De overheid is hier zelf gewoon koploper in. Met hun kraslotenquote:Op zondag 31 januari 2021 21:53 schreef spinazieruiker het volgende:
mensen met een laag IQ en bescheiden inkomen extra uitzuigen met misleidende psychologie
Hahaaaa jij bent geen blauw meer zie ik!quote:Op zondag 31 januari 2021 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
Gewoon om 4 uur 's nachts 10 keer achter elkaar bellen. Dan win je altijd
Onder welke steen heb jij gelegenquote:Op zondag 31 januari 2021 21:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hahaaaa jij bent geen blauw meer zie ik!
Hun hele geloofwaardigheid is gebaseerd op hun kennis. Ze kunnen wellicht niks winnen, maar wel alles verliezen.quote:Op zondag 31 januari 2021 21:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Snap alleen niet waarom die champions zo bloedfanatiek zijn? Kunnen zij ook iets winnen dan?
De overheid heeft toch juist het monopolie op gokken en kansspelen?quote:Op zondag 31 januari 2021 21:56 schreef datismijnmening het volgende:
De overheid is hier zelf gewoon koploper in. Met hun krasloten
Jaquote:Op maandag 1 februari 2021 08:43 schreef Nine. het volgende:
[..]
De overheid heeft toch juist het monopolie op gokken en kansspelen?
Niet echt, ik heb een truc ontdektquote:Op maandag 1 februari 2021 18:10 schreef TigerXtrm het volgende:
Postcode Loterij is sowieso terechte klacht.
Heb ook nooit gebeld, maar dat van dat bandje zou best kunnen: "Sorry, je bent geen tiende beller, probeer het nog een keer"quote:Op maandag 1 februari 2021 16:57 schreef kami124 het volgende:
Ik snapte dit inderdaad ook nooit. Je maakt toch sowieso kans om de prijs te winnen als je belt, hoezo zou maar 10% kans maken? Of krijg je soms een ander bandje te horen als je bij die 10% zit? (ik heb hier gelukkig nooit naar gebeld, dus ik weet het niet).
Jij bent zeker ook zo een persoon die beweerd dat hij zich nooit aftrekt he.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 06:39 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Heb ook nooit gebeld, maar dat van dat bandje zou best kunnen: "Sorry, je bent geen tiende beller, probeer het nog een keer"
Dat zou het nog vuiler maken...
In de juiste postcode wonen zeker?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 00:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niet echt, ik heb een truc ontdekt
Nee je belt op (twitter werkt nog beter), en vraag waarom de postcode wijziging niet doorgekomen is, vervolgens maken ze excuus, 2 weken later bel je verbolgen op dat je ontdekt hebt dat je een prijs bent misgelopen door hun fout, uiteraard moet je dit niet met geldprijzen doen, maar met lullige cadeau's. Nu ben ik er achter gekomen dat ze die cadeaus niet meer kunnen opsturen, maar deze compenseren ze met waardebonnen van de Hema, tot 50 euro mogen die telefoon medewerkers die gewoon weggeven. Op deze manier kun je elke 2 maanden je slag slaanquote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:15 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
In de juiste postcode wonen zeker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |