Avondklokquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:51 schreef Strani het volgende:
Valt me nog mee dat we nu al bijna 2 uur naar een stel Fransen kijken en dat er nog niemand is gaan staken.
Ja, dat doen we later door het spaanse songfestival niet te kijken.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:51 schreef Strani het volgende:
Valt me nog mee dat we nu al bijna 2 uur naar een stel Fransen kijken en dat er nog niemand is gaan staken.
Ik ga nu stakenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:51 schreef Strani het volgende:
Zou ik ook niet doen als ik jou was!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, dat doen we later door het spaanse songfestival niet te kijken.
#coronafoliequote:
Zouden ze alles vertalen voor hem in een oortje? Anders zit ie er echt heel rot niks te verstaan.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:50 schreef molloot200 het volgende:
Duncan zit daar echt een beetje ongemakkelijk hè
Bedoel je mevrouw Gouden Lotus?quote:
Alain Clark?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:52 schreef Aoibhin het volgende:
Die vent lijkt op iemand, op wie ook alweer
Suzan & Freekquote:
Doet 'm wel vaker.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:50 schreef molloot200 het volgende:
Duncan zit daar echt een beetje ongemakkelijk hè
Jawelquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen als ik jou was!
Shrek. Of die drukke tv-bioloogquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:52 schreef Aoibhin het volgende:
Die vent lijkt op iemand, op wie ook alweer
Nee ik bedoel iemand anders, maar ga zo even kijken of ik Alain er ook in ziequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |