The glow up.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:01 schreef Nashipeer het volgende:
Frankrijk idd eerste in de orde. Niet dat het veel zegt maar ik ben blij dat het land ophoog is geklommen vergeleken met The best in me
En heb het gevoel dat Noorwegen en Finland dat sowieso ook gaan doenquote:Op zondag 31 januari 2021 00:02 schreef molloot200 het volgende:
Frankrijk is in ieder geval het eerste land wat een stuk beter kiest dan in 2020
En dan wil ik naar Parijs, want Parijs is leuk en lekker dichtbij en gewoon lekker met de treinquote:Op zondag 31 januari 2021 00:06 schreef usagi414 het volgende:
Op naar Parijs 2022. Ik denk echt dat ze met Barbara kunnen winnen![]()
Het gaat zich in elk geval onderscheiden. En mocht er publiek staan kan het rekenen op een heel groot applaus aan het eind. Dergelijke nummers verdienen een volle zaal waar iedereen even drie minuten muisstil is.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:06 schreef usagi414 het volgende:
Op naar Parijs 2022. Ik denk echt dat ze met Barbara kunnen winnen![]()
Ik vond de uiteindelijke jury stemming er eerlijk gezegd prima uit zien.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:08 schreef lashatumbai het volgende:
Ik blijf het raar vinden zo'n jury die zoveel invloed heeft. Er zitten altijd zulke rare keuzes. Aan de andere kant wordt het aan het eind van de streep meestal wel weer recht getrokken, maar toch...
Je weet dat het dan Marseille of Nice word natuurlijk.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dan wil ik naar Parijs, want Parijs is leuk en lekker dichtbij en gewoon lekker met de trein
Die rare keuzes zijn er op het echte ESF ook wel natuurlijk. Daar moet je ook alles van Ruud de Wild tot Rick Vol overtuigen.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:08 schreef lashatumbai het volgende:
Ik blijf het raar vinden zo'n jury die zoveel invloed heeft. Er zitten altijd zulke rare keuzes. Aan de andere kant wordt het aan het eind van de streep meestal wel weer recht getrokken, maar toch...
Als je ziet wat de afgelopen Eurovisie de jurystem won, wie luistert er nog naar dat nummer? Het is toch het songfestival, dan kies je toch de beste song? Dat was gewoon Voilà.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:08 schreef lashatumbai het volgende:
We gaan muisstil zijn vanuit onze huiskamers sowiesoquote:Op zondag 31 januari 2021 00:10 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Het gaat zich in elk geval onderscheiden. En mocht er publiek staan kan het rekenen op een heel groot applaus aan het eind. Dergelijke nummers verdienen een volle zaal waar iedereen even drie minuten muisstil is.
En nu ben ik verdrietig.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |