Is maar bijzaak voor de NOS.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:42 schreef Evertjan het volgende:
waarom is er nog geen voorbeschouwing op het WK veldrijden bij de vrouwen?
Als het echt heel zwaar ligt en indien ze geen kutstart heeft, dan zou ik Honsinger niet onderschatten.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Thanks.
Podium lijkt me duidelijk, alleen de volgorde nog niet.
Cant nog een stuk boven Worst en Honsinger...oké.
Dacht ik ook al ja, behoorlijk lang ook.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:47 schreef Pedroso het volgende:
De brug is best steil, daar moet je ook niet stilvallen ander kan je zomaar naar beneden kukelen. Of overdrijf ik nu ?
Er is niemand naar beneden gevallen dus het valt wel mee denk ik.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dacht ik ook al ja, behoorlijk lang ook.
Je maar zolang je niet botst val je daar niet stil hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:47 schreef Pedroso het volgende:
De brug is best steil, daar moet je ook niet stilvallen ander kan je zomaar naar beneden kukelen. Of overdrijf ik nu ?
1 Cantquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:48 schreef franklop het volgende:
1. Brand
2. Betsema
3. Alvarado
Je las het hier voor het eerst.
Zou wel spectaculair zijn (en dan ook nog alles wat erachter zit meenemen in de val).quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:50 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Je maar zolang je niet botst val je daar niet stil hoor
Ben wel benieuwd bij de beloften vrouwen morgenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:50 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Je maar zolang je niet botst val je daar niet stil hoor
Kwartier is lang zat. Bij de beloften was het amper 5 minutenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
Kunnen ze ook de vrouwen gaan voorbeschouwing ipv deze Nys pijperij over iemand die niet eens is geselecteerd? De wedstrijd is al over notabene.
Misschien kunnen ze Brand nog even interviewen over wat Sven haar aan tips heeft meegegeven.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
Kunnen ze ook de vrouwen gaan voorbeschouwing ipv deze Nys pijperij over iemand die niet eens is geselecteerd? De wedstrijd is al over notabene.
Vanwege het Journaal.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Kwartier is lang zat. Bij de beloften was het amper 5 minuten
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Kwartier is lang zat. Bij de beloften was het amper 5 minuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |