Ook omdat hij de rest wel wist.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon omdat ie het niet wist.
Wel slim om die te wijzigen, aangezien de kans aannemelijk is, dat de andere dat wel wist..
Ik had het idee dat hij de stoel ook gokte..quote:
Jaartje inderdaad.quote:
Een jaartje? Kennedy werd in 63 vermoord.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jaartje inderdaad.
Nouja, en John Fitzgerald nog wat langer.
Ik doelde met het jaartje dus op Robert, mocht dat niet duidelijk zijn geweest uit mijn post. Al was die natuurlijk geen president, dus zo sterk is dat ook niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een jaartje? Kennedy werd in 63 vermoord.
Ja er zitten ook nog wel levende Kennedy's in de politiek. De dead Kennedys leven ook nog gewoon bovendien.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doelde met het jaartje dus op Robert, mocht dat niet duidelijk zijn geweest uit mijn post. Al was die natuurlijk geen president, dus zo sterk is dat ook niet.
Ja nee, dat lijkt me wel duidelijk ja. Ook gewoon niet zo'n handig antwoord van die vrouw natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja er zitten ook nog wel levende Kennedy's in de politiek. De dead Kennedys leven ook nog gewoon bovendien.
Hij moest toch wat proberen?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:09 schreef Szura het volgende:
Dit was niet het moment om dit te doen, meneer
Is het geaccepteerd om dat wel of juist niet te doen?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:09 schreef Szura het volgende:
Dit was niet het moment om dit te doen, meneer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |