'Merci pour votre vote a Hugo le Jeune'.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:09 schreef Aoibhin het volgende:
STEMMEN IS GELUKT TROUWENS![]()
Tenminste, mijn Frans is nog goed genoeg om dat te kunnen verstaan
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:14 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
'Merci pour votre vote a Hugo le Jeune'.
Hier was het nummer geblokkeerdquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:13 schreef Aoibhin het volgende:
Ik probeerde daarna nog een tweede keer te bellen, maar dat lukte niet. Of ik mag maar 1x stemmen of de lijnen waren net gesloten
[..]
Die vraag moet je niet al te vaak hardop stellen bij ESF-dingen!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:13 schreef Nashipeer het volgende:
Wat is het punt hiervan? Gaan ze direct hierna door in een volgende twee-uur durende finale?
[..]
In Duitsland ook al?quote:
Oh vaag... Ik hoorde een Franse meneer iets zeggen over het intikken van een nummer en na het intoetsten van mijn 7 kreeg ik een bedankjequote:
Diep in de nachtquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen idee, maar vandaag/vannacht nog.
Il fait...quote:
Bedankt voor deze verrijking van mijn vocabulairequote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:15 schreef ijs_beer het volgende:
Viswijf door de d'n translate gegooid: poissonnière
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:12 schreef Cee het volgende:
Ze gaan Babs natuurlijk pas als laatste aankondigen zodat mensen het gevoel hebben dat ze nét door is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |