Ook wel belangrijk want die recap komt 100x voorbij op zo'n avondquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:01 schreef koffieleuk het volgende:
In de recap lijkt Alleluia nog wel goed eigenlijk.
Vrekquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:02 schreef Strani het volgende:
Maar als het een euro kost zou ik persoonlijk al niet gaan stemmen hoor. Jullie wel?
Wel een beter uitgevoerd veenlijk.quote:
Ja, dan moet je ook niet zeuren als je Do It For Your Loba-achtige meuk op het ESF krijgt hèquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:02 schreef Strani het volgende:
Maar als het een euro kost zou ik persoonlijk al niet gaan stemmen hoor. Jullie wel?
Nee dan moet je nog 7 in toetsen maar het werkt nog niet hierquote:
Maar MaAoibhin zou een aanwinst voor Fok zijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee
Dat wil ik niet
Dan ziet ze wat ik allemaal type
Nee joh, reggaeton-liefhebbers hebben geen geld. Die staan allemaal met een blikje Aldi-bier in beide handen vrouwen te swaffelen op een parkeerterreintje achter een fabriek.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vrek![]()
Straks wordt het de reggaeton!
Deze miss maar weet niet zekerquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:04 schreef Moira het volgende:
Die man doet me echt aan een tekenfilmfiguur denken maar ik weet niet welke (eentje met een schildpad met z'n nek zo naar voren ofzo?)
Hmmm, interessante fantasiequote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee joh, reggaeton-liefhebbers hebben geen geld. Die staan allemaal met een blikje Aldi-bier in beide handen vrouwen te swaffelen op een parkeerterreintje achter een fabriek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |