abonnement Unibet Coolblue
pi_199533775
Hot take: komende 5 jaar zien we Emmen niet in de Eredivisie.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 00:15:09 #152
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_199533842
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 00:09 schreef MC-Morgan het volgende:
Hot take: komende 5 jaar zien we Emmen niet in de Eredivisie.
Nou, leuke gevatte opmerking.
pi_199533855
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 00:15 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Nou, leuke gevatte opmerking.
Ik dacht, dan weten ze dat alvast.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 00:18:27 #154
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_199533868
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 00:16 schreef MC-Morgan het volgende:

[..]

Ik dacht, dan weten ze dat alvast.
Voor komend seizoen is er geen duidelijke favoriet. Zou haast zeggen Emmen of De Graafschap.
pi_199533884
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 00:18 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Voor komend seizoen is er geen duidelijke favoriet. Zou haast zeggen Emmen of De Graafschap.
Reken er maar niet op. Vrees dat ze 4 stappen terug moeten zetten. Wordt weer ouderwets strijden om nacompetitie.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 00:21:46 #156
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_199533900
Hopelijk zsm terug. Wel op een voorwaarde: weg met dat kunstgras.
pi_199533904
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 00:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Nu gaan ze waarschijnlijk in de basis want er zal wel het een en ander weg gaan.
Halve team gaat weg. Sommige sowieso, sommige nu vanwege geld.

quote:
1s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 00:21 schreef fetX het volgende:
Hopelijk zsm terug. Wel op een voorwaarde: weg met dat kunstgras.
Voor zover ik weet wilde iedereen dat hier ook al.

Hopelijk zoals vroeger weer 6500+ man in de eerste divisie.
pi_199533914
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 00:18 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Voor komend seizoen is er geen duidelijke favoriet. Zou haast zeggen Emmen of De Graafschap.
VVV en ADO schat ik al hoger in dan Emmen. Volendam goden heb je ook nog, Graafschap inderdaad en nog een NEC of NAC.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 00:23:17 #159
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199533918
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 00:22 schreef MC-Morgan het volgende:

[..]

VVV en ADO schat ik al hoger in dan Emmen. Volendam goden heb je ook nog, Graafschap inderdaad en nog een NEC of NAC.
Almere.
pi_199533921
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 00:23 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Almere.
Ik hoor het al. Dat wordt smullen.
pi_199533922
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 00:23 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Almere.
Den Bosch, Roda, MVV...

Ik droomde als kind al van het hele noorden en oosten in de eredivisie, Emmen, Groningen, Zwolle, Cambuur, Go Ahead Eagles, FC Twente, Heracles Almelo, De Graafschap en ja ook Heerenveen.

Helaas...
  vrijdag 21 mei 2021 @ 00:42:46 #162
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_199534084
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 00:23 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Almere.
Vergeet Helmond Sport & FC Dordrecht ook niet hé!
Ik mag hopen dat 90% van het volk wat er nu zit die seizoenskaarten gaat verlengen.

Of niet... want dan ik weer sneller die halve liters scoren. :+
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 00:44:49 #163
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199534105
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 00:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Vergeet Helmond Sport & FC Dordrecht ook niet hé!
Ik mag hopen dat 90% van het volk wat er nu zit die seizoenskaarten gaat verlengen.

Of niet... want dan ik weer sneller die halve liters scoren. :+
Maar die kunnen er niet zoveel van en Almere voert al jarenlang prima beleid. Hadden dit jaar ook gewoon 'moeten' promoveren.

Het zal wel weer even wennen worden maar elk nadeel hep zijn voordeel toch. En het is een prima KKD. :)
pi_199534885
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 00:23 schreef JDx het volgende:

[..]

Den Bosch, Roda, MVV...

Ik droomde als kind al van het hele noorden en oosten in de eredivisie, Emmen, Groningen, Zwolle, Cambuur, Go Ahead Eagles, FC Twente, Heracles Almelo, De Graafschap en ja ook Heerenveen.

Helaas...
Jij bent nog jong, zeker. Ik zie geen SC Veendam in het rijtje staan.
pi_199534890
quote:
6s.gif Op donderdag 20 mei 2021 23:48 schreef The_Verve het volgende:
Kan een mod 'nog nooit' uit de TT verwijderen?
Dat hoeft niet. "Gedegradeerd" vervangen door "Rechtstreeks gepromoveerd"
pi_199535025
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 00:21 schreef fetX het volgende:
Hopelijk zsm terug. Wel op een voorwaarde: weg met dat kunstgras.
Dat kan nu vast ineens ook niet meer. Want dure spelers gekocht want ze MOESTEN in de eredivisie blijven.

Wanbeleid.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 07:24:11 #167
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_199535179
Zonde van Emmen. Hopelijk keren ze snel weer terug. We moeten de clubs wat spreiden over het land.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_199535608
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 05:52 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Jij bent nog jong, zeker. Ik zie geen SC Veendam in het rijtje staan.
Seizoenkaart sinds 97 geloof ik.

Als Emmen in de eredivisie zou zitten, zou ik het niet erg vinden, maar niet ten koste van Emmen. Ben daar zo vaak geweest.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 08:42:42 #169
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_199535752
Zonde, gunde het Emmen eigenlijk wel om in de Eredivisie te blijven.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 08:59:10 #170
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199535898
leuke club wel maar kunstgras en clubs met kunstgras kunnen van mij allemaal de tering krijgen, zeker geen medelijden
pi_199535966
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 08:42 schreef Scorpie het volgende:
Zonde, gunde het Emmen eigenlijk wel om in de Eredivisie te blijven.
Was je niet de enige, gewoon minimaal 1 club uit elke provincie en ze laten strijden op de drukke plekken :9

Maar goed, het stadion zat me vooral dwars in de eredivisie, nu zat het vol, veel (succes)mensen konden geen kaart krijgen, maar die zouden ook kinderen meenemen die je hooked kon krijgen voor zowel de ere als eerstedivisie. Een nieuw stadion had ik mijn twijfels over.

Hopelijk blijven die wel gaan, die kinderen zijn de toekomst, opgroeien met FC Emmen, toen ik als kind met een shirt van (BVO) Emmen liep, keken mensen altijd nog een beetje raar, hopelijk is dat nu over.

Het liefst had ik 4000 extra plekken gezien, 1000 in elke hoek ofzo. Nu kan je realistisch kijken wat er mogelijk is, kan verbouwen of lichtelijk moderniseren toch wel (bepaalde mensen wilden gewoon een nieuw stadion) en wat kan je op de lange termijn vullen. Eventueel een stadion voorbereid op snelle/goedkope uitbreiding.

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 08:59 schreef Tarado het volgende:
leuke club wel maar kunstgras en clubs met kunstgras kunnen van mij allemaal de tering krijgen, zeker geen medelijden
Volgens mij wilden ze dat al weg hebben, maar was dat te duur, verder is bijna iedereen dat met je eens, heeft niets met de club te maken. Geen idee waarom ze dat ooit hebben gedaan, haantje de voorste ofzo.
pi_199536011
twitter
  vrijdag 21 mei 2021 @ 09:54:09 #173
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_199536455
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 09:04 schreef JDx het volgende:

[..]

Was je niet de enige, gewoon minimaal 1 club uit elke provincie en ze laten strijden op de drukke plekken :9

Maar goed, het stadion zat me vooral dwars in de eredivisie, nu zat het vol, veel (succes)mensen konden geen kaart krijgen, maar die zouden ook kinderen meenemen die je hooked kon krijgen voor zowel de ere als eerstedivisie. Een nieuw stadion had ik mijn twijfels over.

Hopelijk blijven die wel gaan, die kinderen zijn de toekomst, opgroeien met FC Emmen, toen ik als kind met een shirt van (BVO) Emmen liep, keken mensen altijd nog een beetje raar, hopelijk is dat nu over.

Het liefst had ik 4000 extra plekken gezien, 1000 in elke hoek ofzo. Nu kan je realistisch kijken wat er mogelijk is, kan verbouwen of lichtelijk moderniseren toch wel (bepaalde mensen wilden gewoon een nieuw stadion) en wat kan je op de lange termijn vullen. Eventueel een stadion voorbereid op snelle/goedkope uitbreiding.
[..]

Volgens mij wilden ze dat al weg hebben, maar was dat te duur, verder is bijna iedereen dat met je eens, heeft niets met de club te maken. Geen idee waarom ze dat ooit hebben gedaan, haantje de voorste ofzo.
Als je ziet hoeveel kinderen nu met een FC Emmen shirtje rondlopen is dat echt ongekend. De laatste jaren is er wel echt aan binding gedaan heb ik het idee.

Het nieuwe stadion zou er vooral komen om commerciële redenen, namelijk de stoeltjes voor sponsoren. Niet zozeer om meer ''gewone'' supporters te kunnen huisvesten. :P
Het zal me benieuwen wat nu de plannen zijn voor het nieuwe stadion, die zullen voorlopig in de ijskast belanden. Aan de andere kant, als je nu wat wilt is dit misschien wel het moment om door te pakken, omdat je nog wat momentum hebt van de ED. Als we aankomend seizoen weten te promoveren zal er niets aan de hand zijn, velen zullen hun seizoenskaart nog verlengen, maar wat als we dat niet doen?

Eerst maar eens kijken met welke spelersgroep we de ED in gaan, er blijft niet veel van de huidige groep over vrees ik. Het is überhaupt nog maar de vraag of Lukkien blijft. ;(
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_199536606
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 09:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Als je ziet hoeveel kinderen nu met een FC Emmen shirtje rondlopen is dat echt ongekend. De laatste jaren is er wel echt aan binding gedaan heb ik het idee.

Het nieuwe stadion zou er vooral komen om commerciële redenen, namelijk de stoeltjes voor sponsoren. Niet zozeer om meer ''gewone'' supporters te kunnen huisvesten. :P
Het zal me benieuwen wat nu de plannen zijn voor het nieuwe stadion, die zullen voorlopig in de ijskast belanden. Aan de andere kant, als je nu wat wilt is dit misschien wel het moment om door te pakken, omdat je nog wat momentum hebt van de ED. Als we aankomend seizoen weten te promoveren zal er niets aan de hand zijn, velen zullen hun seizoenskaart nog verlengen, maar wat als we dat niet doen?

Eerst maar eens kijken met welke spelersgroep we de ED in gaan, er blijft niet veel van de huidige groep over vrees ik. Het is überhaupt nog maar de vraag of Lukkien blijft. ;(
Vrees je? Zelfs in de eredivisie bleef er al weinig van over.

Juist nu kun je kijken naar verbouwen of een nieuw stadion, als dat moet (liever niet), maar dan wel met een realistisch budget en zorgen dat het snel/betaalbaar uitbreidbaar is. Nu kan je ongehaaste beslissingen maken.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 11:34:19 #175
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_199537576
Doorlopend contract: Araujo, Peña, Bijl, Bernadou, Tibbling, La Torre, Vlak, Frei, Laursen.

Daar blijven in het gunstigste geval alleen La Torre, Bernadou en Vlak van over.

Aflopend met optie verlengen: Cavlan,Veendorp, Wiedwald, Bakker, Kolar, Ben Moussa

Optie tot koop: Rhyner, Granecy.

Alle anderen hebben een aflopend contract.


Veendorp en Ben Moussa blijven? De rest te duur of voldoet niet?

Edit: Carty had al verlengd, toch?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  vrijdag 21 mei 2021 @ 12:11:23 #176
279824 Mansjester
City>United
pi_199538027
Jullie moeten echt al die dure spelers verkopen, verwacht echt grote financiele problemen door de degradatie. De afgelopen tijd hoor je regelmatig berichten over de relatief hele hoge salarissen
  vrijdag 21 mei 2021 @ 12:17:49 #177
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_199538143
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 12:11 schreef Mansjester het volgende:
Jullie moeten echt al die dure spelers verkopen, verwacht echt grote financiele problemen door de degradatie. De afgelopen tijd hoor je regelmatig berichten over de relatief hele hoge salarissen
Dat valt never op te brengen, inderdaad.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  vrijdag 21 mei 2021 @ 13:02:27 #178
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_199538836
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 11:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
Doorlopend contract: Araujo, Peña, Bijl, Bernadou, Tibbling, La Torre, Vlak, Frei, Laursen.

Daar blijven in het gunstigste geval alleen La Torre, Bernadou en Vlak van over.

Aflopend met optie verlengen: Cavlan,Veendorp, Wiedwald, Bakker, Kolar, Ben Moussa

Optie tot koop: Rhyner, Granecy.

Alle anderen hebben een aflopend contract.

Veendorp en Ben Moussa blijven? De rest te duur of voldoet niet?

Edit: Carty had al verlengd, toch?
Met Carty ligt er een mondeling akkoord ja, dus dat is mooi.

La Torre kost ook 2 ton per jaar aan salaris, dus ook dat zal nog een lastig verhaal zijn denk ik.
Veendorp & Ben Moussa zijn wel oké voor de KKD lijkt me. Laursen zou ook nog kunnen, maar kan me voorstellen dat hij ook wel wat anders wil, bij Emmen komt het er ook maar niet uit.

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 12:11 schreef Mansjester het volgende:
Jullie moeten echt al die dure spelers verkopen, verwacht echt grote financiele problemen door de degradatie. De afgelopen tijd hoor je regelmatig berichten over de relatief hele hoge salarissen
Wees maar niet bang, de heren met de torenhoge salarissen blijven écht niet. ;)
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 13:31:59 #179
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_199539286
Laursen wil weg. Heeft al aangegeven dat hij meer wil spelen. En dan bedoelt hij niet in de eerste divisie,denk ik. Al moet hij met zijn rendement misschien niet zo hoog van de toren blazen.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  vrijdag 21 mei 2021 @ 14:09:57 #180
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_199539891
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 13:31 schreef Knutknuttsson het volgende:
Laursen wil weg. Heeft al aangegeven dat hij meer wil spelen. En dan bedoelt hij niet in de eerste divisie,denk ik. Al moet hij met zijn rendement misschien niet zo hoog van de toren blazen.
Mooi laten gaan dan, misschien kan Emmen er samen met Tibbling een mooie combi-deal van maken voor Randers.
Wat dat betreft heeft Emmen het qua betaalde transfersommen tegenover kwaliteit echt waardeloos gedaan. Tibbling, Laursen & Kolar zijn samen goed voor ruwweg een miljoen euro, maar allen zijn bij Emmen geflopt.

Veldmate vertrekt bij Kowet, misschien is dat wat om terug te halen.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 14:24:38 #181
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_199540099
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 14:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Mooi laten gaan dan, misschien kan Emmen er samen met Tibbling een mooie combi-deal van maken voor Randers.
Wat dat betreft heeft Emmen het qua betaalde transfersommen tegenover kwaliteit echt waardeloos gedaan. Tibbling, Laursen & Kolar zijn samen goed voor ruwweg een miljoen euro, maar allen zijn bij Emmen geflopt.

Veldmate vertrekt bij Kowet, misschien is dat wat om terug te halen.
Veldmate is wel een garantie voor promotie ^O^

Aankoopbeleid redelijk dramatisch geweest inderdaad, wat een geld moet daar in rook zijn opgegaan.

Maar ik sprak wat Zweedse collega’s en die snappen werkelijk niet dat Tibbling op de bank bij het kleine Emmen zit. Die wordt daar nog steeds als een geweldig talent beschouwd. Speelde in 2019 ook nog gewoon interlands voor Zweden. Toch jammer dat er daar relatief weinig geld in het voetbal omgaat, anders had er misschien wel iemand toegehapt en hadden we wat terug kunnen verdienen.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  vrijdag 21 mei 2021 @ 16:19:55 #182
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_199541877
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 mei 2021 14:24 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Veldmate is wel een garantie voor promotie ^O^

Aankoopbeleid redelijk dramatisch geweest inderdaad, wat een geld moet daar in rook zijn opgegaan.

Maar ik sprak wat Zweedse collega’s en die snappen werkelijk niet dat Tibbling op de bank bij het kleine Emmen zit. Die wordt daar nog steeds als een geweldig talent beschouwd. Speelde in 2019 ook nog gewoon interlands voor Zweden. Toch jammer dat er daar relatief weinig geld in het voetbal omgaat, anders had er misschien wel iemand toegehapt en hadden we wat terug kunnen verdienen.
Ik snap dat je Zweedse collega's daar wel verbaasd over zijn, ik had zelf ook veel meer van hem verwacht. Wellicht had ik iets te veel de Tibbling van FCG in het achterhoofd. ;(
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  maandag 24 mei 2021 @ 17:56:34 #183
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_199600225
twitter


De uittocht is begonnen, al is het voor Tibbling en Emmen maar beter dat hij zo snel mogelijk weggaat. Begrijp dat ze niet terug krijgen wat ze betaald hebben, maar toch tenminste iets. Zijn tijd bij Emmen is wel een grote teleurstelling geweest.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  vrijdag 28 mei 2021 @ 22:51:16 #184
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_199663726
We kunnen de seizoenskaarten ook weer verlengen. *O* ¤234,- of ¤252,- voor een sk op de lange zijde. Emmen geeft wel kortingen, sowieso 10% loyaliteitskorting en 10% KKD korting, uiteraard met de mogelijkheid hier vanaf te zien.

Ik snap dat de prijzen niet opeens gehalveerd gaan worden in de KKD, maar na een 1,5 jaar amper wedstrijden te hebben gezien vind ik de prijzen echt serieus hoog. Nu kan ik het zelf missen en ben ik ook nog zo gek om van de korting af te zien. Ik kan me ook voorstellen dat er nu redelijk wat mensen zijn die, ook met toepassing van 20% korting, afhaken. https://fcemmen.nl/samenterug/
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 23:10:23 #185
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_199664051
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 22:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
We kunnen de seizoenskaarten ook weer verlengen. *O* ¤234,- of ¤252,- voor een sk op de lange zijde. Emmen geeft wel kortingen, sowieso 10% loyaliteitskorting en 10% KKD korting, uiteraard met de mogelijkheid hier vanaf te zien.

Ik snap dat de prijzen niet opeens gehalveerd gaan worden in de KKD, maar na een 1,5 jaar amper wedstrijden te hebben gezien vind ik de prijzen echt serieus hoog. Nu kan ik het zelf missen en ben ik ook nog zo gek om van de korting af te zien. Ik kan me ook voorstellen dat er nu redelijk wat mensen zijn die, ook met toepassing van 20% korting, afhaken. https://fcemmen.nl/samenterug/
Het is serieus geld inderdaad. Ik heb ook af afgezien van tegemoetkoming, want al uitgegeven en zo....maar dat was hier ook zo’n 900 euro. En nu weer nieuwe kaarten, zo berekend tikt het wel aan natuurlijk.
Maar uiteindelijk zitten we er weer, dat dan weer wel :P
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  maandag 31 mei 2021 @ 15:45:37 #186
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_199695604
twitter

En dat is 1! Opvallend, ik had Miguel eerder verwacht, aangezien die naam ook wat eerder rondging. :P
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  zaterdag 19 juni 2021 @ 12:01:33 #187
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_199957705
Local lad Roosken vertrekt naar Heracles, terwijl wij vorig seizoen Granecny hadden die de bank een beetje warm zat te houden. Lekker beleid weer. :')

Cavlan vertrokken naar Turkije, voor Peña en Araujo zou interesse zijn vanuit Cádiz CF, Bijl zou begeerd worden door een Italiaanse club en FC Twente en het is nog afwachten wat Bakker gaat doen.

Nog een dikke week tot aan de eerste training en het is knap stil aan het (inkomende) transferfront. Ik houd mijn hart maar vast voor aankomend seizoen. Een stabiele kern vormen die mee kan spelen om promotie kost tijd en laat die tijd er nou net niet zijn. Aankomend seizoen niet promoveren of i.i.g. niet meedoen om promotie zal waarschijnlijk betekenen dat het momentum weg zal zijn. ;(
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  zaterdag 19 juni 2021 @ 12:31:40 #188
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_199958027
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 12:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Local lad Roosken vertrekt naar Heracles, terwijl wij vorig seizoen Granecny hadden die de bank een beetje warm zat te houden. Lekker beleid weer. :')

Cavlan vertrokken naar Turkije, voor Peña en Araujo zou interesse zijn vanuit Cádiz CF, Bijl zou begeerd worden door een Italiaanse club en FC Twente en het is nog afwachten wat Bakker gaat doen.

Nog een dikke week tot aan de eerste training en het is knap stil aan het (inkomende) transferfront. Ik houd mijn hart maar vast voor aankomend seizoen. Een stabiele kern vormen die mee kan spelen om promotie kost tijd en laat die tijd er nou net niet zijn. Aankomend seizoen niet promoveren of i.i.g. niet meedoen om promotie zal waarschijnlijk betekenen dat het momentum weg zal zijn. ;(
Frei x2 inmiddels ook vertrokken.
Bernadou, Vlak, Scholte, La Torre, Carty nog over? Veendorp zou ook wel willen blijven, begreep ik.

Ik ben zeer benieuwd wat er nog aankomt en wat er mogelijk is. Tom Boere is weg bij SV Meppen, schopte er toch ooit 30+ in eerste divisie in.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_199958075
Maar met publiek erbij wordt t toch wel mooi, als ze maar blijven, was vroeger met 6500 in het stadion, prachtig, 7500 tegen veendam.
  zaterdag 19 juni 2021 @ 13:44:55 #190
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_199959063
Veendarp mag deze zomer dan wel even door gaan trainen :')
  zaterdag 19 juni 2021 @ 13:58:36 #191
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_199959209
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 12:31 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Frei x2 inmiddels ook vertrokken.
Bernadou, Vlak, Scholte, La Torre, Carty nog over? Veendorp zou ook wel willen blijven, begreep ik.

Ik ben zeer benieuwd wat er nog aankomt en wat er mogelijk is. Tom Boere is weg bij SV Meppen, schopte er toch ooit 30+ in eerste divisie in.
Er zullen genoeg lijntjes uitliggen zoals al eens genoemd in VI, maar ik denk dat eerst Peña, Araujo en Bijl verkocht worden voordat er een keer wat gehaald wordt. En verrek ja, Tom Boere! Die heeft zelfs nog een blauwe maandag bij Türkgücü München gespeeld. _O_
Hij zal ook niet de wereld kosten aan salaris dus wie weet...

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 12:35 schreef JDx het volgende:
Maar met publiek erbij wordt t toch wel mooi, als ze maar blijven, was vroeger met 6500 in het stadion, prachtig, 7500 tegen veendam.
Het eerste seizoen komt dat wel goed, er is nu ~70% van de sk verkocht. We gaan het meemaken *O*
Potjes op de vrijdagavond zijn wel een dikke prima. ^O^
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  woensdag 23 juni 2021 @ 08:47:39 #192
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_200020003
Boere naar Cambuur.

Verder nog heel stil op transfergebied. Zelfs geen geruchten. We wachten af...
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  woensdag 23 juni 2021 @ 09:03:38 #193
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_200020123
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  woensdag 23 juni 2021 @ 16:30:29 #194
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_200026543
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 08:47 schreef Knutknuttsson het volgende:
Boere naar Cambuur.

Verder nog heel stil op transfergebied. Zelfs geen geruchten. We wachten af...
Peter van Ooijen erbij.

https://fcemmen.nl/welkom-peter-van-ooijen/
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  vrijdag 25 juni 2021 @ 10:37:31 #195
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_200053916
Met nog twee dagen te gaan heeft 82% van de seizoenkaarthouders verlengd. Met de mensen op de wachtlijst erbij betekent dat gewoon weer volle bak volgend seizoen *O*
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  vrijdag 25 juni 2021 @ 15:00:18 #196
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_200057645
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 10:37 schreef Knutknuttsson het volgende:
Met nog twee dagen te gaan heeft 82% van de seizoenkaarthouders verlengd. Met de mensen op de wachtlijst erbij betekent dat gewoon weer volle bak volgend seizoen *O*
Dat is wel een net aantal!

Leonel Miguel van FCG is ook in aantocht volgens RTV Noord. :)
Peter van Ooijen lijkt me ook wel een redelijke speler trouwens, al wat ervaring, dus dat komt mooi uit in de KKD.

We gaan zien wat de tijd nog zal brengen, volgende week al de eerste training. :o
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  donderdag 1 juli 2021 @ 16:24:26 #197
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_200157421
twitter

Ik krijg het gevoel dat we seizoen 20/21 nog een keer dunnetjes over gaan doen :')
Dit kunt toch niet maken? :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  donderdag 8 juli 2021 @ 14:01:13 #198
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_200267180
twitter
  zaterdag 10 juli 2021 @ 12:39:54 #199
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_200297633
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 14:01 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ik hoor links en rechts ook dat de beste man mee had gekund in het rechterrijtje ED, dus dit lijkt me een goede zet. :)
quote:
Pena heeft het echt heel goed gedaan in de wedstrijden bij de Copa America, dus mogelijk stuwt dat de transfersom nog een beetje. :9
Niet naar Ajax, maar wellicht naar Spanje, Mexico of de VS. ^O^

Nu opeens veel beweging bij FC Emmen. :P
4 spelers op proef, waarvan 2 op voorspraak van Bernadou.
https://www.rtvdrenthe.nl(...)-Luzayadio-verlengen

Daarnaast zou er ook interesse zijn voor Indy Groothuizen, speelt nu in Denemarken. :)
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  woensdag 14 juli 2021 @ 22:30:27 #200
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_200368500
Ennn weer wat nieuws van het transferfront. ^O^
twitter


twitter

Dit schijnt een redelijk talent te zijn, waarbij Emmen ook clubs uit de ED heeft weten af te troeven. :7
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')