abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 29 januari 2021 @ 09:30:58 #126
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_197699582
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 00:02 schreef Tarado het volgende:

[..]

Die interviews zijn ook nooit serieus te nemen maar vond hem vandaag wel meevallen, was vrij realistisch op het dik dik misschien na, maar verdiend was het echt wel.
Dit ja. Die interviews hoef je eigenlijk niet te kijken. Hij neemt continu ongeveer het zelfde riedeltje weer door. En wat hij zegt klopte wel. Het was een dik verdiende overwinning van Ajax. Als je naar de statistieken kijkt en de wedstrijd hebt gezien is dat duidelijk. Echt een hoop goede kansen gehad uiteindelijk.

Toch speelde Ajax gewoon heel matig natuurlijk, en was het slordig. Wel heel fijn dat ze die potjes op dit moment ook winnen.
pi_197699596
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 23:57 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Oh. 30 was iets te laag ingeschat ;)

Blijft bizar dat het beste jaar van de Boer (qua punten) dan weer geen titel opleverde..
De Graafschap uit -O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_197699735
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 23:37 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Eens, maar kwalitatief lijkt ie wel een tandje beter dan Traoré, dus ergens ook weer jammer als zo'n jongen gratis de deur uit loopt.

Alvarez lijkt me trouwens wel zeker van een basisplek zondag, die beviel echt prima en lijkt ook iets van dat vertragende uit zijn spel te hebben gesloopt.
Mag nog wel iets zuiverder in de passing.
pi_197699778
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 00:02 schreef Tarado het volgende:

[..]

doet iedere trainer toch
De van Gaal methode was kritisch als het goed gaat, positief als het slecht gaat.
pi_197699900
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 09:43 schreef Adames het volgende:

[..]

Mag nog wel iets zuiverder in de passing.
Ik vond hem ook nog niet echt denderend. Voor zijn doen was hij goed. Nuttige assist en bijna een goal.

En van mij mag Neres zondag beginnen, want Antony heeft het even niet.
pi_197700046
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 00:17 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Dacht dat ome Peter 2 of 3 seizoenen de coach was. Zou hem graag terug willen zien.
Qua voetbal uiteraard wel, maar hij wint natuurlijk nooit wat...
pi_197700077
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 09:57 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Ik vond hem ook nog niet echt denderend. Voor zijn doen was hij goed. Nuttige assist en bijna een goal.

En van mij mag Neres zondag beginnen, want Antony heeft het even niet.
Neres is me niet echt opgevallen. Hij was natuurlijk alleen lekker fit in het laatste kwartier.
Antony begon wel aardig, alle aanvallen werden via rechts opgezet. Hield het veld aardig breed. Alleen die afstandsschoten moet die laten, zeker als die geen fatsoenlijk schot heeft.
Promes (alweer) was eerder een probleem.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:19:02 #133
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197700136
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 09:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

De van Gaal methode was kritisch als het goed gaat, positief als het slecht gaat.
Daarom, zo heeft iedere trainer wat, maar mensen die verwachten dat je om de 3 dagen de pannen van het dak kan spelen en dat ook nog eens zonder publiek hebben het niet zo heel goed begrepen.
pi_197700315
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:19 schreef Tarado het volgende:

[..]

Daarom, zo heeft iedere trainer wat, maar mensen die verwachten dat je om de 3 dagen de pannen van het dak kan spelen en dat ook nog eens zonder publiek hebben het niet zo heel goed begrepen.
Yup, dat spelen zonder publiek is ook echt wel een factor... al denk ik dat je als Ajax in de uitwedstrijden wel echt een voordeel hebt :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_197700371
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 09:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

De van Gaal methode was kritisch als het goed gaat, positief als het slecht gaat.
Maar dat is dan wel een beetje boerenkool psychologie. Hiddink had daar ook al tenenkrommend last van ….
Honey ! Take me drunk, i am home !
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:59:28 #136
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_197700773
Zit m ook in dat je echt elke 3 a 4 dagen speelt. Pas na AZ zondag heb je een week tijd om tactische trainingen te doen.

Nu is het vooral dag erna hersteltraining, vrij/trainen, wedstrijdvoorbereiding, wedstrijd en zo maar verder.
pi_197701800
Noa Lang heeft weer de winnende gemaakt gisteren en wordt door sommige genoemd als beste speler op de Belgische velden. Wij hebben hem verkocht en voor dat bedrag Klaiber gekocht.

pi_197701978
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 12:08 schreef Ramboetan het volgende:
Noa Lang heeft weer de winnende gemaakt gisteren en wordt door sommige genoemd als beste speler op de Belgische velden. Wij hebben hem verkocht en voor dat bedrag Klaiber gekocht.

[ afbeelding ]
Hij had bij Ajax ook zomaar in de basis kunnen staan door alle blessures en spelers die totaal uit vorm zijn, maar de verwachting was dat het gewoon bankzitten zou worden dit seizoen met wat invalbeurten (en logisch ook gezien de concurrentie). Achteraf was misschien verhuur i.p.v. verkoop beter geweest, maar zo'n hele rare keuze vond ik dat ook weer niet destijds. Zelfde geldt voor Botman ook.
pi_197702072
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:19 schreef Tarado het volgende:

[..]

Daarom, zo heeft iedere trainer wat, maar mensen die verwachten dat je om de 3 dagen de pannen van het dak kan spelen en dat ook nog eens zonder publiek hebben het niet zo heel goed begrepen.
Ja eens, en je hebt ook gewoon meer en minder sprankelende fases. Je kan niet echt gaan klagen over 63 goals in 19 wedstrijden lijkt me. Als je dan in een mindere fase zit maar toch de punten pakt is het wat mij betreft prima. Een heel seizoen met matig spel toch winnen zou mijn goedkeuring niet hebben, maar dat is niet het geval.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 12:32:48 #140
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197702201
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 12:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ja eens, en je hebt ook gewoon meer en minder sprankelende fases. Je kan niet echt gaan klagen over 63 goals in 19 wedstrijden lijkt me. Als je dan in een mindere fase zit maar toch de punten pakt is het wat mij betreft prima. Een heel seizoen met matig spel toch winnen zou mijn goedkeuring niet hebben, maar dat is niet het geval.
Ajax zit volgens de pers in een slechte fase, als je dan voor de winterstop op 1 punt van de #2 staat en je aan het einde van de "toppermaand" als zondag alles tegen zit dat ene punt nog steeds voor staat is het allemaal zo slecht nog niet.
pi_197702267
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 12:19 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Hij had bij Ajax ook zomaar in de basis kunnen staan door alle blessures en spelers die totaal uit vorm zijn, maar de verwachting was dat het gewoon bankzitten zou worden dit seizoen met wat invalbeurten (en logisch ook gezien de concurrentie). Achteraf was misschien verhuur i.p.v. verkoop beter geweest, maar zo'n hele rare keuze vond ik dat ook weer niet destijds. Zelfde geldt voor Botman ook.
Ik vond het wel een rare keuze. Neres is blessuregevoelig en het was maar afwachten hoe Kudus en Antony het zouden gaan doen. Beide wel goed maar Kudus is lang geblesseerd en Antony speelt zwak de laatste weken.

Nu zien we Promes, Labyad en ekkelenkamp stuntelen op de posities waar Lang had kunnen spelen.
pi_197702416
Laten we ook niet al te overdreven doen over 'volgens sommigen de beste speler van de Belgische velden'. Het is niet alsof ie nu uitblinkt in de PL. Bovendien staat ie bij Brugge hoofdzakelijk op de vleugel. Met alle respect, maar met spelers als Tadic, Promes, Anthony en Neres voor de vleugels ga je er niet direct vanuit dat je Noa Lang daar heel hard nodig gaat hebben.
Als Ekkelenkamp volgend seizoen de uitblinker wordt van de Oostenrijkse competitie gaan we toch ook niet doen of dat de de domste transfer ooit was?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_197702845
Lang die presteert zo goed mede dóór die transfer, denk ik. Mentaal was Ajax te ingewikkeld geworden, een fris begin heeft hem geholpen. Ik denk niet dat we er wat aan gehad hadden hier.
-nee-
pi_197703028
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 12:46 schreef Monolith het volgende:
Laten we ook niet al te overdreven doen over 'volgens sommigen de beste speler van de Belgische velden'. Het is niet alsof ie nu uitblinkt in de PL. Bovendien staat ie bij Brugge hoofdzakelijk op de vleugel. Met alle respect, maar met spelers als Tadic, Promes, Anthony en Neres voor de vleugels ga je er niet direct vanuit dat je Noa Lang daar heel hard nodig gaat hebben.
Als Ekkelenkamp volgend seizoen de uitblinker wordt van de Oostenrijkse competitie gaan we toch ook niet doen of dat de de domste transfer ooit was?
Nee dat gaan we zeker niet doen, want daar is hij te slecht voor. Als jij in Nederland 10 man vindt die het jammer zouden vinden als hij zou worden verkocht aan Austria Wien vind ik het knap.
pi_197703928
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 08:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

Meestal is dat toch een proces, zo'n elftal wat er in 1 keer staat en kampioen wordt is wel zeldzaam.
Maar niet altijd, dus om Vitesse te negeren, vind ik onzin, al begrijp ik dat het een dark horse is en geen favoriet.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:46:31 #146
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197704087
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:33 schreef Omega het volgende:

[..]

Maar niet altijd, dus om Vitesse te negeren, vind ik onzin, al begrijp ik dat het een dark horse is en geen favoriet.
Wel frappant dat de eerste keer dat ze de ambitie uitspreken meteen de boot ingaan tegen VVV :)
  vrijdag 29 januari 2021 @ 15:00:02 #147
80382 manny
30 is best veel
pi_197704270
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 12:08 schreef Ramboetan het volgende:
Noa Lang heeft weer de winnende gemaakt gisteren en wordt door sommige genoemd als beste speler op de Belgische velden. Wij hebben hem verkocht en voor dat bedrag Klaiber gekocht.

[ afbeelding ]
In een competitie waar Ruud Vormer speler van het jaar kan worden.

Nog even los van wat je van Senor Klaiber kan vinden.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_197704430
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 12:46 schreef Monolith het volgende:
Laten we ook niet al te overdreven doen over 'volgens sommigen de beste speler van de Belgische velden'. Het is niet alsof ie nu uitblinkt in de PL. Bovendien staat ie bij Brugge hoofdzakelijk op de vleugel. Met alle respect, maar met spelers als Tadic, Promes, Anthony en Neres voor de vleugels ga je er niet direct vanuit dat je Noa Lang daar heel hard nodig gaat hebben.
Als Ekkelenkamp volgend seizoen de uitblinker wordt van de Oostenrijkse competitie gaan we toch ook niet doen of dat de de domste transfer ooit was?
Maar Ekkelenkamp is een ramp, terwijl Lang prima functioneerde in de voorbereiding. Bovendien heeft Lang een versnelling aan de bal en dat is tegenwoordig best een zeldzaamheid. Hij is echt niet minder dan Labyad of Promes, maar Ten Hag mocht hem niet. Erg zonde.
pi_197704453
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 15:11 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Maar Ekkelenkamp is een ramp, terwijl Lang prima functioneerde in de voorbereiding. Bovendien heeft Lang een versnelling aan de bal en dat is tegenwoordig best een zeldzaamheid. Hij is echt niet minder dan Labyad of Promes, maar Ten Hag mocht hem niet. Erg zonde.
Labyad speelt doorgaans niet op de flank en de prestaties van Promes waren tot deze zomer stukken beter dan die van Lang.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 15:27:33 #150
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197704675
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 15:11 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Maar Ekkelenkamp is een ramp, terwijl Lang prima functioneerde in de voorbereiding. Bovendien heeft Lang een versnelling aan de bal en dat is tegenwoordig best een zeldzaamheid. Hij is echt niet minder dan Labyad of Promes, maar Ten Hag mocht hem niet. Erg zonde.
Dat kan je niet vergelijken, Lang kan je alleen maar als linksbuiten opstellen en komt/kwam voor de andere posities niet in aanmerking, hij had van mij mogen blijven hoor maar of hij dan veel in de basis was gestart vraag ik me echt af.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')