* ijs_beer procentenpolonaise startquote:Op donderdag 8 april 2021 10:01 schreef Nashipeer het volgende:
Niet dat het veel zegt op dit punt maar Frankrijk heeft Zwitserland ingehaald
https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
Zo fijn.quote:
Van mij mag ze net zo'n resultaat halen als Salvador hoorquote:Op donderdag 8 april 2021 17:39 schreef Greys het volgende:
Ze zingt een stukje Amar Pelos Dois in het Frans. IK VOND HAAR AL GEWELDIG EN NU NOG GEWELDIGERDERDER.
[ twitter ]
Fredquote:Op donderdag 8 april 2021 19:20 schreef Fred_B het volgende:
Dit gaat winnen. Net als Sognu, J’ai Cherché en Mercy dat gingen doen
Nou ja, dat zijn misschien geen goede voorbeelden.
Nee, dat zijn inderdaad geen goede voorbeelden.quote:Op donderdag 8 april 2021 19:20 schreef Fred_B het volgende:
Dit gaat winnen. Net als Sognu, J’ai Cherché en Mercy dat gingen doen
Nou ja, dat zijn misschien geen goede voorbeelden.
Dit lijkt me geen goede zaak. De staging in de nationale finale was ready to go, bijna Melfest-achtig. Ik zou daar niet meer aan gaan klooien. Tenzij ze een lichtbol uit de lucht wil laten komen, succes verzekerd!quote:
Werd ineens helemaal emo van dat stukje dat ze hiervan op Instagram hebben gezetquote:
quote:Op zaterdag 24 april 2021 14:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Werd ineens helemaal emo van dat stukje dat ze hiervan op Instagram hebben gezet
Barbara gaat winnen
Geloof dat ik het al twaalf keer gezegd heb en dat het misschien strontirritant voor anderen begint te worden m'n herhalingen, maar het kán toch bijna niet anders dan dat dit een Sobral gaat doen de 22e.quote:
Ik was het bijna eens, totdat ze vertelden dat ze de staging gingen veranderen. Nu knijp ik m wel een beetjequote:Op zondag 25 april 2021 09:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Geloof dat ik het al twaalf keer gezegd heb en dat het misschien strontirritant voor anderen begint te worden m'n herhalingen, maar het kán toch bijna niet anders dan dat dit een Sobral gaat doen de 22e.
Ik vind het allemachtig prachtig. Zó mooiquote:Op zondag 25 april 2021 09:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Geloof dat ik het al twaalf keer gezegd heb en dat het misschien strontirritant voor anderen begint te worden m'n herhalingen, maar het kán toch bijna niet anders dan dat dit een Sobral gaat doen de 22e.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |