SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
dan moet je ook geen ongefundeerde conclusies trekken op basis van onvolledige informatiequote:Op zondag 31 januari 2021 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh kan, ik heb het zonder geluid gekeken.
Zou jij kalm kunnen handelen als zoiets gebeurd?quote:Op zondag 31 januari 2021 15:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hij is gebroken, aan de beweging zie je al genoeg. dat ding is zinkende.
maar ik doel op de radiocommunicatie. de manier waarop dat gaat zegt genoeg over het kaliber mensen wat er zit.
Als dat je baan is mag ik hopen van wel, ook voor je bemanning.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Zou jij kalm kunnen handelen als zoiets gebeurd?
Daar gaan we weer hoor, de beterweterquote:Op zondag 31 januari 2021 15:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan moet je ook geen ongefundeerde conclusies trekken op basis van onvolledige informatie
Je bent kapitein, maar ook dan heb je situaties waarbij je in de stress schiet lijkt me. Ik ben IT-er, maar toen wij een hack bij directie hadden was ik ook niet bepaald de kalmheid zelve op sommige momenten.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als dat je baan is mag ik hopen van wel, ook voor je bemanning.
Ik denk dat Fran dat wel kan.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik weet van mezelf dat ik in zulke situaties terugval op training e.d. En weet van mezelf sowieso dat ik in zulk soort situaties kalm blijf.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:32 schreef Puala het volgende:
[..]
in dit geval wel, kortdoordebochterquote:Op zondag 31 januari 2021 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar gaan we weer hoor, de beterweter
IT-er is ook een breed begrijp natuurlijk. Als je verantwoordelijk bent voor de beveiliging en zoiets gebeurd dan moet je op de een of andere manier toch zien te handelen.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Je bent kapitein, maar ook dan heb je situaties waarbij je in de stress schiet lijkt me. Ik ben IT-er, maar toen wij een hack bij directie hadden was ik ook niet bepaald de kalmheid zelve op sommige momenten.
Wat voor plakkers als ik vragen mag? Ik heb er hier ook weleens last van.quote:Op zondag 31 januari 2021 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar die vliegjes gaan dus ook in de potgrond van je planten zitten en vreten daar de wortels op en leggen eitjes. Heb nu ook al her en der plakkers in de potten gestoken en dat lijkt ook wel te helpen. Ik heb in elk geval niet meer steeds allemaal vliegjes in m'n drinken drijven.
Ik heb het niet helemaal in detail gevolgd. Maar een deel van de scholen gaat weer open begin februari las ik. Echt nuttig om een week open te zijn; en daarna weer voorjaarsvakantie te hebben.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:37 schreef liesje1979 het volgende:
@:Ama, ik begrijp je goed, denk dat we allen wel van die dagen er tussen hebben zitten, het lijkt allemaal zo uitzichtloos af en toe. Ik baal als een stekker dat de BSO dus als enige nog niet weer open gaat. Maar ja wat doe je er aan, je kan niets. Gun jezelf in ieder geval een baaldagje, dat mag gewoon.
Ik ken een brandweerman die jaren als brandweerman (duh) heeft gewerkt en daarna BHV cursussen heeft gegeven na zijn vroegpensioen, die heeft ooit iemand af moeten geven omdat hij verstijfde tijdens een reanimatie, daarom zijn dit soort reacties slechts stoerdoenerijquote:Op zondag 31 januari 2021 15:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Je bent kapitein, maar ook dan heb je situaties waarbij je in de stress schiet lijkt me. Ik ben IT-er, maar toen wij een hack bij directie hadden was ik ook niet bepaald de kalmheid zelve op sommige momenten.
Nog een keer gekeken. Met geluid. Volledig geīnformeerd. Ze roepen mayday mayday. Is dat niet goed dan?quote:Op zondag 31 januari 2021 15:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in dit geval wel, kortdoordebochter
Ik heb ook gehandeld en op de juiste manier, maar dat wilt niet zeggen dat ik geen paniekmoment heb gehad.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
IT-er is ook een breed begrijp natuurlijk. Als je verantwoordelijk bent voor de beveiliging en zoiets gebeurd dan moet je op de een of andere manier toch zien te handelen.
Heb hier ook wel eens situaties gehad waarbij het even schrikken was; maar dan ga je in een modus waarbij je pragmatisch te werk gaat. Sommige dingen kun je veranderen; anderen niet.
Als je schip in 2 stukken ligt dan mot je ook naar die situatie handelen; en dan redden wat er nog te redden valt.
zou in de eerste plaats beginnen met de slapende bemanning wakker te alarmerenquote:Op zondag 31 januari 2021 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog een keer gekeken. Met geluid. Volledig geīnformeerd. Ze roepen mayday mayday. Is dat niet goed dan?
Basisonderwijs. En de dagopvang. Ik denk dat het voor de kinderen goed is om weer naar school te gaanquote:Op zondag 31 januari 2021 15:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal in detail gevolgd. Maar een deel van de scholen gaat weer open begin februari las ik. Echt nuttig om een week open te zijn; en daarna weer voorjaarsvakantie te hebben.
goeie proef lijkt me, zo'n week?quote:Op zondag 31 januari 2021 15:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal in detail gevolgd. Maar een deel van de scholen gaat weer open begin februari las ik. Echt nuttig om een week open te zijn; en daarna weer voorjaarsvakantie te hebben.
Ook per situatie afhankelijk. Het gedrag dat je de ene keer laat zien kan een volgende keer weer anders zijn.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een brandweerman die jaren als brandweerman (duh) heeft gewerkt en daarna BHV cursussen heeft gegeven na zijn vroegpensioen, die heeft ooit iemand af moeten geven omdat hij verstijfde tijdens een reanimatie, daarom zijn dit soort reacties slechts stoerdoenerij
Hoor je wel vaker, geschoold en toch onder stress niet kunnen handelen.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een brandweerman die jaren als brandweerman (duh) heeft gewerkt en daarna BHV cursussen heeft gegeven na zijn vroegpensioen, die heeft ooit iemand af moeten geven omdat hij verstijfde tijdens een reanimatie, daarom zijn dit soort reacties slechts stoerdoenerij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |