op maandag 1 februari 2021 23:17 schreef Ygritte het volgende:
Is hier ook een tietvariant van?
Voor een vriendin natuurlijk uiteraard.....
Huh.quote:Op maandag 1 februari 2021 23:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wielrenner, ruiter of intensief paradepaard in bed?
Dat hoofdquote:
De kerel waarvan ik denk dat hij mijn broer is die heeft zwart haar. Ooit een rondje gewonnen van 2 vrouwen omdat ze niet wilde geloven dat we broers waren.quote:
quote:Op maandag 1 februari 2021 23:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat hoofd![]()
Hoe blijft die bovenlip zo op z'n plek
Tis goddomme de kamasutra nietquote:
Zelfde hierquote:Op maandag 1 februari 2021 23:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De kerel waarvan ik denk dat hij mijn broer is die heeft zwart haar. Ooit een rondje gewonnen van 2 vrouwen omdat ze niet wilde geloven dat we broers waren.
Mijn broer is lijkt echt sprekend op mijn vader en de mannelijke kant van die familie. Ik lijk op de melkboer.quote:
Ik heb een halve ziel.... mis alleen de haarleur die de rest dan wel weer heeftquote:Op maandag 1 februari 2021 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet in mijn familie, zes knalrode nichtjes, duivels zonder ziel.
Oh dat.quote:Op maandag 1 februari 2021 23:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tis goddomme de kamasutra niet![]()
Nee welke van deze sporten beoefen je zodat je deze balbubbelaar nodig hebt
En je moeder? Mijn moeder is Peggy Bundy, mijn vader Al.quote:Op maandag 1 februari 2021 23:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn broer is lijkt echt sprekend op mijn vader en de mannelijke kant van die familie. Ik lijk op de melkboer.
Daar heb ik wel meer van weg inderdaad, maar haarkleur daar ook niet van overgenomen.quote:Op maandag 1 februari 2021 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En je moeder? Mijn moeder is Peggy Bundy, mijn vader Al.
Uuuuh wait...... denk.....quote:Op maandag 1 februari 2021 23:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De kerel waarvan ik denk dat hij mijn broer is die heeft zwart haar. Ooit een rondje gewonnen van 2 vrouwen omdat ze niet wilde geloven dat we broers waren.
Want?quote:Op maandag 1 februari 2021 23:29 schreef UitStraling het volgende:
Ik zag gisteren een foto van mijn jongste zus toen ze 18 was en ineens snapte ik waarom ik altijd rare geluiden hoorde uit haar slaapkamer vroeger.
quote:
quote:Op maandag 1 februari 2021 23:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kunnen we niet beter om een foto van zijn zusje vragen?
Mijn ouders zijn beiden Pikey Raven Black en ik heb wit haarquote:Op maandag 1 februari 2021 23:30 schreef Ygritte het volgende:
Hier is de ene ouder ook zwart en de andere blond ... tadaaaaaaaa.......
Nou ja,.... de rest wel, ik dus niet ...![]()
Zal de melkboer ook wel geweest zijn dan...
Goed punt.quote:Op maandag 1 februari 2021 23:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kunnen we niet beter om een foto van zijn zusje vragen?
Dat is gewoon een genetische afwijking.... moet je geen grappen over makenquote:Op maandag 1 februari 2021 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn beiden Pikey Raven Black en ik heb wit haar
Dit kan ik wel beamen eigenlijkquote:Op maandag 1 februari 2021 23:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dus superlekkere wijven maken rare geluiden....
noted....
Draco ben jij het?quote:Op maandag 1 februari 2021 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn beiden Pikey Raven Black en ik heb wit haar
Met je zusjequote:Op maandag 1 februari 2021 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit kan ik wel beamen eigenlijk
ik had vroeger echt de pest aan dat Home Alone gastjequote:Op maandag 1 februari 2021 23:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een foto opgedoken.
Shitquote:Op maandag 1 februari 2021 23:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zie dit US wel doen de hele dag trouwens
[ afbeelding ]
quote:
wie ruilt er met mij?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 07:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zullen we vandaag ruilen van werk?
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 07:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zullen we vandaag ruilen van werk?
*schuift toetsenbord doorquote:Op dinsdag 2 februari 2021 07:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als etto niet wil ruien met mij kunnen wij wel ruilen
nee, al is het wel het begin van de mooie criminele carrièrequote:Op dinsdag 2 februari 2021 07:31 schreef Koen66 het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)even-kwijt~ac3ce733/
Moeten we medelijden krijgen nu?
hij was daar 'toevallig' en liet zich ophitsen,quote:Op dinsdag 2 februari 2021 07:34 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, al is het wel het begin van de mooie criminele carrière
Toch zie ik ze liever 6 maand werkkamp doen dan dit.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 07:31 schreef Koen66 het volgende:
ïk kreeg een baksteen in mn handen geduwdquote:Op dinsdag 2 februari 2021 07:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij was daar 'toevallig' en liet zich ophitsen,
uhu, zou ik ook zeggen
sow, dan ben ik niet te genieten s ochtendsquote:Op dinsdag 2 februari 2021 07:36 schreef bitterbal het volgende:
de dag zou al zoveel beter beginnen als het al licht buiten is als je opstaat
Ik zie mogelijkheden, gewoon hierhouden dusquote:De EU maakt zich grote zorgen of het op tijd de bestelde coronavaccins van farmaciebedrijf Johnson & Johnson zal krijgen zodra deze worden goedgekeurd. De vaccins worden geproduceerd in Leiden, maar gebotteld in de VS.
waarom dat?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 07:38 schreef mschol het volgende:
[..]
sow, dan ben ik niet te genieten s ochtends
Corona legt wel de echte problemen bloot in NL.quote:Veel van zijn vrienden, zagen ineens hun inkomsten in rook opgaan. „Tussen negen en twaalf in de avond verdienen zij hun geld. Waarmee? Lachgas, inbreken, drugs”, windt hij er geen doekjes om. „Zij kunnen nu niet meer de straat op met drugs, het risico dat je wordt aangehouden is te groot. Ze vinden dat hun brood is afgepakt. Dit zijn jongeren met een kort lontje, die wilden de overheid keihard terugpakken.”
.
Ze moeten dat spul een oceaan over vliegen om in een flesje te stoppen?? Je zou toch zeggen dat dat hier ook wel kan.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 07:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden, gewoon hierhouden dus
preciesquote:Op dinsdag 2 februari 2021 07:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ze moeten dat spul een oceaan over vliegen om in een flesje te stoppen?? Je zou toch zeggen dat dat hier ook wel kan.
De jonge Hagenees moet voor zijn betrokkenheid bij de rellen in de Schilderswijk twee maanden onvoorwaardelijk de gevangenis in. Hierdoor raakt hij zijn baan kwijt én kan hij zijn studie voorlopig uit zijn hoofd zetten. Verontrustend, zegt zijn advocaat, die in hoger beroep gaat. ,,Ayoub realiseert zich dat hij veel van zijn leven kwijt is of kwijtraakt.”quote:Op dinsdag 2 februari 2021 07:31 schreef Koen66 het volgende:
Overheid schuld geven dat je je illegale dingen niet meer kunt doenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 07:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Corona legt wel de echte problemen bloot in NL.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 07:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De jonge Hagenees moet voor zijn betrokkenheid bij de rellen in de Schilderswijk twee maanden onvoorwaardelijk de gevangenis in. Hierdoor raakt hij zijn baan kwijt én kan hij zijn studie voorlopig uit zijn hoofd zetten. Verontrustend, zegt zijn advocaat, die in hoger beroep gaat. ,,Ayoub realiseert zich dat hij veel van zijn leven kwijt is of kwijtraakt.”
Ja, had je je eerder moeten bedenken..
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 07:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ïk kreeg een baksteen in mn handen geduwd
dat is de rechtbank versie van: Volgens mij heeft er iemand drugs in mijn drankje gedaan.
dan ben je toch wel hetzij een erge baas hetzij ver heen dat je dat zegtquote:Op dinsdag 2 februari 2021 07:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Overheid schuld geven dat je je illegale dingen niet meer kunt doen
Ja zo raar is dat. Iemand pleegt een misdrijf, wordt gepakt, en gaat huilen dat ie gestraft wordt. Hallo, zijn we 4 ofzo.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 07:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De jonge Hagenees moet voor zijn betrokkenheid bij de rellen in de Schilderswijk twee maanden onvoorwaardelijk de gevangenis in. Hierdoor raakt hij zijn baan kwijt én kan hij zijn studie voorlopig uit zijn hoofd zetten. Verontrustend, zegt zijn advocaat, die in hoger beroep gaat. ,,Ayoub realiseert zich dat hij veel van zijn leven kwijt is of kwijtraakt.”
Ja, had je je eerder moeten bedenken..
Ja, maar we moeten met ze praten, ze hebben het zo moeilijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 07:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zo raar is dat. Iemand pleegt een misdrijf, wordt gepakt, en gaat huilen dat ie gestraft wordt. Hallo, zijn we 4 ofzo.
Denk dat ze dichtbij de 4 jaar zitten in de manier waarom ze inschattingen kunnen maken.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 07:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zo raar is dat. Iemand pleegt een misdrijf, wordt gepakt, en gaat huilen dat ie gestraft wordt. Hallo, zijn we 4 ofzo.
Zo dat kwartje duurde even.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 07:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zo'n zin om vanavond de slapende slang gif te kunnen plaatsen.
tvp
Je wil graag een eentonige bot worden zoals haags?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 07:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
tvp
Is ook lastig om tegenwoordig nog ergens een kwartje te vinden.quote:
aw dude, haags is een botquote:Op dinsdag 2 februari 2021 07:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je wil graag een eentonige bot worden zoals haags?
bijna etto. We moeten ons nog even nuttig maken voor de maatschappijquote:Op dinsdag 2 februari 2021 07:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
tvp
yipquote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bijna etto. We moeten ons nog even nuttig maken voor de maatschappij
Ze willen ons ook alles afpakkenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:03 schreef bitterbal het volgende:
Als snot heel erg indikt, ontstaat een pulkje. Dat kleeft aan de binnenkant tegen je neus, wat vervelend voelt. Maar wie nu zijn of haar vinger de neus in boort, zadelt zichzelf mogelijk met een probleem op. Ons neusslijmvlies is heel gevoelig voor beschadigingen, legt de gepensioneerde kno-arts Jan van der Borden uit. Ontstaat er een wondje, dan krijg je een korstje. Dat verstoort de luchtstroming in de neus. ‘De lucht gaat wervelen en door die werveling kan het slijmvlies verderop beschadigen.’ Met een korstje als gevolg en zo gaat het door. Wie alsmaar blijft peuteren, loopt zelfs het risico dat er een gat ontstaat in het neustussenschot, tussen je linker- en rechterneusgat. Hoe moet het dan wel? Afblijven. Geduld hebben. En eventueel kijken of het pulkje weg te spoelen is met een neusdouche.
wow, mooie nuchtere maag postquote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:03 schreef bitterbal het volgende:
Als snot heel erg indikt, ontstaat een pulkje. Dat kleeft aan de binnenkant tegen je neus, wat vervelend voelt. Maar wie nu zijn of haar vinger de neus in boort, zadelt zichzelf mogelijk met een probleem op. Ons neusslijmvlies is heel gevoelig voor beschadigingen, legt de gepensioneerde kno-arts Jan van der Borden uit. Ontstaat er een wondje, dan krijg je een korstje. Dat verstoort de luchtstroming in de neus. ‘De lucht gaat wervelen en door die werveling kan het slijmvlies verderop beschadigen.’ Met een korstje als gevolg en zo gaat het door. Wie alsmaar blijft peuteren, loopt zelfs het risico dat er een gat ontstaat in het neustussenschot, tussen je linker- en rechterneusgat. Hoe moet het dan wel? Afblijven. Geduld hebben. En eventueel kijken of het pulkje weg te spoelen is met een neusdouche.
gewoon per jerrycan verkopenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 07:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ze moeten dat spul een oceaan over vliegen om in een flesje te stoppen?? Je zou toch zeggen dat dat hier ook wel kan.
en dan vooral niet rustig wakker kunnen worden door een zon die in je gezicht schijnt.quote:
leuk weetje!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh allen3:28 meer zonlicht dan gisteren
![]()
En over neusgaten gesproken:
Een mens ademt steeds maar door één neusgat tegelijk. Ongeveer elke anderhalf uur wisselt het welk neusgat dat is.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:17 schreef Karzai het volgende:
Are you lonesome tonight
Hebben jullie ook altijd een liedje in je hoofd ,s ochtends?
Ja en een enorme erectie, altijd.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:17 schreef Karzai het volgende:
Are you lonesome tonight
Hebben jullie ook altijd een liedje in je hoofd ,s ochtends?
en maar denken wat je met je odol aanmoetquote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en een enorme erectie, altijd.
rare vogel ben jequote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:09 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan vooral niet rustig wakker kunnen worden door een zon die in je gezicht schijnt.
gek genoeg kan ik daar slecht tegen
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:12 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Een mens ademt steeds maar door één neusgat tegelijk. Ongeveer elke anderhalf uur wisselt het welk neusgat dat is.
hoe probeer ik dat?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het klopt ook nog, probeer maar eens.
Misschien moet je je vriend dan vragen niet die erectie tegen je bips te drukken in de ochtendquote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en een enorme erectie, altijd.
*probeert dat druk*quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder je neus aan te raken bewust door je andere gat te ademen.
Ik vind dit opwindend als vrouwen dat proberen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt ook nog even proberen je elleboog te likken als je toch bezig bent
Serieus?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:12 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
jij vind het al opwindend als vrouwen ademenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit opwindend als vrouwen dat proberen.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij vind het al opwindend als vrouwen ademen
Koop een volièrequote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:43 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind het erger om wakker te worden terwijl het donker is en de vogels zijn stil.
Nee er valt weinig te vogelenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:44 schreef UitStraling het volgende:
Hebben we eigenlijk wel vogels in Foqueville?
Of de daar moet een piemol in vogel.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:46 schreef bitterbal het volgende:
Bij haags thuis hoor je de hele tijd een KOEKOEK vogel
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of de daar moet een piemol in vogel.
Grote snavel denk ik, ja of zo eentje met een altijd open cloaca.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:50 schreef bitterbal het volgende:
nu ga ik mij de hele dag afvragen hoe die vogel er uit ziet
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grote snavel denk ik, ja of zo eentje met een altijd open cloaca.
ga zo weg.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:53 schreef dud0r het volgende:
zouden jullie niet eens gaan werken ofzo
oke oke, gewoon lopend of mag je weer in de race autoquote:
roodquote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke kleur nagellak heb je vandaag op?
Gelukkig met de benenwagenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
oke oke, gewoon lopend of mag je weer in de race auto
Ik hoor hier zelden vogels. Af en toe trippelt er een ekster over de galerij of schijt er een duif op het balkon, maar dat is het.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:43 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind het erger om wakker te worden terwijl het donker is en de vogels zijn stil.
is het ver voor die korte pootjes van je?quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoor hier zelden vogels. Af en toe trippelt er een ekster over de galerij of schijt er een duif op het balkon, maar dat is het.
*inserts flamingo gifquote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
is het ver voor die korte pootjes van je?
in de dierentuinquote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:29 schreef CherryLips het volgende:
Waar zitten die flamingo's in Nederland eigenlijk? Zeker weer ver weg?
Waar het allemaal slecht gaat. Artis is blut en gaat de leeuwen naar Frankrijk wegdoen.quote:
volgens mij heeft de vogelkelder er een paarquote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:29 schreef CherryLips het volgende:
Waar zitten die flamingo's in Nederland eigenlijk? Zeker weer ver weg?
Ja omdat die verblijven kut zijn en er geen geld meer is om uit te breiden.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waar het allemaal slecht gaat. Artis is blut en gaat de leeuwen naar Frankrijk wegdoen.
Ja belachelijk vind ik hetquote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja omdat die verblijven kut zijn en er geen geld meer is om uit te breiden.
Ze hadden het er in Blijdorp al over om een paar dieren in te laten slapenWel miljarden naar KLM maar beestjes mogen gewoon een spuitje blijkbaar.
Belachelijk. En als er weer bezoekers mogen komen, dan weer jonge dieren om de mensen te lokken.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja omdat die verblijven kut zijn en er geen geld meer is om uit te breiden.
Ze hadden het er in Blijdorp al over om een paar dieren in te laten slapenWel miljarden naar KLM maar beestjes mogen gewoon een spuitje blijkbaar.
Als je optrekt met terrorist Arnoud dan zeker.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:39 schreef UitStraling het volgende:
Dom wijf![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)t-in-de-middeleeuwen
ik vrees van nietquote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gaat Rutte vandaag vertellen wanneer ik weer naar de kapper toe mag?
Neequote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gaat Rutte vandaag vertellen wanneer ik weer naar de kapper toe mag?
En als er weer te veel zijn, geven ze die weer aan de leeuwenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:48 schreef shiitake het volgende:
[..]
Belachelijk. En als er weer bezoekers mogen komen, dan weer jonge dieren om de mensen te lokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |