Het is word*quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:23 schreef Fok-it het volgende:
Wordt je daardoor in je mannelijkheid geraakt?
Ik gebruik liever Google Docsquote:
Emma Stone is een leukie jaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:23 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Gewoon een goede film hoor. Easy A is er nog zo een.
Emma Stone
Dankjequote:
Lekker samen met fok it onder een dekentje hequote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:23 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Gewoon een goede film hoor. Easy A is er nog zo een.
Emma Stone
Als hij dat wil, gezellig hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lekker samen met fok it onder een dekentje he
Je mag best toegeven dat jij er ook bij wilt kruipen hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lekker samen met fok it onder een dekentje he
Alleen als ik in het midden mag zodat ik ze tegelijk kan aftrekkenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je mag best toegeven dat jij er ook bij wilt kruipen hoor.
Gelijk zo overdreven.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Alleen als ik in het midden mag zodat ik ze tegelijk kan aftrekken
Oh gaat het iets te snel voor je?quote:
Het ging over movie night. Je hoeft er niet gelijk een orgie van te makenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kan mij die film jeuken johquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het ging over movie night. Je hoeft er niet gelijk een orgie van te maken
Heb er ook echt zin in.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
We hebben net vastgesteld dat het een leuke film is
Daar moet je echt voor gaan zitten om de dialogen goed te kunnen volgen. Zit er zo'n junk naast je aan je piemel te sjorrenquote:
Stel je voor dat je die scène in de keuken van die ouders mist omdat die homofoob naast je zit te overcompenseren.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar moet je echt voor gaan zitten om de dialogen goed te kunnen volgen. Zit er zo'n junk naast je aan je piemel te sjorren
Je dikke hoerenmoeder is een junkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar moet je echt voor gaan zitten om de dialogen goed te kunnen volgen. Zit er zo'n junk naast je aan je piemel te sjorren
sow als je als junk nog dik bent dan moet je wel echt fanatiek vretenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je dikke hoerenmoeder is een junk
Sugarjunkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:43 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
sow als je als junk nog dik bent dan moet je wel echt fanatiek vreten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |