Ile de Réunion, geïnspireerd door Nederland 2004quote:Op zondag 31 januari 2021 00:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Je weet dat het dan Marseille of Nice word natuurlijk.
Precies... music first was het toch?quote:Op zondag 31 januari 2021 00:11 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als je ziet wat de afgelopen Eurovisie de jurystem won, wie luistert er nog naar dat nummer? Het is toch het songfestival, dan kies je toch de beste song? Dat was gewoon Voilà.
Dit bericht is ook gericht aan Duncan, met z'n urban revolution.
Kan natuurlijk ookquote:Op zondag 31 januari 2021 00:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Je weet dat het dan Marseille of Nice word natuurlijk.
Dan maar hopen dat ze in Reykjavik een grote zaal hebbenquote:Op zondag 31 januari 2021 00:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook![]()
Maar ook dan wil ik erheenIk wil de eerstvolgende keer bij een 'normaal' ESF erheen
En dat de hotels niet te schaars worden.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat ze in Reykjavik een grote zaal hebben
Ja dat wordt dan een dingetjequote:Op zondag 31 januari 2021 00:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat ze in Reykjavik een grote zaal hebben
En beter dan Roi, en beter dan Mercyquote:Op zondag 31 januari 2021 00:31 schreef TheVulture het volgende:
Het is trouwens wel 20 klassen beter dan het gedrocht van Tom Leeb vorig jaar...
Daar ben ik het ook nog wel mee eens jaquote:
quote:
Het grappige is dat ik Wende dus níet trek, maar de Babs wél. Omdat dit haar zo enorm natuurlijk lijkt te zijn zeg maar. Voor mijn gevoel DOET Wende hysterisch Frans kleinkunsterig en Babs IS het. Het is gewoon alsof er een jonge frisse moderne Piaftelg staat.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:20 schreef TheVulture het volgende:
Zo net voor het eerst gehoord en ik vind het allemaal nogal kleinkunsterig, licht hysterisch en veel...alsof ze Wende Snijders uit de kast hebben gehaald en die trek ik ook altijd slecht...
Ik kan het niet goed inschatten, ik gok dat dit bij de jury's een leuke middenmoter is en bij de televote weinig binnen harkt vanwege "te moeilijk en hysterisch"
Ik vind Wende juist altijd heerlijk zichzelf, voor zover dat mogelijk is voor een Nederlandse die Franse chansons zingt. Barbara Pravi voldoet inderdaad erg aan het plaatje van de chansonnière... bijna te perfect. En daarom kwam het op mij niet echt over. Ik ben benieuwd wat de Europese televoter hiermee gaat doen, ze moet het van de Salvador Sobral-stemmers hebben maar bij hem was juist het authentieke zo leuk. Een antiheld die helemaal niet op dat podium hoort of wil staan, maar het toch doet en heel goed is. Barbara wil juist heel graag.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik Wende dus níet trek, maar de Babs wél. Omdat dit haar zo enorm natuurlijk lijkt te zijn zeg maar. Voor mijn gevoel DOET Wende hysterisch Frans kleinkunsterig en Babs IS het. Het is gewoon alsof er een jonge frisse moderne Piaftelg staat.
Ben ik op zich ook wel met je eens, deze inzending past mooi in de Franse muziekhistorie, het is inderdaad erg Piaf... Moet zeggen dat ik m na een paar keer ook al veel mooier vind worden.quote:Op zondag 31 januari 2021 09:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik Wende dus níet trek, maar de Babs wél. Omdat dit haar zo enorm natuurlijk lijkt te zijn zeg maar. Voor mijn gevoel DOET Wende hysterisch Frans kleinkunsterig en Babs IS het. Het is gewoon alsof er een jonge frisse moderne Piaftelg staat.
En ik vind het stiekem briljant dat ze ook al het afgelopen winnende Junior ESF liedje schreef.quote:Op zondag 31 januari 2021 11:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben ik op zich ook wel met je eens, deze inzending past mooi in de Franse muziekhistorie, het is inderdaad erg Piaf... Moet zeggen dat ik m na een paar keer ook al veel mooier vind worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |