Ze doen niets verkeerd, maar dragen gewoon niets bij. In Spanje heb je ook gewoon geen reet aan Huesca. Er valt niets leuk aan te vinden, het prikkelt niet.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mooiste zou zijn als in ieder geval ADO alsnog degradeert
RKC mag daar wel bij ja al blijft dat toch een sympathiek clubje
Ja dus? Het zelf erkennen en wereldkundig maken is een flinke stap.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet al een tijdje dat @:ggmm op mannen valt.
PSVvEL zou de stand van de zon nog de schuld geven als hij daar een aanleiding voor kon vinden.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:21 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Schuld van het lijntje van de VAR (die is tegen PSV).
Ja pas maar aan, met een t graag.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:28 schreef GGMM het volgende:
[Zondag 31 januari 14:30] Feyenoord - PSV #3: PSV wordt kapoet gemaak
Persoonlijk had ik dit netter gevonden
Gaat die met Danny makkelie?quote:Op zondag 31 januari 2021 15:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet al een tijdje dat @:ggmm op mannen valt.
Hardop gelachen jaquote:Op zondag 31 januari 2021 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax - Utrecht en Groningen - Feyenoord zijn tegenwoordig ook al KRAKERS?
De stadionlampen staan hier anders dan in Eindhoven.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
PSVvEL zou de stand van de zon nog de schuld geven als hij daar een aanleiding voor kon vinden.
Groningen is de laatste weken ook niet zo best.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:31 schreef R-woud93 het volgende:
Feyenoord gaat gewoon weer verliezen van Groningen.
Tony O'shea.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie is er ooit begonnen met Van Persie een zilveren vos te noemen en kan die man het niet terugtrekken
Feyenoord is ook erg vaak héél slecht, gaat een kut wedstrijd wordenquote:Op zondag 31 januari 2021 15:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Groningen is de laatste weken ook niet zo best.
(en geen idee of Matisuwa dan weer speelt)
Rensch?quote:Op zondag 31 januari 2021 15:32 schreef Tagliano het volgende:
Alvarez en Rensch
Fijn dat Feyenoord ruim voor staat
Alvarez wordt nu alweer teveel opgehemeld.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:32 schreef Tagliano het volgende:
Alvarez en Rensch
Ik moet eerlijk zeggen dat op zijn laatste twee potjes niet extreem veel aan te merken valtquote:Op zondag 31 januari 2021 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alvarez wordt nu alweer teveel opgehemeld.
Retweetquote:Op zondag 31 januari 2021 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie is er ooit begonnen met Van Persie een zilveren vos te noemen en kan die man het niet terugtrekken
Had een blessurequote:Op zondag 31 januari 2021 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is al afgeschreven ja.
Dat zeg echt niemand aankomen.
Doet het defensief gewoon prima, en vandaag kan hij prima van waarde zijn om wat AZ-'meesterbreintjes' voor de voeten te lopen.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alvarez wordt nu alweer teveel opgehemeld.
Hij speelde aardig voor zijn doen ja, maar het is nog steeds niet de ideale speler voor die plek.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat op zijn laatste twee potjes niet extreem veel aan te merken valt
Alvarez op 6?quote:Op zondag 31 januari 2021 15:32 schreef Tagliano het volgende:
Alvarez en Rensch
Tis niet voorbij tot de dikke dame zingtquote:
Neuh zeker niet in wedstrijden waarin je zelf echt het spel moet makenquote:Op zondag 31 januari 2021 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij speelde aardig voor zijn doen ja, maar het is nog steeds niet de ideale speler voor die plek.
Klaassen op 10quote:Op zondag 31 januari 2021 15:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alvarez op 6?
Wel beter dan Klaassen verdedigend maar voetballend... Nou ja Davy is toch ranzig slecht afgelopen weken
Deed het in de beker tegen AZ ook prima.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neuh zeker niet in wedstrijden waarin je zelf echt het spel moet maken
Vandaag zie ik wel argumenten om hem op te stellen
Hopelijk gaat Klaassen ook weer eens fatsoenlijk spelen.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neuh zeker niet in wedstrijden waarin je zelf echt het spel moet maken
Vandaag zie ik wel argumenten om hem op te stellen
Daarom, ben wel benieuwd naar hemquote:Op zondag 31 januari 2021 15:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Deed het in de beker tegen AZ ook prima.
Zo werkt het supporterschap voor vele niet. Je moet al in een goede periode meermaals herhalen dat het onwaardig is zodat je bij een terugval je gelijk kunt halen.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat op zijn laatste twee potjes niet extreem veel aan te merken valt
Hopelijk gaat ie niet weer vrolijk tweede spits spelenquote:Op zondag 31 januari 2021 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Klaassen ook weer eens fatsoenlijk spelen.
Ik vind het sowieso verbazingwekkend dat mensen nog steeds geshockeerd zijn dat het middenveld van Ajax een question mark is. Dat is het godbetert al 1,5 jaarquote:Op zondag 31 januari 2021 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo werkt het supporterschap voor vele niet. Je moet al in een goede periode meermaals herhalen dat het onwaardig is zodat je bij een terugval je gelijk kunt halen.
Tja, hoe zal ik het zeggenquote:Op zondag 31 januari 2021 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo werkt het supporterschap voor vele niet. Je moet al in een goede periode meermaals herhalen dat het onwaardig is zodat je bij een terugval je gelijk kunt halen.
Zal me niks verbazen als dat de opdracht van Hag is.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hopelijk gaat ie niet weer vrolijk tweede spits spelen
Zit KUDUS nu wel op bank of wachten we nog even?quote:Op zondag 31 januari 2021 15:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Klaassen op 10
90 minuten ergeren en ergens een doelpunt erin prikken
quote:Op zondag 31 januari 2021 15:39 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
3-0 voor. Dus ik verlaat de schuilplaats het Feijenoord topic even en kom hier posten
Zou kunnen maar dan lopen er wel vrij veel spelers te klotenquote:Op zondag 31 januari 2021 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als dat de opdracht van Hag is.
Kom je daar nu pas achter?quote:Op zondag 31 januari 2021 15:39 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
3-0 voor. Dus ik verlaat de schuilplaats het Feijenoord topic even en kom hier posten
Begint over drie maanden aan de groepstraining.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zit KUDUS nu wel op bank of wachten we nog even?
Gezellig!quote:Op zondag 31 januari 2021 15:39 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Zelfs in het jaar der jaren was er genoeg kritiek.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso verbazingwekkend dat mensen nog steeds geshockeerd zijn dat het middenveld van Ajax een question mark is. Dat is het godbetert al 1,5 jaar. Desondanks weer iedere week tegen schimmen ranten en vechten.
Nee, maar zo vlak na de 1e helft vond ik het een veilig moment om te switchen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is aan het chillen met bandequote:Op zondag 31 januari 2021 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zit KUDUS nu wel op bank of wachten we nog even?
quote:Op zondag 31 januari 2021 15:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, maar zo vlak na de 1e helft vond ik het een veilig moment om te switchen.Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richt zich op het bekerduel met Ajax.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:42 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Is Götze's terugkeer inmiddels alweer uitgesteld of doet 'ie volgende week weer mee?
Ajax in de beker is het mikpunt.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:42 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Is Götze's terugkeer inmiddels alweer uitgesteld of doet 'ie volgende week weer mee?
De maatstaven blijven fascinerend. Zelfs als Ajax wedstrijden speelt waarin ze weigeren af te drukken, wordt er ziedend gedaan. Over AJA-FEY/WIL kan je prima kritiek hebben.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Zelfs in het jaar der jaren was er genoeg kritiek.
Eindigen we met 22 man?quote:Op zondag 31 januari 2021 15:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hier gaan nog kaarten getrokken worden.
Oh dus dan mist ie alleen twente nog, dat is te overzienquote:Op zondag 31 januari 2021 15:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Richt zich op het bekerduel met Ajax.
Van die bijna fatale horrorblessure van afgelopen week is ook weinig meer te zien.quote:
Ah daarom.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe kan Berghuis nou weer boos zijn om deze gegeven vrije trap.
Qua spelbeeld is het moeiteloos mogelijk en zeker als Sinisterra er niet inkomt voor wat extra dreiging.quote:
Gelukkig gebeurt dat bijna nooit.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een blessure bij PSV.
Leuke rubriek.
Die zien we de rest vd wedstrijd toch niet meer.quote:
Wel wat meer dan paar inmiddels.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:48 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Van Ginkel heeft pas een paar wedstrijdminuten gespeeld toch?
Zelfs ik weet dat Ihattaren niet consequent speelt en ik kijk nooit PSVquote:Op zondag 31 januari 2021 15:49 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Ihattaren was niet geblesseerd? Waarom speelde hij dan niet?
Wordt gespaard voor de potjes tegen topclubs.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:49 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Ihattaren was niet geblesseerd? Waarom speelde hij dan niet?
Nee, maar Thomas en Mauro starttenquote:Op zondag 31 januari 2021 15:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zelfs ik weet dat Ihattaren niet consequent speelt en ik kijk nooit PSV
Ik voelde dit al aankomen.quote:
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wordt gespaard voor de potjes tegen topclubs.
Op afstandsschoten kun je niet bouwenquote:Op zondag 31 januari 2021 15:52 schreef RipCity het volgende:
PSV heeft ook echt niemand die met een goed afstandsschot kan scoren he.. Een type Hendrix wordt gemist.
Dit schot van malen was van afstand!quote:Op zondag 31 januari 2021 15:52 schreef RipCity het volgende:
PSV heeft ook echt niemand die met een goed afstandsschot kan scoren he.. Een type Hendrix wordt gemist.
Malen schoot, dan is dat op zich wel redelijk de standaardquote:Op zondag 31 januari 2021 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Redding Marsman zegt hij
PSV weigert een resultaat te behalen.
Marsman kon er niet om malen.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit schot van malen was van afstand!
Voor dat soort fantastisch grappige memes moet hij maar op een forum posten.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Malen schoot, dan is dat op zich wel redelijk de standaard
Dat is een beetje hetzelfde als dat bij AZ-Ajax op een gegeven moment iedere minuut RETTEKETEKETET voorbij kwamquote:
Mo werkt en eet in de plaatselijke kebabzaakquote:
Beste blubberbuik had die Kebab gisteren jaquote:Op zondag 31 januari 2021 16:00 schreef Bugno3 het volgende:
Wat is dat met een hoop Marokkaanse profsporters en overgewicht? Mo, die Kebab gisteren, Ben Sadik, Tannane: allemaal moddervet.
Die lepelen bakje vet naar binnen naast het vleesquote:Op zondag 31 januari 2021 16:00 schreef Bugno3 het volgende:
Wat is dat met een hoop Marokkaanse profsporters en overgewicht? Mo, die Kebab gisteren, Ben Sadik, Tannane: allemaal moddervet.
infogol 0,92 - 1,47 maar die zitten er vaker naastquote:
Toch vind ik PSV nog niet helemaal spelen als een ploeg die getraind wordt door een kruising tussen Guardiola en Klopp.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch fijn dat Schmidt naderhand kan stellen dat PSV best redelijk speelde ondanks het resultaat
20-80 % toch ?quote:Op zondag 31 januari 2021 16:01 schreef Tagliano het volgende:
Dit gaat enigszins in de buurt van Celtic-Barcelona komen
Ach, voor hetzelfde geld had Malen er al twee in liggen nu. Waar ze er bij Feyenoord in de eerste helft invlogen gaat het bij PSV net mis.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch fijn dat Schmidt naderhand kan stellen dat PSV best redelijk speelde ondanks het resultaat
Qua spel zeker niet maar qua janken en schreeuwen buiten de wedstrijd om is de gelijkenis al treffend. Kleine stapjes.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toch vind ik PSV nog niet helemaal spelen als een ploeg die getraind wordt door een kruising tussen Guardiola en Klopp.
Ik had net een stream van Getafe v Alaves aan en ik verzeker je dat er denk ik max 8 keer geschoten is.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Qua spel zeker niet maar qua janken en schreeuwen buiten de wedstrijd om is de gelijkenis al treffend. Kleine stapjes.
Ik vind getafe geen sympathieke ploegquote:Op zondag 31 januari 2021 16:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik had net een stream van Getafe v Alaves aan en ik verzeker je dat er denk ik max 8 keer geschoten is.
En daarom gun ik jou het volgen Spaanse voetbal van harte en sla ik over.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik had net een stream van Getafe v Alaves aan en ik verzeker je dat er denk ik max 8 keer geschoten is.
Verrassend bij Getafe.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Babel.gifquote:Op zondag 31 januari 2021 16:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik vind getafe geen sympathieke ploeg
Alweer een like van Femke binnenquote:Op zondag 31 januari 2021 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Qua spel zeker niet maar qua janken en schreeuwen buiten de wedstrijd om is de gelijkenis al treffend. Kleine stapjes.
Ligt dit keer meer aan Alavés.quote:
Zeggen beter te zijn dan epg zou heiligschennis zijn tochquote:Op zondag 31 januari 2021 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan hebben ze nog de beste Nederlandse keeper OOIT in de ziekenboeg aldus Been
Twente volgens mij.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:08 schreef Tagliano het volgende:
Vertessen heb ik eerder gezien
Geen idee meer tegen wie
Tegen Utrecht.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:08 schreef Tagliano het volgende:
Vertessen heb ik eerder gezien
Geen idee meer tegen wie
Dat toneelstukje hebben ze voor de wedstrijd al succesvol afgehandeld.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:11 schreef El-Stinho het volgende:
Benieuwd hoe Hans straks ongemakkelijkheid gaat creëren in zijn interview met Schmidt.
Zou hij weten dat het meer mag?quote:Op zondag 31 januari 2021 16:12 schreef Tagliano het volgende:
Dickie houdt het lekker bij drie wissels
Heeft hij wel eens vaker gewisseld?
Dat zijn dingen die je wel aan Hans over kunt laten.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:11 schreef El-Stinho het volgende:
Benieuwd hoe Hans straks ongemakkelijkheid gaat creëren in zijn interview met Schmidt.
Misschien wisselt Dick niet om het wisselenquote:
Helaas, helaasquote:Op zondag 31 januari 2021 16:13 schreef hanns het volgende:
[..]
Dit is gespeeld..PSV is simpelweg te slap in de 16.
Eens, zit met mij aandacht al bij de volgende wedstrijdquote:Op zondag 31 januari 2021 16:13 schreef GGMM het volgende:
Deze wedstrijd was wel leuk, maar nu al een minuut of 20 niet meer
Feyenoord speelt 5-4-1. Dat maakt het niet leuker nee.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:13 schreef GGMM het volgende:
Weet je wat zeer hinderlijk is? De quote alert knop zit zo goed als op dezelfde plek als de donatielink waardoor je standaard naar het nog te doneren bedrag wordt gestuurdquote:Op zondag 31 januari 2021 16:13 schreef GGMM het volgende:
Waar zie jij hier een donatielink?quote:Op zondag 31 januari 2021 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet je wat zeer hinderlijk is? De quote alert knop zit zo goed als op dezelfde plek als de donatielink waardoor je standaard naar het nog te doneren bedrag wordt gestuurd
Ja jonge ik ben toch geen nerd nerd afgekeurd met een laptopquote:Op zondag 31 januari 2021 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar zie jij hier een donatielink?
[ afbeelding ]
Feyenoord doet niks meer en PSV lijkt wat uitgeraasd sinds de 65e minuut.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:13 schreef GGMM het volgende:
Mentaal gebroken en nu maar lange ballen aan het pompen zonder ook maar enigszins te mikkenquote:Op zondag 31 januari 2021 16:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoord doet niks meer en PSV lijkt wat uitgeraasd sinds de 65e minuut.
PSV had de 3-2 in die fase moeten maken, maar na enkele gemiste kansen was het op.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoord doet niks meer en PSV lijkt wat uitgeraasd sinds de 65e minuut.
Jaquote:Op zondag 31 januari 2021 16:20 schreef Ramboetan het volgende:
Zie nu pas de tussenstand. Is het het terecht?
neequote:Op zondag 31 januari 2021 16:20 schreef Ramboetan het volgende:
quote:Op zondag 31 januari 2021 16:21 schreef GGMM het volgende:
Hierna nog een topper.
Ja mensen, dit is geen gewone zondag. Dit is een SUPER zondag
Absoluut niet. Feyenoord was in de eerste helft bizar efficiënt en inmiddels is de wedstrijd doodgebloedquote:Op zondag 31 januari 2021 16:20 schreef Ramboetan het volgende:
Je kunt ook overdrijven.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Absoluut niet. Feyenoord was in de eerste helft bizar efficiënt en inmiddels is de wedstrijd doodgebloed
Volgende week alweer KRAKERS.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:21 schreef GGMM het volgende:
Hierna nog een topper.
Ja mensen, dit is geen gewone zondag. Dit is een SUPER zondag
Ja, Feyenoord is PSV op alle fronten voorbij.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:20 schreef Ramboetan het volgende:
Erg leuk, ondanks Petrovic.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:22 schreef GGMM het volgende:
Willem II gewonnen.
Gefeliciteerd @:lenny_leonard
Topclub onwaardigquote:Op zondag 31 januari 2021 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
1 punt tegen AZ, Vitesse, Feyenoord en Ajax voor PSV. Pijnlijk.
PSV is ook gewoon niet zo'n goed elftal.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
Ok.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hou het liever bij de feiten
Spoilerquote:Op zondag 31 januari 2021 16:22 schreef GGMM het volgende:
Willem II gewonnen.
Absoluut niet vind ik te stellig. Maar een gelijkspel was niet raar geweest na de tweede helft.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo'n rare uitspraak hoor.
Linssen kreeg ook nog een enorme kans na de 1-0 hè. Maar PSV heeft uiteindelijk de meeste kansen gehad ja.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:25 schreef Tagliano het volgende:
Feyenoord had na een kwartier of halfuur oid ook gewoon achter kunnen staan ja
De eerste helft maakte PSV ook volledig het spel al kwamen er toen inderdaad nog geen kansen uit zoals in de tweede helft.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Absoluut niet vind ik te stellig. Maar een gelijkspel was niet raar geweest na de tweede helft.
Dus ze scoorde 3 uit de 4 kansenquote:Op zondag 31 januari 2021 16:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Linssen kreeg ook nog een enorme kans na de 1-0 hè. Maar PSV heeft uiteindelijk de meeste kansen gehad ja.
Het lijkt AZ wel onder ome Sjon.quote:
Bedankt maatquote:Op zondag 31 januari 2021 16:22 schreef GGMM het volgende:
Willem II gewonnen.
Op naar het parodie-topic.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |