't is echt wel de lokale Frits Sissing ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:04 schreef H_T het volgende:
Die presentator kijkt ook alsof hij me elk moment een fantastische nieuwe tapijtreiniger wil aanprijzen
Jij klinkt verdacht bekend met het wereldjequote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee joh, reggaeton-liefhebbers hebben geen geld. Die staan allemaal met een blikje Aldi-bier in beide handen vrouwen te swaffelen op een parkeerterreintje achter een fabriek.
Had van mij dat jaar ook best gemogenquote:
Ja mee eens.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Had van mij dat jaar ook best gemogen
Onzin, ik drink alleen Lidl-bierquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij klinkt verdacht bekend met het wereldje
Kung Fu Panda had ook een schildpad, bedoel je die?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:04 schreef Moira het volgende:
Die man doet me echt aan een tekenfilmfiguur denken maar ik weet niet welke (eentje met een schildpad met z'n nek zo naar voren ofzo?)
Maar je swaffelt wel vrouwen op een parkeerterrein achter een fabriek?quote:
Nee ik vind 'm dan toch meer op Robin Hood's Turtle Toby lijkenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Kung Fu Panda had ook een schildpad, bedoel je die?
Kusjes terug!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:07 schreef Moira het volgende:
Ik ga niet de winst afwachten leutelees morgen wel terug of het Voila is geworden
kusjes
Ja dát was ook niet het uitzonderlijke gedeelte dacht ik...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar je swaffelt wel vrouwen op een parkeerterrein achter een fabriek?
Dat was ook de eerste die bij mij op kwam, maar omdat je zelf ook niet zeker was van je zaak...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:08 schreef Moira het volgende:
[..]
Nee ik vind 'm dan toch meer op Robin Hood's Turtle Toby lijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |