SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe is dat dan zo gekomen?
Dronken fout of eeeuhm verliefd op elkaar of wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wait, is dat niet zo?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ook jaren gedacht dat SC voor swingersclub stond hier op FOK!
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:42 schreef Puala het volgende:
[..]Jezus wat een naar verhaal ook eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo.... is dat niet dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ook jaren gedacht dat SC voor swingersclub stond hier op FOK!
Klopt. Mn zwager heeft er ook wel een klap mee opgelopen. Maar goed, nu gelukkig met mijn zusjequote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezus wat een naar verhaal ook eigenlijk.
Yep, zucht....quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trekt (huehue) vast weer raar volk aan
Dat ze elkaar maar mooi gelukkig maken dan na zoiets raars.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Klopt. Mn zwager heeft er ook wel een klap mee opgelopen. Maar goed, nu gelukkig met mijn zusje
Ik ga ook swingen, maar dan op muziek tijdens t verslepen van spul in mn huisquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker swingen [ link | afbeelding ]
Gaat vast weer wat geniaal moois uitkomenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ga ook swingen, maar dan op muziek tijdens t verslepen van spul in mn huis
Nog steeds aan de klus dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ga ook swingen, maar dan op muziek tijdens t verslepen van spul in mn huis
Ik heb 2 rommelkamers waarvan 1 ook in gebruik is als logeerkamer. En ik ga nu de grootste omdopen tot rommelkamer tot ik mijn nieuwe schuur heb gebouwd. En dan die kleine enkel als logeerkamerquote:
Ah ik heb ook 2 van zulke kamers. Een van de 2 is sinds een tijdje sportkamer en blijft ook eindelijk redelijk netjes. De andere wordt toch altijd weer een plek waar alles beland wat ik even geen zin heb om op te ruimen, waar ik even geen goed plek voor heb en waar alles gedropt wordt wat ik eigenlijk naar de kringloop of de stort moet brengen en in de werkkamer slingert ook al weer van alles wat er eigenlijk niet hoort.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb 2 rommelkamers waarvan 1 ook in gebruik is als logeerkamer. En ik ga nu de grootste omdopen tot rommelkamer tot ik mijn nieuwe schuur heb gebouwd. En dan die kleine enkel als logeerkamer![]()
Maar in die kleinste staat al mijn klusspul, dus dat zijn echt bakken gereedschap. Dozen schroefjes. Potten verf etc, dus best wat spul om te verslepen.
Die hoop heb ik ook opgegeven, maar ik hoop wel van 2 bende kamers naar 1 nette kamer te gaan. Daar kan dan ook t speelgoed naar toe en is dat ook mooi uit t zichtquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah ik heb ook 2 van zulke kamers. Een van de 2 is sinds een tijdje sportkamer en blijft ook eindelijk redelijk netjes. De andere wordt toch altijd weer een plek waar alles beland wat ik even geen zin heb om op te ruimen, waar ik even geen goed plek voor heb en waar alles gedropt wordt wat ik eigenlijk naar de kringloop of de stort moet brengen en in de werkkamer slingert ook al weer van alles wat er eigenlijk niet hoort.
Ik heb mijn hoop op een compleet van a tot z opgeruimd huis opgegeven
Oeh heb je een leuk behangetje??quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:57 schreef Puala het volgende:
Maar als straks de kamer leeg is mag ik behangen![]()
dit gaat vragen oproepenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Die hoop heb ik ook opgegeven, maar ik hoop wel van 2 bende kamers naar 1 nette kamer te gaan. Daar kan dan ook t speelgoed naar toe en is dat ook mooi uit t zicht
oh gaaf! Maar ik vrees ook wel prijzig.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oeh heb je een leuk behangetje??
Ik wordt echt steeds meer fan van muance wall (https://www.muance.eu/nl )
Iets voor het volgende huis hoop ik.
Dat mag, maar mijn speelgoed ligt gewoon in mijn slaapkamer. En het speelgoed op de logeerkamer is van de neefjes en bestaat meer uit een treinbaan, speelgoedkeuken en heel veel auto'squote:
Witjesquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:05 schreef Puala het volgende:
[..]
oh gaaf! Maar ik vrees ook wel prijzig.
Deze komt er tegen 1 of 2 muren![]()
[ afbeelding ]
Ik zie er ook een tintje rozig in nu....quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:09 schreef FranticDJ het volgende:
Ik zou zeggen grijs
maar ben ook licht kleurendoof
Zeegroenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Checkt der beeldscherm instellingen nog een keer![]()
De achterwand neem ik aan?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog altijd blij met de Kho Liang tegels in de keuken
https://www.mosa.com/nl-n(...)-liang-ie-collection
engels voetbal op ziggoquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is er te voetballen dit weekend?
Die zijn gaafquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Achterwand; en bovenkant van de bar; het deel waar je niet aan kan zitten zeg maar.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De achterwand neem ik aan?
Die moeten wij nog uitzoeken, maar wil geen tegels maar iets egaals.
Wat is daarin mooi? Er is een speciale coating te krijgen toch?
Die zijn ook vrij brilliant (en tijdloos)quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb niet een super hyperactief motief gedaanquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die zijn ook vrij brilliant (en tijdloos)
Wat voor (stijl) inrichting heb je? Kan van alles. Wandpanelen, artpanelen, tegels, stucen, verf (met coating) glas, rvs...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De achterwand neem ik aan?
Die moeten wij nog uitzoeken, maar wil geen tegels maar iets egaals.
Wat is daarin mooi? Er is een speciale coating te krijgen toch?
Getver... ook opslaat dan maar...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb niet een super hyperactief motief gedaan
Tof!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo ziet de achterwand er uit bij mij thuis.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Getver... ook opslaat dan maar...![]()
Ik ben vrij erg Artifort fan (waar Kho Liang ook veel voor ontworpen heeft)
Ik welquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal ben je mee aan het kijken met de tour door mijn huis?
neequote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal ben je mee aan het kijken met de tour door mijn huis?
Oh ja, de paarsequote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar is de Artifort.
mooie schuifdeurquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar is de Artifort.
Showroom in Schijndel (en als ze een factory sale hebben is het een stuk goedkoper)quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja, de paarsedaar hadden we het al eens over gehad
![]()
Harcourt modellen
Kwartiertje.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Showroom in Schijndel (en als ze een factory sale hebben is het een stuk goedkoper)
Daarna op de koffie bij US dat is dan ook om te hoek.
Hier toen ze net binnen waren. Gemaakt naar het originele ontwerp van de deuren die erin zaten.quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Showroom in Schijndel (en als ze een factory sale hebben is het een stuk goedkoper)
Daarna op de koffie bij US dat is dan ook om te hoek.
nicequote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier toen ze net binnen waren. Gemaakt naar het originele ontwerp van de deuren die erin zaten.
[ afbeelding ]
Uitstraling heeft 39 verhuisdozen vol, weddequote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:06 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb teveel kookmeuk. 16 verhuisdozen vol(incl servies enzo).
Denk dat ik morgen nog maar een tripje naar appartement ga doen met alleen dozen
watttt vertelquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:48 schreef liesje1979 het volgende:
Lol!!! Aangesproken door de politie 😀
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:48 schreef liesje1979 het volgende:
Lol!!! Aangesproken door de politie 😀
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ja vertel zo als ik thuis ben, was bij ygs kabouter
Je verwacht ook niet anders bij zon kabouterquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:50 schreef liesje1979 het volgende:
Altijd weer die Yg hequote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:50 schreef liesje1979 het volgende:
Nogal strak modern. Saai zullen boze tongen beweren.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat voor (stijl) inrichting heb je? Kan van alles. Wandpanelen, artpanelen, tegels, stucen, verf (met coating) glas, rvs...
Oeh ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:50 schreef liesje1979 het volgende:
Heeft wel een superplekje gekregen
foto's willen we los!!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nogal strak modern. Saai zullen boze tongen beweren.
Maar goed de keuken wordt een nieuwe grote ruimte met een heel lange glazen pui, van 8 meter.
De keuken zelf is Fenix antraciet de vloer wordt wat lichter keramisch parket in houtlook.
De woonkamer heeft een houten vloer en verder is alles nogal strak en wit met wat accentkleuren
Wauwquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier toen ze net binnen waren. Gemaakt naar het originele ontwerp van de deuren die erin zaten.
[ afbeelding ]
Niet mijn ding. Wel mooi en strak hoor.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo ziet de achterwand er uit bij mij thuis.
[ afbeelding ]
Stuc it isquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar goed de keuken wordt een nieuwe grote ruimte met een heel lange glazen pui, van 8 meter.
De keuken zelf is Fenix antraciet de vloer wordt wat lichter keramisch parket in houtlook.
De woonkamer heeft een houten vloer en verder is alles nogal strak en wit met wat accentkleuren
Klinkt alsof gewoon verven t verstandigste is. Evt spatrand van t zelfde materiaal als het blad.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik keek net ook rond en dan is het ook een beetje saai geworden ergens, staat voor een kapitaal in maar goed, ik ga weer aan de slag binnenkort maarquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
doe ook muancequote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik keek net ook rond en dan is het ook een beetje saai geworden ergens, staat voor een kapitaal in maar goed, ik ga weer aan de slag binnenkort maar
Ik heb al slangenleerbehang in de TV hoek maar dat mag weer wat spannender en meer US eigenlijk dus wie weetquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
doe ook muance![]()
Ik heb net prijzen gezocht, metertje of 5 is een eurotje of 700
Mooie keukenquote:
Aanrader.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:04 schreef Fogel het volgende:
Ben na een lekkage aan het overwegen om een tegelvloer te nemen in de keuken.
Is wel makkelijker droog maken, maar is het voorkomen van lekkage niet verstandiger?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:04 schreef Fogel het volgende:
Ben na een lekkage aan het overwegen om een tegelvloer te nemen in de keuken.
Heb nu laminaat, maar dat ligt gewoon aaneen met de eetkamer en huiskamer. Heb niet echt zin om een overgang tussen materialen te krijgen en tegels over de hele boel is ook een beetje veel van het goede.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Aanrader.
Heb hier laminaat, zou ik niet nog eens zo doen.
Oorzaak was de vaatwasser... die is al vervangen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Is wel makkelijker droog maken, maar is het voorkomen van lekkage niet verstandiger?
SPOILER: WoonkamerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Rest van de benedenverdiepingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KoelkastOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Special effects voor bitterbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zijn wel mooie overgangen mogelijk hoor. check topic van SQ en breiblei bv.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb nu laminaat, maar dat ligt gewoon aaneen met de eetkamer en huiskamer. Heb niet echt zin om een overgang tussen materialen te krijgen en tegels over de hele boel is ook een beetje veel van het goede.
Hier ligt het ook allemaal aaneen, maar ik zou dan wss door heel t huis keramisch parket ofzo leggen als de overgang voor m'n gevoel niet klopt.![]()
Zooooo ontzettend onpraktischquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das hip tegenwoordig. Van die grote witte verhoogde bakken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbalSPOILER: WoonkamerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Rest van de benedenverdiepingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KoelkastOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die laatste foto!!!SPOILER: Special effects voor bitterbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat is die lamp in dat houte kastje?
Ziet er allemaal mooi uit![]()
![]()
@:bitterbalSPOILER: WoonkamerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Rest van de benedenverdiepingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KoelkastOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die lichtstraat is mooiSPOILER: Special effects voor bitterbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang![]()
Ik heb gekozen voor marmoleum vloer. Makkelijkste schoon te houden voor mij.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:04 schreef Fogel het volgende:
Ben na een lekkage aan het overwegen om een tegelvloer te nemen in de keuken.![]()
@:bitterbalSPOILER: WoonkamerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Rest van de benedenverdiepingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KoelkastOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spaart designSPOILER: Special effects voor bitterbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie van alles moois (uit de beste periode)![]()
![]()
![]()
Deze lamp?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die laatste foto!!! [ afbeelding ]
En wat is die lamp in dat houte kastje?
Ziet er allemaal mooi uit![]()
![]()
Preben Jacobsen & Flemming Bryllequote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja!
![]()
Super vet. Wie heeft die gemaakt?![]()
Ik heb nu heel dit laatste topic doorgescolled, maar zie geen overgang. Topicreeks: De twintiger jaren (halve) dorpsvilla van Stormqueen en bleibleiquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Er zijn wel mooie overgangen mogelijk hoor. check topic van SQ en breiblei bv.
Hier ligt het ook allemaal aaneen, maar ik zou dan wss door heel t huis keramisch parket ofzo leggen als de overgang voor m'n gevoel niet klopt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Deze was ik nog vergeten. Mijn lievelingskastje en natuurlijk mijn luchtballonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prijzigquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Preben Jacobsen & Flemming Brylle![]()
![]()
quote:quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Deze was ik nog vergeten. Mijn lievelingskastje en natuurlijk mijn luchtballonnen.Godsamme hoeveel designlampen heb jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Deze was ik nog vergeten. Mijn lievelingskastje en natuurlijk mijn luchtballonnen.Goed geluid ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor mij zijn de kleuren allemaal veel te vrouwelijk.
Vakman pur sang![]()
K&W / De twintiger jaren (halve) dorpsvilla van SQ en bleiblei #7 hier ergensquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb nu heel dit laatste topic doorgescolled, maar zie geen overgang. Topicreeks: De twintiger jaren (halve) dorpsvilla van Stormqueen en bleiblei![]()
De prijzen op internet moet je niet gelovenquote:
Die lamp gaat voor alles tussen de 100-1000 euro. Maar zou er niet meer dan 150 aan uit geven. Vooral Amerikaanse sites zijn goed om de prijzen idioot hoog te houden. Dat hebben mensen die verkopen dan ook vaak als referentiekader. Dus eigenlijk is er geen lol meer aan![]()
![]()
ah ja zag als eerst 1250 staanquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De prijzen op internet moet je niet geloven
Die lamp gaat voor alles tussen de 100-1000 euro. Maar zou er niet meer dan 150 aan uit geven. Vooral Amerikaanse sites zijn goed om de prijzen idioot hoog te houden. Dat hebben mensen die verkopen dan ook vaak als referentiekader. Dus eigenlijk is er geen lol meer aan![]()
![]()
Zag een winnend bod op catawiki op die lamp van ¤90 en ¤185 dus dat valt nog mee.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die lamp gaat voor alles tussen de 100-1000 euro. Maar zou er niet meer dan 150 aan uit geven. Vooral Amerikaanse sites zijn goed om de prijzen idioot hoog te houden. Dat hebben mensen die verkopen dan ook vaak als referentiekader. Dus eigenlijk is er geen lol meer aanVakman pur sang![]()
Hier staat nog ergens een Poltrona Frau die volgens 'de websites' toch wel 4500 euro op moet leveren. Ha! nou nooit een keerquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet de gasveer nog fixen en dan moet hij maar eens weg
![]()
![]()
@:bitterbalSPOILER: WoonkamerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Rest van de benedenverdiepingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KoelkastOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een mooi huis. Die lichtkoepel in het dakSPOILER: Special effects voor bitterbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Leuke hond.
![]()
Heb de meeste die ik wil hebben nu wel in huis, meest van Fog & Mørup.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Godsamme hoeveel designlampen heb je![]()
![]()
![]()
Zou ooit nog wel de Globe van Verner Panton willen; maar die vind ik nu even te duur en heb er geen mooie plek voor.![]()
Thanks!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
K&W / De twintiger jaren (halve) dorpsvilla van SQ en bleiblei #7 hier ergens
Dit is wel erg tof, maar zo'n "frame" is een beetje lastig voor elkaar te krijgen, beter gezegd, ik heb er het geduld niet voor en denk ook niet dat ze lui die de vloer gaan leggen voor me dat voor een schappelijke prijs willen doen
Heb nl veel hoeken en dingen die uitsteken, waar je dan omheen moet.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
De Poul Cadovious-kasten zijn tegenwoordig ook extreem duur in de configuratie die ik heb. Heb er 1200 voor betaald en nu soms tegen de 4000. Echt idiote prijzen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hier staat nog ergens een Poltrona Frau die volgens 'de websites' toch wel 4500 euro op moet leveren. Ha! nou nooit een keer![]()
Moet de gasveer nog fixen en dan moet hij maar eens weg
![]()
De globequote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb de meeste die ik wil hebben nu wel in huis, meest van Fog & Mørup.
Zou ooit nog wel de Globe van Verner Panton willen; maar die vind ik nu even te duur en heb er geen mooie plek voor.![]()
Daar zou ik er ook wel een paar van willenOf een mooie Poulsen
![]()
![]()
Ja, maar dan niet de "geïnspireerd door" variant. Dan wil ik ook wel de echte in huis hebben, zijn nieuw niet extreem duur. Maar heb nu even geen zin om 1000 euro uit te geven aan een lamp.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.mobelaris.com(...)KYQAvD_BwE&locale=nl
deze?![]()
ahquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, maar dan niet de "geïnspireerd door" variant. Dan wil ik ook wel de echte in huis hebben, zijn nieuw niet extreem duur. Maar heb nu even geen zin om 1000 euro uit te geven aan een lamp.![]()
Mooi lampie ja![]()
![]()
Die heb ik ooit verkocht en ingeruild voor de Fibonacci die nu boven de eetkamertafel hangt.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De globe![]()
Daar zou ik er ook wel een paar van willenOf een mooie Poulsen
![]()
De Fibonacci vind ik tof.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heb ik ooit verkocht en ingeruild voor de Fibonacci die nu boven de eetkamertafel hangt.I'm surrounded by morons!
Ik weet nog wel dat ik tijdens een vakantie in Denemarken de helft van de tijd in allerlei meubelzaken stond![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heb ik ooit verkocht en ingeruild voor de Fibonacci die nu boven de eetkamertafel hangt.![]()
Zag ik nou ook een moon light?![]()
@:bitterbalSPOILER: WoonkamerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Rest van de benedenverdiepingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KoelkastOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof huisSPOILER: Special effects voor bitterbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik denk dat ik daar gewoon maar niet heen moet.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik weet nog wel dat ik tijdens een vakantie in Denemarken de helft van de tijd in allerlei meubelzaken stond
Wederhelft benoemt dit over het algemeen als 'oude meuk'. Dus ik doe gewoon alsof het nieuw ontwerp is en dan vind hij het 'heel modern en strak'![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben ook onderweg naar de ledlampjes![]()
![]()
Ah Jakobssonquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hangende variant van deze bedoel je?
[ afbeelding ]![]()
![]()
@Ygritte https://reizendekabouters.nl/23jb6/
@bitterbal https://reizendekabouters.nl/fdr16/
@Amarantha https://reizendekabouters.nl/jj65k/
Maar goed, die van Yg staat dus vrij hoog en onder de sokkel zit zeg maar een bankje waar ik op moest staan om erbij te kunnen dus ik er op klimmen stopt er gelijk een politiebusje naast me, of ik de heren even wilde uitleggen waar ik mee bezig was, eeeeeeuuuuhm... Maar uiteindelijk kunnen uitleggen, vroegen ze nog of de kabouter ook een naam had en ik kon er niet gelijk opkomen maar vond dat ik iets moest zeggen dus gezegd dat hij Wodan heet.Maar ze vonden het prima en ik mocht hem laten staan.
![]()
![]()
Dit is het effect op het plafondquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben ook onderweg naar de ledlampjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:43 schreef liesje1979 het volgende:
@:Ygritte https://reizendekabouters.nl/23jb6/
@:bitterbal https://reizendekabouters.nl/fdr16/
@:Amarantha https://reizendekabouters.nl/jj65k/
Maar goed, die van Yg staat dus vrij hoog en onder de sokkel zit zeg maar een bankje waar ik op moest staan om erbij te kunnen dus ik er op klimmen stopt er gelijk een politiebusje naast me, of ik de heren even wilde uitleggen waar ik mee bezig was, eeeeeeuuuuhm... Maar uiteindelijk kunnen uitleggen, vroegen ze nog of de kabouter ook een naam had en ik kon er niet gelijk opkomen maar vond dat ik iets moest zeggen dus gezegd dat hij Wodan heet.Maar ze vonden het prima en ik mocht hem laten staan.
![]()
![]()
![]()
ik zou die kast wel willen hebben, leuke lampen, bank vind ik niets daar kan je niet op liggen
schuifdeuren zijn erg mooi
iets meer kleur of een schilderijtje, plantje om het wat gezelliger te maken![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit is het effect op het plafondWat is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Geocachen maar dan een kabouterversiequote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:43 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
I'm surrounded by morons!
![]()
![]()
Mijn huidige wederhelft vind dat ook zo, vind het allemaal wel best.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar gewoon maar niet heen moet.
Wederhelft benoemt dit over het algemeen als 'oude meuk'. Dus ik doe gewoon alsof het nieuw ontwerp is en dan vind hij het 'heel modern en strak'
Ik heb een hekel aan gezelligheid.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:44 schreef Karzai het volgende:
ik zou die kast wel willen hebben, leuke lampen, bank vind ik niets daar kan je niet op liggen
schuifdeuren zijn erg mooi
iets meer kleur of een schilderijtje, plantje om het wat gezelliger te maken![]()
Ja zoiets! Meer als de trackablesquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geocachen maar dan een kabouterversie![]()
![]()
Wil je ook een kabouter adopteren?![]()
Jaaaaa supervetquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:43 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
Briljant verhaal ook![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit is het effect op het plafondHaha komt dat effect van die hanglamp?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke is het ? Die Molly en Fog?Vakman pur sang![]()
![]()
![]()
![]()
En bij je zo geliefde malieveld. Denk dat ze weer een demo verwachten want stond heel veel politie.quote:![]()
![]()
Mooi sta ik op de eerste rijquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En bij je zo geliefde malieveld. Denk dat ze weer een demo verwachten want stond heel veel politie.![]()
![]()
Ja!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja zoiets! Meer als de trackables![]()
Wil je ook een kabouter adopteren?
Hoe?I'm surrounded by morons!
Is echt midden in de stad, dat witte gebouw is de bieb.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jaaaaa supervet![]()
Briljant verhaal ook![]()
![]()
![]()
Goeie plekquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is echt midden in de stad, dat witte gebouw is de bieb.![]()
![]()
Ik ga ff zoeken wie het kunstwerk gemaakt heeft![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://shop.dennisparren.com/product/cmyk-bulb/![]()
Die sla ik op![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:49 schreef UitStraling het volgende:
Typisch ook, kabouters op zoek naar kunst, beestjes, andere kabouters, rust en natuur en naar goud![]()
![]()
![]()
Alleen had ik geen zin om geld uit te geven en heb een IKEA lamp omgebouwd zodat ik hetzelfde effect krijg.![]()
de Pralines smaakte niet slecht. de ene veel lekkerder dan de andere"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ja he?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:49 schreef UitStraling het volgende:
Typisch ook, kabouters op zoek naar kunst, beestjes, andere kabouters, rust en natuur en naar goud![]()
Je moet er natuurlijk ook gewoon een klein beetje van jezelf in stoppenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We zijn precies wie we zijn, WIJ ZIJN DIE KABOUTERS![]()
![]()
ja echt leukquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen had ik geen zin om geld uit te geven en heb een IKEA lamp omgebouwd zodat ik hetzelfde effect krijg.![]()
Ik moet er ook nog steeds eentje adopteren.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Gaat het nu nog steeds over de kabouters?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben de gnoom met de rode neus en de glitterlaarsjes![]()
Ama outfit, roze zwart. Staat overigens bij het station, durfde hem niet op het station zelf achter te laten.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:54 schreef Ygritte het volgende:
Die van Ama heeft echt een goeie outfit![]()
![]()
23JB6 for life man!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat het nu nog steeds over de kabouters?![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:55 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet er ook nog steeds eentje adopteren.Heb die met een soort van turquoise muts nog even bewaard maar kan ook een nieuwe met meer turquoise voor je maken maar dat duurt dan wel even.
![]()
Geen haast, het moet ook voor jezelf leuk blijvenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Heb die met een soort van turquoise muts nog even bewaard maar kan ook een nieuwe met meer turquoise voor je maken maar dat duurt dan wel even.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Oh ik doe het ook echt alleen als ik zin heb hoor! Maar heeft inderdaad geen haast.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen haast, het moet ook voor jezelf leuk blijven![]()
![]()
Heb je de kunstenaar gevonden? Vind het altijd wel een leuk werk om te zien, lekker hysterisch.quote:![]()
Goed hequote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rodin, treffende naam ook.![]()
![]()
Rodin was overigens getrouwd met ene Rose, vond ik ook wel weet toepasselijk gezien mijn nick![]()
![]()
Jupquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je de kunstenaar gevonden? Vind het altijd wel een leuk werk om te zien, lekker hysterisch.![]()
Ik heb voor kunstgeschiedenis ooit een heel werkstuk geschreven over Cobra![]()
![]()
Wat leuk! Op de Havo met Mr vd S?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jup![]()
Ik heb voor kunstgeschiedenis ooit een heel werkstuk geschreven over Cobra![]()
Kreeg ik maar iets van kunstgeschiedenis op de middelbare...![]()
![]()
![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Jupquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat leuk! Op de Havo met Mr vd S?en kritisch dat hij was
![]()
Kunstgeschiedenis vond ik echt een van de leukste vakken ondanks dat ik bij god niet wist wat ik met hem aan moest en hij de gave had om je overal doodzenuwachtig van te makenMisschien deed hij het ook wel expres. In die tijd had ik nog ambities om naar de kunstacademie te willen
![]()
![]()
Ja die vloer is echtquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Thanks!
[ afbeelding ]
Dit is wel erg tof, maar zo'n "frame" is een beetje lastig voor elkaar te krijgen, beter gezegd, ik heb er het geduld niet voor en denk ook niet dat ze lui die de vloer gaan leggen voor me dat voor een schappelijke prijs willen doen
Heb nl veel hoeken en dingen die uitsteken, waar je dan omheen moet.![]()
![]()
Ik ben nog van voor de profielen tijd. Gewoon 6 of 7 vakken en klaarquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
KCV en CKV gehad op school. Kreeg je nog van die tegoedbonnen maar een een museum te gaan.![]()
Hij sleepte ons naar allerlei musea en stuurde ons als opdracht gewoon naar designwinkels om daar in de winkel allerlei opdrachten te doen. Met plaatsvervangende schaamte ging je daar dan naar binnen![]()
Of dan zat je weer 3 week in het bos bomen te tekenen![]()
![]()
Iedereen die scheikunde o.i.d. had vet jaloers![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jupen kritisch dat hij was
![]()
Kunstgeschiedenis vond ik echt een van de leukste vakken ondanks dat ik bij god niet wist wat ik met hem aan moest en hij de gave had om je overal doodzenuwachtig van te makenMisschien deed hij het ook wel expres. In die tijd had ik nog ambities om naar de kunstacademie te willen
Weet nog precies hoe dat lokaal rook, heerlijke chaos ook daar. En snap wel wat je bedoelt, bijzondere man, als je dan iets moest laten zien dan was dat super spannend, maar hij kon soms opeens ook heel positief zijn over een stukje van je werk, waarvan je dan zelf dacht huh? Is dat goed? Maar was maar een jaartje en dat jaartje was ik niet zo heel vaak op school dus niet zo heel veel herinneringen verder aan die lessen.![]()
@YG misschien weet jij dit, ik heb wel eens gezocht naar de docent Aardrijkskunde met een B, wilde hem graag nog eens laten weten dat ik het reisje naar Londen toen als heel bijzonder heb ervaren maar kan hem niet vinden op sociale media, weet jij of hij nog leeft?![]()
Of Engels gaf hij misschien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:30 schreef liesje1979 het volgende:
Of Engels gaf hij misschien.Die was van EngelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij heb ik hem wel ooit gehad maar daar weet ik niet zo veel meer van.
Ik had altijd ter V. Fantastisch![]()
![]()
Ik ging een paracetamol halen omdat ik hoofdpijn heb. Ligt die paracetamol nog steeds op mijn bureau in plaats van dat ik de paracetamol inneem![]()
![]()
Blijft grappig, dat mentionen van users die al een eeuwigheid niet meer postenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:29 schreef liesje1979 het volgende:
@:Yg misschien weet jij dit, ik heb wel eens gezocht naar de docent Aardrijkskunde met een B, wilde hem graag nog eens laten weten dat ik het reisje naar Londen toen als heel bijzonder heb ervaren maar kan hem niet vinden op sociale media, weet jij of hij nog leeft?"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
@TS zal er ook wel veel krijgen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Blijft grappig, dat mentionen van users die al een eeuwigheid niet meer posten![]()
Slimquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ging een paracetamol halen omdat ik hoofdpijn heb. Ligt die paracetamol nog steeds op mijn bureau in plaats van dat ik de paracetamol inneem![]()
Wel kut een zeer hoofd![]()
![]()
Ja, zat net al te kijken wie het was en of hij nog actief wasquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Blijft grappig, dat mentionen van users die al een eeuwigheid niet meer posten![]()
![]()
Deden ze bij jullie ook om half 9 's ochtends de hele meute uit de bus flikkeren en vervolgens zeggen 'joe half 2 zijn jullie daar en daar' succes met je metro kaartquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:29 schreef liesje1979 het volgende:
@:Yg misschien weet jij dit, ik heb wel eens gezocht naar de docent Aardrijkskunde met een B, wilde hem graag nog eens laten weten dat ik het reisje naar Londen toen als heel bijzonder heb ervaren maar kan hem niet vinden op sociale media, weet jij of hij nog leeft?![]()
Geen mobiel of wat dan ook, je zocht het maar lekker uit. Vervolgens ook niemand kwijt en maar een paar iets te laat (London is tóch íetsss groter dan je doorhad). Heb zo maar de indruk dat dit niet meer iets is wat men tegenwoordig nog zo doet....![]()
![]()
Doet ie van mij ookquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die is de drukke werkweek aan het verwerken.Vooral juistttt als ik zelf in de relaxstand kom. Na drie dagen vakantie ben ik ook altijd eerst een dag of 2 ziek
![]()
![]()
Thuis![]()
![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Dat heb ik tegenwoordig gelukkig niet meer. Weet inmiddels hoe ik dat zelf rustig "af kan bouwen" qua stress niveau. Onder constante stress presteren gaat me vrij goed af nu. Vroeger wel eens wat nachten wakker van gelegen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doet ie van mij ookVooral juistttt als ik zelf in de relaxstand kom. Na drie dagen vakantie ben ik ook altijd eerst een dag of 2 ziek
Als ik een weekendje met vrienden weg ga dan heb ik vaak niet de gelegenheid om ermee om te gaan zoals ik wil; dan merk ik het vaak wel.![]()
@TTquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
@:TS zal er ook wel veel krijgen.
@Op
![]()
Yep!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Deden ze bij jullie ook om half 9 's ochtends de hele meute uit de bus flikkeren en vervolgens zeggen 'joe half 2 zijn jullie daar en daar' succes met je metro kaart![]()
Geen mobiel of wat dan ook, je zocht het maar lekker uit. Vervolgens ook niemand kwijt en maar een paar iets te laat (London is tóch íetsss groter dan je doorhad). Heb zo maar de indruk dat dit niet meer iets is wat men tegenwoordig nog zo doet....En we zaten bij gastgezinnen en moesten dan zelf maar zien hoe we bij de bus opstapplek kwamen. Maar idd zeer relaxed. Zo heb ik geweldige herinneringen aan dat ik met een vriendin in de fontein op st Trafelgar square heb gestaan, al waren de docenten wel iets minder blij dat wij met nog een jongen samen de towerbridge excursie besloten te skippen. dus ze waren opgelucht toen we bij het diner weer aansloten. Dat was nog wel even gepuzzel hoe daar te komen. En naar de musical Starlight express.
Maar mooiste was (en dat zou ik hem zo graag nog eens laten weten) was dat we elkaar voor de reis niet zo heel erg aardig vonden maar dat we daar elkaar echt hebben leren waarderen. En toen we op de terugweg allemaal probeerden te slapen in de bus liep hij langs en aaide me even over mijn bol. Gek is dat, ik zal dat nooit vergeten.
En nee, denk dat dat heden ten dage echt ondenkbaar is.![]()
![]()
Ik heb wel eens gehad dat ik wegens escalatie gedoe tot 's avonds laat op kantoor zat om alles over te dragen en af te ronden, naar huis ging om mijn koffer in te pakken, paar uurtjes kon slapen om vervolgens rond 7 uur op Schiphol te staan voor een vlucht van 14 uur. Een van de weinige keren dat ik in het vliegtuig geslapen heb en een hele grote 'dat doe ik noooooit weer'quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb ik tegenwoordig gelukkig niet meer. Weet inmiddels hoe ik dat zelf rustig "af kan bouwen" qua stress niveau. Onder constante stress presteren gaat me vrij goed af nu. Vroeger wel eens wat nachten wakker van gelegen.
Als ik een weekendje met vrienden weg ga dan heb ik vaak niet de gelegenheid om ermee om te gaan zoals ik wil; dan merk ik het vaak wel.![]()
![]()
En dan kinderen laten toe kijkenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:51 schreef bitterbal het volgende:
dus....
https://9gag.com/gag/aNpKbGb![]()
![]()
![]()
![]()
portisheadquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben weer bijna on-track met luisteren van een album per dag.
Vandaag deze als bonus tussendoor![]()
![]()
kneuzenbendequote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En dan kinderen laten toe kijken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben eindelijk van een deel van de kussens afGeruild met de buren voor een uitklapbare balkonrand tafel
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep!En we zaten bij gastgezinnen en moesten dan zelf maar zien hoe we bij de bus opstapplek kwamen. Maar idd zeer relaxed. Zo heb ik geweldige herinneringen aan dat ik met een vriendin in de fontein op st Trafelgar square heb gestaan, al waren de docenten wel iets minder blij dat wij met nog een jongen samen de towerbridge excursie besloten te skippen. dus ze waren opgelucht toen we bij het diner weer aansloten. Dat was nog wel even gepuzzel hoe daar te komen. En naar de musical Starlight express.
Maar mooiste was (en dat zou ik hem zo graag nog eens laten weten) was dat we elkaar voor de reis niet zo heel erg aardig vonden maar dat we daar elkaar echt hebben leren waarderen. En toen we op de terugweg allemaal probeerden te slapen in de bus liep hij langs en aaide me even over mijn bol. Gek is dat, ik zal dat nooit vergeten.
En nee, denk dat dat heden ten dage echt ondenkbaar is.![]()
Ja klopt. Die gastgezinnen woonden ook allemaal in buitenwijken. Wij moesten dan 's avonds laat onder een slecht verlicht tunneltje de snelweg onderdoor. Vet afgelegen en donkerKon allemaal maar gewoon.
Volgens mij was het programma ook ongeveer elk jaar hetzelfdeWij gingen overigens naar Cats
![]()
![]()
Hoe wat welke kussens?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:00 schreef bitterbal het volgende:
ik ben eindelijk van een deel van de kussens afGeruild met de buren voor een uitklapbare balkonrand tafel
![]()
![]()
Ik wilde ook naar London voor de "examenreis" maar wij hadden de keuze tussen New York (die ging uiteindelijk niet door); Rome; Barcelona; of Praag.
Stonden we uiteindelijk ergens in Praag op een bowlingbaan die 24 uur open was![]()
![]()
ja van een loungeset voor buitenquote:Die set heb ik niet meer die kussens had ik nog en lag hier gigantisch in de weg
![]()
![]()
Oeh! ik ga deze aanzetten!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben weer bijna on-track met luisteren van een album per dag.
Vandaag deze als bonus tussendoor
![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:00 schreef bitterbal het volgende:
Kun je van het balkon geen zwembad maken in je nieuwe huis?![]()
zou wel vet zijnquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal wel niet mogen van de vve 🙄![]()
moet inloggenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:51 schreef bitterbal het volgende:
dus....
https://9gag.com/gag/aNpKbGb![]()
![]()
Ik mocht 2x... iets met puberteit en andere dingen belangrijk vindenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik wilde ook naar London voor de "examenreis" maar wij hadden de keuze tussen New York (die ging uiteindelijk niet door); Rome; Barcelona; of Praag.
Stonden we uiteindelijk ergens in Praag op een bowlingbaan die 24 uur open was![]()
![]()
Bij ons was het volgens mij Londen Parijs Praag Rome Barcelona De Ardennen of niet en dan mocht je een week in je home town op excursie![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Ja klopt. Die gastgezinnen woonden ook allemaal in buitenwijken. Wij moesten dan 's avonds laat onder een slecht verlicht tunneltje de snelweg onderdoor. Vet afgelegen en donkerKon allemaal maar gewoon.
Volgens mij was het programma ook ongeveer elk jaar hetzelfdeWij gingen overigens naar Cats
Dat is dan toch best eng! Hadden jullie ook een speurtocht? Ik had samen met een ander meisje gewonnen omdat er allemaal extra vragen bij hadden bedacht Zo kwamen we ook terecht onder een kerk waar een enorme daklozenopvang zat, Prachtig vonden we dat. Maar toen moesten we weer verder en durfden we niet meer naar buiten omdat er een schreeuwende dakloze in het halletje lag. Mooie herinneringen.
![]()
Ik had niet het goede jaar daarvoor gekozen. Heb na mijn 2e jaar op de middelbare school maar even een stapje lager gedaan. Toen hoefde ik geen moeite meer te doen en ging het wel aardig.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oeh! ik ga deze aanzetten!
[..]
Ik mocht 2x... iets met puberteit en andere dingen belangrijk vinden![]()
![]()
Bij ons was het volgens mij Londen Parijs Praag Rome Barcelona De Ardennen of niet en dan mocht je een week in je home town op excursie![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
aha.. handig wel:Dquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh
man doet circus act met wurgslang. slang wurgt,man bijna dood
inloggen moet ivm "sebsetive content"![]()
Vrees dat de constructie daar niet helemaal op berekent is; maa je kunt het altijd vragen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou wel vet zijn![]()
Zal wel niet mogen van de vve 🙄![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrees dat de constructie daar niet helemaal op berekent is; maa je kunt het altijd vragen.![]()
ze zien mij al aankomen![]()
![]()
Ergens in de vierde kwam ik er achter dat je voor sommige vakken wel 'iets' moest doen om het te begrijpen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had niet het goede jaar daarvoor gekozen. Heb na mijn 2e jaar op de middelbare school maar even een stapje lager gedaan. Toen hoefde ik geen moeite meer te doen en ging het wel aardig.
Jaar daarop een ander vak gekozen![]()
Beter was geweest dat ze mij gewoon op bijles hadden geschopt. Had ik misschien wel leren leren![]()
![]()
Op de eerste VVE vergaderingquote:
"Hallo ik ben bitterbal en heb nog een vraag, kunnen we van alle balkons een zwembad maken?"![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op de eerste VVE vergadering
"Hallo ik ben bitterbal en heb nog een vraag, kunnen we van alle balkons een zwembad maken?"![]()
![]()
Op het HBO had ik dat nog steeds niet echt geleerd. Gelukkig was daar een docent die in de gaten had waar ik mee bezig was en me geleerd om te leren zeg maarquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ergens in de vierde kwam ik er achter dat je voor sommige vakken wel 'iets' moest doen om het te begrijpen.
Jaar daarop een ander vak gekozen![]()
Beter was geweest dat ze mij gewoon op bijles hadden geschopt. Had ik misschien wel leren leren
Ik vond het nutteloos om dingen uit mijn hoofd te leren; had liever dingen die ik moest begrijpen om iets te doorgronden. Voor vakken waar je rijtjes informatie moest uitbraken had ik dan ook steevast een onvoldoende omdat het me niet boeit. Behalve Latijn en Grieks, want dat vond ik wel leuk.![]()
Alternatief is vragen voor een daktuin met daar een zwembad. Aantal appartementen hier in de buurt hebben dat (minus het zwembad) en dat is in de zomer best wel cool.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:15 schreef bitterbal het volgende:
En die foto laten zien en zeggen dat het kan want zij hebben net zulke balkons![]()
Neequote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Dat is dan toch best eng! Hadden jullie ook een speurtocht? Ik had samen met een ander meisje gewonnen omdat er allemaal extra vragen bij hadden bedacht Zo kwamen we ook terecht onder een kerk waar een enorme daklozenopvang zat, Prachtig vonden we dat. Maar toen moesten we weer verder en durfden we niet meer naar buiten omdat er een schreeuwende dakloze in het halletje lag. Mooie herinneringen.
We moesten wel in een of andere kerk liedjes zingen (misschien hetzelfde maar waren de daklozen pleitos
) en kwamen er achter dat in die ondergrondse authentieke prehistorische eettent bij de tower bridge orgaanvlees voorgeschoteld kregen. Niemand wilde toen meer eten
![]()
![]()
Oh en we hadden een avond in de pub![]()
![]()
Ja op het dak zijn 2 appartementen met een groot terras geloof ik dus dat gaat niet doorquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alternatief is vragen voor een daktuin met daar een zwembad. Aantal appartementen hier in de buurt hebben dat (minus het zwembad) en dat is in de zomer best wel cool.![]()
![]()
Nee die daklozenkerk hadden we zelf aan de speurtocht toegevoegd. Avond pub hadden we ook, stond een piano en een jongen van de groep heeft daar een hele tijd op zitten spelen voor ons en de andere gasten. Ik hoop niet dat je met een ondergrondse authentieke eettent dezelfde bedoelt als waar wij toen gegeten hebben. Want wij hebben wel gegeten.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
NeeWe moesten wel in een of andere kerk liedjes zingen (misschien hetzelfde maar waren de daklozen pleitos
) en kwamen er achter dat in die ondergrondse authentieke prehistorische eettent bij de tower bridge orgaanvlees voorgeschoteld kregen. Niemand wilde toen meer eten
![]()
![]()
Oh en we hadden een avond in de pub![]()
![]()
Gemeenschappelijke feestruimte van maken; leuk voor BBQ's in de zomer.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja op het dak zijn 2 appartementen met een groot terras geloof ik dus dat gaat niet door
Wanneer ga je verhuizen trouwens?![]()
ik zal ze zo snel mogelijk annexerenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gemeenschappelijke feestruimte van maken; leuk voor BBQ's in de zomer.
Wanneer ga je verhuizen trouwens?![]()
ja 1 april is de overdracht. En op werk doen ze moeilijk dat ik geen vrij kan vragen nu en dat we het wel regelen dan dus weet het eigenlijk nog niet zo goed![]()
Ik had vooral moeite met de dingen waarvan mij het nut / doel niet duidelijk was of waarvan ze mij niet konden vertellen waarom ik dat moest weten. Dan was het voor mij dus al direct niet interessant. Stapje hier, stapje daar en vervolgens dacht ik 'ja wat gaan we daar dan mee doen, begrijp er geen fuck van'. Verder dan 'dit moet je gewoon weten want later heb je dit nodig' kwam het antwoord vaak niet. Ja, dan haakte ik af.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op het HBO had ik dat nog steeds niet echt geleerd. Gelukkig was daar een docent die in de gaten had waar ik mee bezig was en me geleerd om te leren zeg maar
Ik vond het nutteloos om dingen uit mijn hoofd te leren; had liever dingen die ik moest begrijpen om iets te doorgronden. Voor vakken waar je rijtjes informatie moest uitbraken had ik dan ook steevast een onvoldoende omdat het me niet boeit. Behalve Latijn en Grieks, want dat vond ik wel leuk.![]()
Was ergens kelderachtig met bogen. Op het menu stond 'oud engels eten'.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee die daklozenkerk hadden we zelf aan de speurtocht toegevoegd. Avond pub hadden we ook, stond een piano en een jongen van de groep heeft daar een hele tijd op zitten spelen voor ons en de andere gasten. Ik hoop niet dat je met een ondergrondse authentieke eettent dezelfde bedoelt als waar wij toen gegeten hebben. Want wij hebben wel gegeten.
Diverse stonden daarna in de plee te kotsen![]()
![]()
Terwijl Praag echt een mooie stad isquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Stonden we uiteindelijk ergens in Praag op een bowlingbaan die 24 uur open was"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Kipkrokant schnitzel met snijbonen. Jij?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:26 schreef Ygritte het volgende:
Jongens wat schaft jullie pot vanavond?![]()
![]()
Speklapjes, aubergine, bosuitjes en gnocchi (optioneel)quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:26 schreef Ygritte het volgende:
Jongens wat schaft jullie pot vanavond?"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ze vroeg het niet aan jou he?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kipkrokant schnitzel met snijbonen. Jij?![]()
![]()
oh sorryquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze vroeg het niet aan jou he?![]()
![]()
![]()
![]()
Sushiquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kipkrokant schnitzel met snijbonen. Jij?![]()
![]()
Iedereen is bij mij jongensquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze vroeg het niet aan jou he?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Stap alvast maar weer in de trein dan![]()
kom er aan!!![]()
We mogen de laatste avonden hier niet meer zelf koken van een kameraad. Dus die laat elke dag 3 dagen bezorgen vanuit zn restaurantquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:26 schreef Ygritte het volgende:
Jongens wat schaft jullie pot vanavond?![]()
![]()
komt nogquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat jij je naam niet hebt veranderd in maki![]()
![]()
Vriendin van me had een nichtje dat Niri heette.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat jij je naam niet hebt veranderd in makiTap tap tap![]()
Oh wacht.... misschien kom ik dan ook wel bij jou eten.....quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
We mogen de laatste avonden hier niet meer zelf koken van een kameraad. Dus die laat elke dag 3 dagen bezorgen vanuit zn restaurant![]()
![]()
Uber actief dagje dit juistquote:net de inhoud van de vriezer naar mn ouders gebracht. Kan die lekker ontdooien enzo. En dan ff uitsoppen.
![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh wacht.... misschien kom ik dan ook wel bij jou eten.....![]()
![]()
Begin maar met haasten danquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh wacht.... misschien kom ik dan ook wel bij jou eten.....![]()
![]()
Dat klinkt bijna als het begin van een verhaal van Uitstraling.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me had een nichtje dat Niri heette.![]()
![]()
Ik zat zelf te denken aan Shasjimmie en Hosomaaikequote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me had een nichtje dat Niri heette.![]()
Waar hangt hij uit eigenlijkquote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klinkt bijna als het begin van een verhaal van Uitstraling.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Dan was het m'n eigen nichtjequote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klinkt bijna als het begin van een verhaal van Uitstraling.Zo debiel zijn we hier nou ook weer niet.
Tap tap tap![]()
Genot!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik was vandaag in je provincie Frantic![]()
Ik wil mijn achterbaam veranderden in Bourguignon en dan een zoontje fokken die Boef heet.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zat zelf te denken aan Shasjimmie en Hosomaaike
Forum Opties Forumhop: Hop naar: