abonnement Unibet Coolblue
  maandag 1 februari 2021 @ 17:22:02 #126
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197765077
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 17:21 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]

Ik denk dat die ook wel een paar ton krijgen.

Badr - Benny heeft iets van 100k verkopen gedaan a 15 euro? Dus 1,5 mio opbrengsten.

Ik denk dat afgelopen zaterdag nog wel iets meer heeft gedaan, dus zeg 150K a 20 euro is 3,0 mio.
Toevallig nog een discussie over afgelopen zaterdag hoeveel mensen nou zo'n PPV zouden kopen, maar daar zijn in het verleden dus wel cijfers over naar buiten gebracht?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197765172
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 17:22 schreef Caland het volgende:

[..]

Toevallig nog een discussie over afgelopen zaterdag hoeveel mensen nou zo'n PPV zouden kopen, maar daar zijn in het verleden dus wel cijfers over naar buiten gebracht?
Ja ik had ergens gelezen dat badr op ca. 100K lag.

Edit: 70k ruimschoots met record overtroffen. Dus ik heb daar 100K van gemaakt.

https://www.vechtsportinf(...)ay-per-view-streams/
Hallo
pi_197765522
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2021 17:28 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]

Ja ik had ergens gelezen dat badr op ca. 100K lag.

Edit: 70k ruimschoots met record overtroffen. Dus ik heb daar 100K van gemaakt.

https://www.vechtsportinf(...)ay-per-view-streams/
Als je het vrijwel altijd via contracten met tv-zenders deed en nu opeens PPV, dan is het niet zo moeilijk om een record neer te zetten :D Ze hebben iig ook de nodige aantallen misgelopen omdat ze niet om kunnen gaan met een piekbelasting vlak voor het event begint.
  maandag 1 februari 2021 @ 17:56:08 #129
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197765667
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 17:47 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Als je het vrijwel altijd via contracten met tv-zenders deed en nu opeens PPV, dan is het niet zo moeilijk om een record neer te zetten :D Ze hebben iig ook de nodige aantallen misgelopen omdat ze niet om kunnen gaan met een piekbelasting vlak voor het event begint.
Had eigenlijk nergens last van, rond kwart over 6 gekocht via glory zelf (maar had al wel een account).
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197771281
quote:
1s.gif Op maandag 1 februari 2021 17:28 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]

Ja ik had ergens gelezen dat badr op ca. 100K lag.

Edit: 70k ruimschoots met record overtroffen. Dus ik heb daar 100K van gemaakt.

https://www.vechtsportinf(...)ay-per-view-streams/
Dat soort aantallen moet het toch mogelijk maken om meer top vechters bij Glory te zien & een sterker veld te ontwikkelen?
Dat is 2 mio in ppv bij Badr vs Benny en vh weekend vast niet minder.
pi_197771818
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 22:50 schreef roninho het volgende:

[..]

Dat soort aantallen moet het toch mogelijk maken om meer top vechters bij Glory te zien & een sterker veld te ontwikkelen?
Dat is 2 mio in ppv bij Badr vs Benny en vh weekend vast niet minder.
Ik denk dat ze daar nu wel aan gaan werken. Best bijzonder dat er in Nederland toch markt is voor PPV. Er is een verdienmodel, zeker als ze buiten Nederland markten blijven aanboren.
Hallo
pi_197792977
ja had ik ook niet verwacht dat soort aantallen. Maar goed, corona + avondklok zal ook een effect hebben lijkt me. Weinig te doen natuurlijk.
pi_197794040
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 22:50 schreef roninho het volgende:

[..]

Dat soort aantallen moet het toch mogelijk maken om meer top vechters bij Glory te zien & een sterker veld te ontwikkelen?
Dat is 2 mio in ppv bij Badr vs Benny en vh weekend vast niet minder.
Zit het hem ook niet in het feit dat de sport sowieso minder spectaculair is en dat die grotere vechters liever ergens anders hun ding doen, omdat kijkers nu eenmaal graag zien dat een gevecht doorgaat waar een Glory' gevecht stopt? En er daarom meer geld omgaat?

Minder regels, meer bloed?
pi_197865784
Ah ufc avond. Twee vrouwen. Gebroken neus bloed overal. Zie niemand opgeven hoor.
pi_197866971
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 01:25 schreef SOG het volgende:
Ah ufc avond. Twee vrouwen. Gebroken neus bloed overal. Zie niemand opgeven hoor.
Overeem kansloos, die kan een titelgevecht dus op zijn buik schrijven.

Misschien dan toch nog maar een jaartje Glory.
pi_197874514
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 08:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Overeem kansloos, die kan een titelgevecht dus op zijn buik schrijven.

Misschien dan toch nog maar een jaartje Glory.
Ja zou wel mooi zijn
pi_198426186
Prominente kickbokser Jamal Ben S. aangehouden in ‘Operatie Sky’

De bekende kickbokser Jamal Ben S. is een van de 48 personen die zijn opgepakt in de operatie ‘Sky’. Vanaf februari 2021 heeft de politie honderden miljoenen berichten via die cryptodienst live kunnen meelezen.

quote:
De Marokkaans-Belgisch kickbokser Jamal Ben S. is een grote naam in de vechtsport: hij zou eind januari een wedstrijd hebben tegen Rico Verhoeven georganiseerd door Glory. Dat ging niet door vanwege een rugblessure, die hij heeft opgelopen tijdens de training in aanloop van de wedstrijd.

Ben S. werd opgepakt bij de operatie rond het door de georganiseerde misdaad geliefde communicatiemiddel, de Sky ECC-cryptofoon. De politie in onder meer Nederland en België onderschepte in totaal 1 miljard criminele berichten.

De politie sprak gisteren van een ‘overtreffende trap’ als het gaat om de ontmanteling van Sky. ,,Het onderzoek heeft hiermee de georganiseerde misdaad hard geraakt,” stelt de politie. ,,Veel gebruikers van EncroChat zijn vorig jaar overgestapt naar Sky ECC. Het bedrijf is inmiddels wereldwijd de grootste aanbieder van crypto communicatie met zo’n 70.000 gebruikers. In Nederland zijn ongeveer 11.000 Sky-accounts toegewezen aan Nederlandse gebruikers.” De politie heeft vanaf februari 2021 ongeveer drie weken ‘live’ kunnen meelezen. Zeker 500 agenten werden tijdens deze periode ingezet om verdachten te kunnen identificeren.

De server, die ergens in een Europees land stond, is dinsdag door de politie in beslag genomen. Ook in België werden dinsdag invallen gedaan, op 200 verschillende plekken. Ook werden twee advocaten aangehouden, vermoedelijk in verband met een drugsonderzoek.

https://www.bndestem.nl/b(...)eratie-sky~a5efbb7c/
twitter



pi_198426473
Jamal Ben S. heeft hier wel een toegevoegde waarde t.o.v. de hele naam!
pi_198426659
Zucht. De zoveelste die in de bak moet gaan trainen voor zijn comeback.
  woensdag 10 maart 2021 @ 14:17:52 #140
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198427113
Omdat je encrypted telefoons verkoopt moet je de bak in?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198430669
ja he, rsssssste zijn het!
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_198431524
Lekker bezig Jamal, die is klaar met vechten
Hallo
pi_198432195
quote:
14s.gif Op woensdag 10 maart 2021 14:17 schreef fathank het volgende:
Omdat je encrypted telefoons verkoopt moet je de bak in?
Nope, maar je boeken moeten wel kloppen natuurlijk.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  woensdag 10 maart 2021 @ 20:58:01 #144
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_198434259
quote:
14s.gif Op woensdag 10 maart 2021 14:17 schreef fathank het volgende:
Omdat je encrypted telefoons verkoopt moet je de bak in?
ja, hij werd zelfs gesponsord door een legaal bedrijf.
pi_198457313
Snap eigenlijk nog steeds niet waarom hij helemaal uit de picture is voor een titelgevecht? Normaal word zoiets toch gewoon verzet. Nu doet iedereen bij glory alsof er nergens een gevecht voor Verhoeven te vinden is.
Faka G
  vrijdag 12 maart 2021 @ 09:21:15 #146
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_198457717
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 08:44 schreef Atta-boy het volgende:
Snap eigenlijk nog steeds niet waarom hij helemaal uit de picture is voor een titelgevecht? Normaal word zoiets toch gewoon verzet. Nu doet iedereen bij glory alsof er nergens een gevecht voor Verhoeven te vinden is.
eerst maar eens kijken wat er gebeurd, Badr heeft ook tussendoor gevochten, geloof ik.
pi_198457793
quote:
14s.gif Op woensdag 10 maart 2021 14:17 schreef fathank het volgende:
Omdat je encrypted telefoons verkoopt moet je de bak in?
Nee. Maar aangezien het verkeer via die telefoons is ingezien is het niet heel onaannemelijk dat er mogelijk verwijzingen naar hem of zijn entourage zijn? Misschien is er wel gesproken over dat je bij hem telefoontjes kon kopen van onder de toonbank en klopte zijn boeken niet.

Bovendien is het maar de vraag of hij ook gearresteerd is, of alleen opgepakt voor verhoor omdat hij mogelijk een getuige kan zijn.

Allemaal koffiedik kijken, want we weten het niet. Maar dan maar de rechtmatigheid van zijn aanhouden direct in twijfel trekken is een beetje raar natuurlijk.
pi_198457826
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 08:44 schreef Atta-boy het volgende:
Snap eigenlijk nog steeds niet waarom hij helemaal uit de picture is voor een titelgevecht? Normaal word zoiets toch gewoon verzet. Nu doet iedereen bij glory alsof er nergens een gevecht voor Verhoeven te vinden is.
Als hij een hernia heeft is het maar de vraag wanneer (en of) hij weer kan vechten.

Verder is de Glory spoeling gewoon verschrikkelijk dun en zal Verhoeven weinig zin hebben om tegen één of andere pannekoek de ring in te gaan. Dan kan hij alleen maar verliezen namelijk.

De enige talentvolle vechters heeft hij laatst (in)direct verslagen op een toernooi. En de beste van dat stel is ook geblesseerd en drukker met studeren dan met trainen.
pi_198465083
Tijd dat ie de octagon in gaat. Nu Overeem weg is kunnen we wel een nieuwe hw in de UFC gebruiken :D
Faka G
pi_198465166
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 maart 2021 17:50 schreef Atta-boy het volgende:
Tijd dat ie de octagon in gaat. Nu Overeem weg is kunnen we wel een nieuwe hw in de UFC gebruiken :D
Ik heb sterk mijn twijfels of Rico wel de kwaliteiten heeft voor UFC, daarnaast word hij volgende maand 32, dus de tijd gaat ernstig dringen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')