quote:
Jaaaaquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:56 schreef Greys het volgende:
Strwam eruit. Jullie riepen ja dus ist klaar?
quote:
Bonne nuitquote:
Had je hem klaarstaan?quote:
JAAAA DOEZEPWAAAquote:
Nou de eerste jaaaaas waren volgens mij ver voordat het officieel wasquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jaaaa
Hoeveel Jaaaaaa's wil je nog?
Ze gokken erop dat veel mensen niet kunnen/willen rekenen, en waarschijnlijk hebben ze daar gelijk inquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:56 schreef molloot200 het volgende:
Waarom doen ze nou alsof dit spanned is
TRES BJEENquote:
Ja, maar toen kon het ook al niet meer fout.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou de eerste jaaaaas waren volgens mij ver voordat het officieel was
Uiteraard. Alleen voor haar. Als een ander had gewonnen hadden we morgen wel eens getweet na het rellen.quote:
Nou ja ze gingen helemaal zenuwachtig doen met de twee mogelijke laatste mensen waarvan Barbara 100+ punten had van de jury en de andere maar 20quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij kon het echt al niet anders meerquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Uiteraard. Alleen voor haar. Als een ander had gewonnen hadden we morgen wel eens getweet na het rellen.
Geen rellende @Greysquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Uiteraard. Alleen voor haar. Als een ander had gewonnen hadden we morgen wel eens getweet na het rellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |