SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Viel tegen, die saus is echt alleen voor frietjes en kipnuggetsquote:Op maandag 1 februari 2021 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaaw![]()
Alleen bratwurst is ook lekker joh.
Mehquote:Op maandag 1 februari 2021 17:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet niet of het corona is he, maar ziek is het zeker.
@Budacondaquote:Op maandag 1 februari 2021 18:19 schreef UitStraling het volgende:
Nu heb ik ook zin in een vieze dikke vette worst
quote:Op maandag 1 februari 2021 18:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Viel tegen, die saus is echt alleen voor frietjes en kipnuggets
Wat is het?quote:Op maandag 1 februari 2021 18:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Toch eens kijken of ik in Nederland ergens Nürnberger kan vinden.
Hier, 46 worsten voor 2,49, nog geen duppie per worst.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Toch eens kijken of ik in Nederland ergens Nürnberger kan vinden.
Lidl, daar kocht ik ze in Hongarije ookquote:Op maandag 1 februari 2021 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier, 46 worsten voor 2,49, nog geen duppie per worst.
https://www.aanbiedingenf(...)erger-worstjes-32439
Het is 300 gram. Dat betaal je bij AH ook voor 300 gram gehaktquote:Op maandag 1 februari 2021 18:31 schreef UitStraling het volgende:
Moest haast wel roadkill zijn voor dat geld
Oh lekker. vertelquote:Op maandag 1 februari 2021 18:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ballie, we hadden het net over sappige worsten.
Wat een dag weerquote:Op maandag 1 februari 2021 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaah bankavonturen [ afbeelding ]
Oh lekker zegquote:Op maandag 1 februari 2021 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwiwi had bratwurst met Mad Sauce en ik ga Nürnberger kopen bij Lidl
nee vandaag niet ook geen bedreigingen dus was 'rustig'quote:Op maandag 1 februari 2021 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft iemand je nog allochtoontje genoemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |