Fastfoodjunk kan tochquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:43 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
sow als je als junk nog dik bent dan moet je wel echt fanatiek vreten
Kijk hem excelleren met spelling. zeker je powerpoint?quote:
is dat niet hetzelfde??quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het ging over movie night. Je hoeft er niet gelijk een orgie van te maken
Ik ben straight edge. Ik durf geen uitspraken te doen over de hedendaagse drugsprijzenquote:
dat heb ik meestal in de bus..quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar moet je echt voor gaan zitten om de dialogen goed te kunnen volgen. Zit er zo'n junk naast je aan je piemel te sjorren
@VloggendeChipsZakquote:
Wat wil je wetenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben straight edge. Ik durf geen uitspraken te doen over de hedendaagse drugsprijzen
weer genoten van het ritje laatstquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:48 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
dat heb ik meestal in de bus..
ja je moet goed luisteren ik ben geen homo maar 5 euro is 5 euroquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
weer genoten van het ritje laatst
Ja jij woont in de provincie, daar zal het vast goedkoper zijnquote:
ik ben ook straight edge, wat is je favoriete drug om niet te nemen?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben straight edge. Ik durf geen uitspraken te doen over de hedendaagse drugsprijzen
In de randstad is meer aanbodquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja jij woont in de provincie, daar zal het vast goedkoper zijn
Ik ga wel echt goed op het overslaan van heroine, jij?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:50 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik ben ook straight edge, wat is je favoriete drug om niet te nemen?
Hoeveel wil jequote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:51 schreef Vanillekwarktas het volgende:
[..]
Heb je grammetje goede MDMA toevallig?
Als k prijzen elders in t land hoor, moet ik lachenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja jij woont in de provincie, daar zal het vast goedkoper zijn
ik heb altijd al meth niet willen proberenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga wel echt goed op het overslaan van heroine, jij?
Je hoeft niet te lezen, je moet kunnen vegen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:52 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dat is het niveau van mods tegenwoordig
`Elders in het land' zo toe maar, doe maar high classquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als k prijzen elders in t land hoor, moet ik lachen
Nu niet meer want solo is volwassen geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |