Dat komt echt wel. Had je bij salvador ook, weet je wel.quote:
Gelukkig maar een grapje, we hebben net zo'n leuke buurvrouwquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan is er voor jou geen plek in dit topic vrees ik
Grapje hoor
Voor mij ook niet, maar Frankrijk heeft een stuk beroerdere nummers gestuurd in de afgelopen jarenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:16 schreef Moira het volgende:
Wel mooi nummer maar voor mij geen ESF top 3 vermoed ik
Te mooi voor het Songfestivalquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:17 schreef BillDauterive het volgende:
Mooi.![]()
Dit wordt 19de in de finale in Rotterdam.
Echt he, geslaagd met een 8, snap nog steeds niet hoe.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:18 schreef Guanabana het volgende:
6 jaar Frans hebben gehad, geduolingoot, nog steeds geen hol verstaan, wat een taal
Het kan ook een beetje aan mij liggen dat ik gewoon al ruim een jaar geen zielige nummers kan dragenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan is er voor jou geen plek in dit topic vrees ik
Grapje hoor
Hahaha ja ditquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:18 schreef Guanabana het volgende:
6 jaar Frans hebben gehad, geduolingoot, nog steeds geen hol verstaan, wat een taal
Ja maar bij Salvador vond ik vooral de melodie erg mooi, dit is zo dramatisch en vliegt alle kanten op tegen het eindquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat komt echt wel. Had je bij salvador ook, weet je wel.
Pino wel hoor. Ik heb een tolk naast me zittenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:18 schreef Guanabana het volgende:
Da's zeker waarquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor mij ook niet, maar Frankrijk heeft een stuk beroerdere nummers gestuurd in de afgelopen jaren
Kun je nagaan als je het hebt laten vallen omdat een 3,4 gemiddeld.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt he, geslaagd met een 8, snap nog steeds niet hoe.
Ik vind de Franse R heel vaak klinken alsof er net een vliegje hun keel in is gevlogenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:18 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt he, geslaagd met een 8, snap nog steeds niet hoe.
Ja, ik maar een 7, daar heb je het al.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahaha ja ditIk had volgens mij nog een 8 op mijn eindlijst, is nu niets meer van te merken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |