Nouuu ik laat het er niet bij zitten hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JawelOf je het nou zelf leuk vindt of niet, het is zo!
Kom maar op!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nouuu ik laat het er niet bij zitten hoor
je wraak zal zoet zijn?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nouuu ik laat het er niet bij zitten hoor
Wie zegt dat jij in Strani's "wij" was opgenomen?quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kom maar op!
Ik ben met de juist connecties al onder een ban uitgekomen, dus ik kan alles aan
popcorntijdquote:
owja dat ook nog eensquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij in Strani's "wij" was opgenomen?
Ik heb nog wat korrels liggenquote:
Aan de andere kant; in dat geval vindt hij je juist wel leuk!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owja dat ook nog eens
*gaat in een hoekje zitten huilen
ik ben het allemaal een beetje kwijt geloof ikquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aan de andere kant; in dat geval vindt hij je juist wel leuk!
Wel 'opvallend' dat de mRNA-vaccins significant effectiever (b)lijken dan de vectorvaccins. Is toch een mooie medische doorbraak eigenlijkquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:35 schreef Strani het volgende:
Uitstekend nieuws vandaag van Janssen, Het is 72% effectief gebleken in de VS en 66% globaal, en er is maar één dosis nodig. De EU heeft 400 miljoen doses besteld.
https://www.theguardian.c(...)o-work-against-covid
Even heel kort door de bocht: Vector zorgt ervoor dat het lichaam al weet hoe het een virus moet bestrijden, en mRNA vernietigt proactief de gevaarlijke cellen?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:37 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wel 'opvallend' dat de mRNA-vaccins significant effectiever (b)lijken dan de vectorvaccins. Is toch een mooie medische doorbraak eigenlijk
Daar kunnen we bijna alle EU inwoners mee inentenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:35 schreef Strani het volgende:
Uitstekend nieuws vandaag van Janssen, Het is 72% effectief gebleken in de VS en 66% globaal, en er is maar één dosis nodig. De EU heeft 400 miljoen doses besteld.
https://www.theguardian.c(...)o-work-against-covid
Precies!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daar kunnen we bijna alle EU inwoners mee inenten
Ja, dat was ook mijn gedachte, met die combinatie van effectiviteit en aantallen kun je echt wel (anderhalve) meters maken!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies!
En ja, het is een stuk minder effectief dan de andere vaccins maar alles bij elkaar zou dit nog altijd ruim boven de minimale effectiviteitsgrens zitten.
COR / Het Positiviteitstopic (met cijfers) #25 - Mooie dalende cijfers!!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:01 schreef Strani het volgende:
Nou hup mensen, niet alleen in paniek schieten bij slecht nieuws, ook komen feestvieren dan bij goed nieuws! En nog Nederlands goed nieuws ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |