Och ja, met Robbie Williams,quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Charlies Angels, the Monkeys, Chips, Dukes of Hazard (Roscoe P Coltrane!) Mork and Mindy (nanu nanu)
(al vond ik dat laatste een stomme serie)
geen verrassingquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:33 schreef usagi414 het volgende:
Bij de dukes keek ik toch meer naar Daisy.
[ afbeelding ]
Twilight Zone!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh ik weet er nog een hoop. En van langer geleden zelfs. Star Trek!
Wow da's wel heel oudquote:
Ja eens. Het was goed tot halverwege seizoen 2, toen bekend werd wie Laura vermoord had. Daarna ging het behoorlijk bergafwaards.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:35 schreef Koen66 het volgende:
Originele Twin Peaks was grotendeels echt mega tof, alleen het einde vond ik ontzettend matig.
Remake nooit iets van gezien
Heel erg cheap inderdaad. Maar ik vond het wel leuk. Leuker dan, goh, hoe heette die andere. Oh ja, Battlestar Galectica.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow da's wel heel oud
Beetje de cheap British Star Trek clone maar wel tof
Inderdaad, compleet met vaag en onbegrijpelijk eindequote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja eens. Het was goed tot halverwege seizoen 2, toen bekend werd wie Laura vermoord had. Daarna ging het behoorlijk bergafwaards.
[..]
Battlestar was echt zo'n Amerikaanse serie, maar toch ook wel vaak gezien.quote:Heel erg cheap inderdaad. Maar ik vond het wel leuk. Leuker dan, goh, hoe heette die andere. Oh ja, Battlestar Galectica.
Matthew Star. Battlestar Galactica.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:17 schreef Prisha het volgende:
Oh ik weet er nog een hoop. En van langer geleden zelfs. Star Trek!
Voilą!quote:Op zondag 31 januari 2021 00:07 schreef Koen66 het volgende:
ahja dat was er vanavond, daarom was het zo stil
Nu wel weer,quote:
Ik ben euforischquote:
klinkt spannend, een wildcartquote:Op zondag 31 januari 2021 00:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nu wel weer,
En als Jorn de wildcart krijgt in Noorwegen ben ik helemaal blij
Kijken of de metalliefhebbers weer een show kan laten kijken. Vorige keer hebben echt 30 mensen het gevolgd die nooit iets kijken van een NSF en nauwelijks naar een ESFquote:Op zondag 31 januari 2021 00:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nu wel weer,
En als Jorn de wildcart krijgt in Noorwegen ben ik helemaal blij
Nee hoor, dat wordt straks 9e ofzo. Maar het is geruststellend dat er in elk geval iets goeds uit Frankrijk komt.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:22 schreef Dave het volgende:
Oh jee, ik kan niet zo enthousiast zijn als jullie over Voilą ben ik bang.
Ze mag blij zijn als ze de finale haalt.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee hoor, dat wordt straks 9e ofzo. Maar het is geruststellend dat er in elk geval iets goeds uit Frankrijk komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |