Bruder doet het niet veel beter.quote:Op maandag 8 februari 2021 12:40 schreef de_boswachter het volgende:
Dieptepunt van de dag tot nu toe: René Kruit 43.6
48, dat haal ik zelf nietquote:
Gib mir mein Fahrrad zurück!quote:Op maandag 8 februari 2021 12:46 schreef de_boswachter het volgende:
tientallen Duitsers zie ik.... kan daar geen max aan gesteld worden zeg
Ik gooide vorige week 44.4. Raak me aan.quote:
Volgens mij opperen we dit al jaren. Maar waarom doen we middels crowdfunding geen Fokker sturen?quote:Op maandag 8 februari 2021 12:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij doet dan ook niet mee haha
haha dat gooi ik ook, en dan schaam ik me en dan vertel ik dat nooit tegen iemand.quote:Op maandag 8 februari 2021 12:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik gooide vorige week 44.4. Raak me aan.
Ik kreeg er anders een behoorlijke tokus van toen ik de dubbel 11 in één keer uitsmeetquote:Op maandag 8 februari 2021 12:53 schreef koemleit het volgende:
[..]
haha dat gooi ik ook, en dan schaam ik me en dan vertel ik dat nooit tegen iemand.
65 gem voor Toontje Lager @Poepz0rquote:Op maandag 8 februari 2021 12:19 schreef de_boswachter het volgende:
Veenstra legt Greebe over één knie (lol)
Kunnen ze lekker dagelijks hun roes uitslapenquote:Op maandag 8 februari 2021 13:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In UK beginnen ze pas 3 uur onze tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |