Sony Samsung Philips Kensington iPhone laptopquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
"Verwarde vrouw in Lansingerland slaat tijdens avondklok met Tefal-pan tegen oude eik op het dorpsplein."
Thank you for the autotunequote:
Ja dat. WHOEHOEHOEEEEEEquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
"Verwarde vrouw in Lansingerland slaat tijdens avondklok met Tefal-pan tegen oude eik op het dorpsplein."
Ik zie het bericht op Teletekst al voor me.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:40 schreef Greys het volgende:
Als Babs niet wint bel dan de ME maar want dan ga ik in mn eentje rellen in mijn durp vanavond. Minstens een schop tegen een prullenbak.
De fallen Madonna (with the big boobies) is al een tijdje kwijt.quote:
Je ziet er mannelijker uit dan ik dachtquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:43 schreef Em31 het volgende:
*Ik die voor de tiende keer op play drukt en straks mijn databundel erdoorheen heeft gejaagd
[ afbeelding ]
Ho ho hooooo toen was je niet alleen!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:44 schreef Greys het volgende:
Zó leuk deze massa adoratie! Tenminste niet straks in mn eentje 7 topics vol hyperen tot mei zoals met Portugal toen.
'Jonge'. BWAHAHAAAAAAquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:43 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ik zie het bericht op Teletekst al voor me.
'Jonge vrouw uit Bergschenhoek gooit ramen in bij de Zeeman om Songfestivaldrama'
Beetje van onze Bouali gejatquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:45 schreef Strani het volgende:
Ali Zalzali heet deze beste jongen. Mooie rijm.
Áls ik toen van het bestaan van deze website af had geweten dan had ik meegehypert. Op het moment dat Salvador gekozen was en ik het voor het eerst hoorde, was ik gelijk verkocht.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:44 schreef Greys het volgende:
Zó leuk deze massa adoratie! Tenminste niet straks in mn eentje 7 topics vol hyperen tot mei zoals met Portugal toen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |