SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deden wij in het verleden ook wel. Met een dubbeldeksbus naar de CeBIT in Hannover of een wekendje skiën of zo. Supergaaf. TRV / Fles' centrale Travelsnackstopicquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij gaan 2 keer per jaar een heel weekend of langer. Dan gebeuren de vreemdste dingen.
Een van de ergste keren was in Scheveningen, na eten naar Crazy Piano's met een armbandje om voor ongelimiteerde drank. Zelfs in die tent werd het al vaag met wat onbekende dames ertussen, wandeltocht terug naar het Bilderberg hotel weet is echt nog nauwelijks iets vanquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wel eens op het werk in het buitenland. In Oost-Europa vinden ze het fijn om je allerlei lokale drank te geven.
Wij hebben ieder jaar soort sportdag. Daarna goede feestjes.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij gaan 2 keer per jaar een heel weekend of langer. Dan gebeuren de vreemdste dingen.
Afgelopen jaar dus niet, gaan er gelijk 5 man weg![]()
Ja sorry, ik zal me inhouden, ik vind het ook supertof om anderen te lezen hoor, daar leef ik op juistquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:37 schreef Koen66 het volgende:
maar ik kan vertellen wat ik wil, @:Uitstraling gaat er toch altijd hard overheen
we snappen het, we zullen ons saaie leventje moeten accepterenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:40 schreef UitStraling het volgende:
Maar schampende aan dat rijke wereldje maak je soms nu eenmaal wat gekke dingen mee die ik vooral zelf nog heel erg gek vind.
Nja vroeger ook veel leuks meegemaakt met eigen vrienden.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij hebben ieder jaar soort sportdag. Daarna goede feestjes.
In Wenen was wel de leukste. Omdat we het feestje geskipt hadden omdat het te lang duurde voordat we eten kregen en we met een groep op stap geweest zijn daar. Was blij dat ik met de auto was.
Nee zo bedoel ik het niet joh.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we snappen het, we zullen ons saaie leventje moeten accepteren
ik zei het dan ook met eenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het niet joh.
Ik heb wel eens de SOHO treatment gehad, ken je dat?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nja vroeger ook veel leuks meegemaakt met eigen vrienden.
Dan is het zo leuk als je met verlegen collega’s een stripclub instapt. En die dan die wijven allemaal champagne gaan bestellen (na zwaar aandringen).
En dan helemaal in paniek raken als ze de rekening krijgen, verhaal halen en de uitsmijter om zich heen krijgen.
Ooit een vriend opgehaald in een stripclub. Die had zijn neus gebroken.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nja vroeger ook veel leuks meegemaakt met eigen vrienden.
Dan is het zo leuk als je met verlegen collega’s een stripclub instapt. En die dan die wijven allemaal champagne gaan bestellen (na zwaar aandringen).
En dan helemaal in paniek raken als ze de rekening krijgen, verhaal halen en de uitsmijter om zich heen krijgen.
Nja. Denk het.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens de SOHO treatment gehad, ken je dat?
Kan me van jou weinig herinneren, een keer naast Jolanthe gestaan en die saté zakjes.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:40 schreef UitStraling het volgende:
Maar schampende aan dat rijke wereldje maak je soms nu eenmaal wat gekke dingen mee die ik vooral zelf nog heel erg gek vind.
Ik heb wel eens een maat opgehaald en die is serieus zwaar hetero maar die werd wakker tussen twee grote kerels na een avondje Stratumseind, moest hem beloven dit nooit te vertellenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ooit een vriend opgehaald in een stripclub. Die had zijn neus gebroken.
wut, hij post dagelijks z'n verhalenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan me van jou weinig herinneren, een keer naast Jolanthe gestaan en die saté zakjes.
Zal eens hard over uitstraling heen gaanquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:37 schreef Koen66 het volgende:
maar ik kan vertellen wat ik wil, @:Uitstraling gaat er toch altijd hard overheen
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan me van jou weinig herinneren, een keer naast Jolanthe gestaan en die saté zakjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |