Knoflooketers kunnen weer geen programma plannenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:09 schreef Cee het volgende:
[ twitter ]
En de jury 'redt' een 8e act.
Dit gaat een lange nacht worden.
Wait wat? En daarna?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:09 schreef Cee het volgende:
[ twitter ]
En de jury 'redt' een 8e act.
Dit gaat een lange nacht worden.
Snap ik, dat is gewoon normaalquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dát was ook niet het uitzonderlijke gedeelte dacht ik...
Hij heeft al gezongen. Twee regels, maar het was zingen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:09 schreef Fred_B het volgende:
La question jambon is of Duncan ook nog gaat zingen?
Welke provider heb jij?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:09 schreef Aoibhin het volgende:
STEMMEN IS GELUKT TROUWENS![]()
Tenminste, mijn Frans is nog goed genoeg om dat te kunnen verstaan
Ja ik zat te denken aan iets van Family Guy of Futurama of Disenchantment ofzo, maar miss had ik wel die van Robin Hood in m'n hoofd idunnoquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat was ook de eerste die bij mij op kwam, maar omdat je zelf ook niet zeker was van je zaak...
WATquote:
Dan denk je wel eens dat er op de NL-TV losjes mee wordt omgegaan.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:11 schreef DeLuna het volgende:
Als de jury gaat staan dan hebben die schermen ook weinig zin hè
T Mobilequote:
Dat kan mijn hart niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:12 schreef Cee het volgende:
Ze gaan Babs natuurlijk pas als laatste aankondigen zodat mensen het gevoel hebben dat ze nét door is.
Dit verwacht ik ookquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:12 schreef Cee het volgende:
Ze gaan Babs natuurlijk pas als laatste aankondigen zodat mensen het gevoel hebben dat ze nét door is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |