Zijn dan ook de mensen die het hardst getroffen worden door de maatregelenquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:54 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
wel mooi dat ze in opstand komen tegen de avondklok
Hoezo? Bezorgers mogen nog steeds eten brengen hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:58 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zijn dan ook de mensen die het hardst getroffen worden door de maatregelen
Ik Crip.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 20:18 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb een zwarte elite arabian racing horse en heb hem arab genoemd
omdat ie cripple is cker hahahahquote:
Hahaha, stuur me een keertje je looks in RDR.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
omdat ie cripple is cker hahahah
zal binnekort es ff mn look showen maar moet eerst langs saint denis voor een pomade in mn haar en baardje trimmen op standje 4
ja, dan mag het natuurlijkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:25 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ben er ook 1. Maakt het minder erg.
breakpoint was echt een dikke strontgame vergeleken met wildlands, wat een stelletje flikkers daar bij poepisoftquote:
wel ziek makkelijkquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:19 schreef Cachie het volgende:
Ik ben vorig weekend begonnen met Breakpoint - Ghost Recon. Leukste co-op ooit.
Eensquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:00 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
breakpoint was echt een dikke strontgame vergeleken met wildlands, wat een stelletje flikkers daar bij poepisoft
Waarom raadde je mij die aan danquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:00 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
breakpoint was echt een dikke strontgame vergeleken met wildlands, wat een stelletje flikkers daar bij poepisoft
Deleted User die niet Aber is:quote:
Excuus dan was ik in de war met iemand andersquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:17 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Deleted User die niet Aber is:
Hoorde dat ik Breakpoint wsl leuk vind dus die ga ik van de week downloaden
Hermann:
maar breakpoint is sowieso kut, zou dan voor wildlands gaan die 10x beter en goedkoper is
graag een spijtbetuiging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |