SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe is dat dan zo gekomen?
Dronken fout of eeeuhm verliefd op elkaar of wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wait, is dat niet zo?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ook jaren gedacht dat SC voor swingersclub stond hier op FOK!
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:42 schreef Puala het volgende:
[..]Jezus wat een naar verhaal ook eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo.... is dat niet dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ook jaren gedacht dat SC voor swingersclub stond hier op FOK!
Klopt. Mn zwager heeft er ook wel een klap mee opgelopen. Maar goed, nu gelukkig met mijn zusjequote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezus wat een naar verhaal ook eigenlijk.
Yep, zucht....quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trekt (huehue) vast weer raar volk aan
Dat ze elkaar maar mooi gelukkig maken dan na zoiets raars.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Klopt. Mn zwager heeft er ook wel een klap mee opgelopen. Maar goed, nu gelukkig met mijn zusje
Ik ga ook swingen, maar dan op muziek tijdens t verslepen van spul in mn huisquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker swingen [ link | afbeelding ]
Gaat vast weer wat geniaal moois uitkomenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ga ook swingen, maar dan op muziek tijdens t verslepen van spul in mn huis
Nog steeds aan de klus dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ga ook swingen, maar dan op muziek tijdens t verslepen van spul in mn huis
Ik heb 2 rommelkamers waarvan 1 ook in gebruik is als logeerkamer. En ik ga nu de grootste omdopen tot rommelkamer tot ik mijn nieuwe schuur heb gebouwd. En dan die kleine enkel als logeerkamerquote:
Ah ik heb ook 2 van zulke kamers. Een van de 2 is sinds een tijdje sportkamer en blijft ook eindelijk redelijk netjes. De andere wordt toch altijd weer een plek waar alles beland wat ik even geen zin heb om op te ruimen, waar ik even geen goed plek voor heb en waar alles gedropt wordt wat ik eigenlijk naar de kringloop of de stort moet brengen en in de werkkamer slingert ook al weer van alles wat er eigenlijk niet hoort.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb 2 rommelkamers waarvan 1 ook in gebruik is als logeerkamer. En ik ga nu de grootste omdopen tot rommelkamer tot ik mijn nieuwe schuur heb gebouwd. En dan die kleine enkel als logeerkamer![]()
Maar in die kleinste staat al mijn klusspul, dus dat zijn echt bakken gereedschap. Dozen schroefjes. Potten verf etc, dus best wat spul om te verslepen.
Die hoop heb ik ook opgegeven, maar ik hoop wel van 2 bende kamers naar 1 nette kamer te gaan. Daar kan dan ook t speelgoed naar toe en is dat ook mooi uit t zichtquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah ik heb ook 2 van zulke kamers. Een van de 2 is sinds een tijdje sportkamer en blijft ook eindelijk redelijk netjes. De andere wordt toch altijd weer een plek waar alles beland wat ik even geen zin heb om op te ruimen, waar ik even geen goed plek voor heb en waar alles gedropt wordt wat ik eigenlijk naar de kringloop of de stort moet brengen en in de werkkamer slingert ook al weer van alles wat er eigenlijk niet hoort.
Ik heb mijn hoop op een compleet van a tot z opgeruimd huis opgegeven
Oeh heb je een leuk behangetje??quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:57 schreef Puala het volgende:
Maar als straks de kamer leeg is mag ik behangen![]()
dit gaat vragen oproepenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Die hoop heb ik ook opgegeven, maar ik hoop wel van 2 bende kamers naar 1 nette kamer te gaan. Daar kan dan ook t speelgoed naar toe en is dat ook mooi uit t zicht
oh gaaf! Maar ik vrees ook wel prijzig.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oeh heb je een leuk behangetje??
Ik wordt echt steeds meer fan van muance wall (https://www.muance.eu/nl )
Iets voor het volgende huis hoop ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |