SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Voor jouw soort chauffeurs is een programma op TV tegenwoordig zag ik laatstquote:Op donderdag 28 januari 2021 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eentje waarbij je een luier nodig hebt als bijrijder
Zo te zien wel.quote:Op donderdag 28 januari 2021 09:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maakt die nog steeds de Vauxhall Corsa enzo?
een Stint?quote:Op donderdag 28 januari 2021 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eentje waarbij je een luier nodig hebt als bijrijder
Haha dat dacht ik ook gelijk.quote:Op donderdag 28 januari 2021 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt echt de zelfkennis van een halve blokfluit, zelfs je houtbijlen zijn merk![]()
Ik ken niemand die dat extremer heeft zelfs
vauxhall was toch in pricnipe ook gewoon opel met het stuur aan de verkeerde kant?quote:Op donderdag 28 januari 2021 09:56 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.vauxhall.co.uk
geen Corsa wel astra
oh wacht, door klikken helpthebben ook de Corsa
alles van Opel dus
Ja.quote:Op donderdag 28 januari 2021 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vauxhall was toch in pricnipe ook gewoon opel met het stuur aan de verkeerde kant?
quote:Op donderdag 28 januari 2021 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vauxhall was toch in pricnipe ook gewoon opel met het stuur aan de verkeerde kant?
Ja toch, verzin het maar, een merk in elke zin.quote:Op donderdag 28 januari 2021 09:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha dat dacht ik ook gelijk.
Nu een amarok of MB sprinter, ook pure statussymbolen.
Klopt, en in Australie heet het Holdenquote:Op donderdag 28 januari 2021 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
'Ja ik het net een nieuw bodykit gehaald, vur d'n Corsa'quote:Op donderdag 28 januari 2021 09:56 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.vauxhall.co.uk
geen Corsa wel astra
oh wacht, door klikken helpthebben ook de Corsa
alles van Opel dus
hey moonlight hier is het gezelligquote:
makkelijkquote:Op donderdag 28 januari 2021 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je dat je 'em baas kent?
Okequote:Op donderdag 28 januari 2021 09:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hey moonlight hier is het gezellig
Maar Holden heeft wel die gruwelijk lelijke pick ups. die vind je hier nietquote:Op donderdag 28 januari 2021 09:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, en in Australie heet het Holden
Daar moest ik ook gelijk aan denkenquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar Holden heeft wel die gruwelijk lelijke pick ups. die vind je hier niet
Vauxhall heeft/had ook nog wel wat eigen modellenquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geeft ook helemaal niets maar het is wel erg gek als mensen dat zelf helemaal niet in de gaten hebbenquote:Op donderdag 28 januari 2021 09:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Houtbewerkers en interieur bouwers zijn extreem merk en status gevoelig.
Die komen voor ¤1000 minder pm bij je als je maar alles van Festool hebt en de bus een verhoogde en verlengde sprinter is met automaat
Holden bestaat niet meer/is overgenomen door Corvettequote:Op donderdag 28 januari 2021 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Uhu, tot nu toe heb ik alleen nog maar doodsangsten uitgestaan en ik wist niet eens dat er zoiets als angst bestond.quote:
Daar is nogeens een aflevering van Top Gear over geweestquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dank je maanlichtjequote:
Van die wazige mule's jaquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
snackjequote:
hoe is het met je?quote:
nee een koekje. dat is een lekkernij en geen snackquote:
Die hokken werden toch ook voor een soort australische nascar serie gebruikt ?quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar is nogeens een aflevering van Top Gear over geweest![]()
"This is what we use to carry around a screwdriver"
En dan een dragrace: Aan de ene kant zo'n gepimpte Holden pickup en aan de andere kant Richard Hammond in een Ford Transit. Alleen wist ie niet dat die op chassis en blok van een Jaguar XJ220 stond![]()
Goehoed , met mijn moeder minder. met jou danquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoe is het met je?
met mij goed. wat is er met je moeder?quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:05 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Goehoed , met mijn moeder minder. met jou dan
Coronaquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
met mij goed. wat is er met je moeder?
KSC is zo'n beetje een dikke 10 jaar al m'n vaste kletshoek op Fok.quote:
is ze er erg ziek van?quote:
Gezellig toch ! als je maar plezier hebtquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KSC is zo'n beetje een dikke 10 jaar al m'n vaste kletshoek op Fok.
Nu klink ik serieus sneu
Ja heel erg en ze valt ook onder de risicogroepquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
is ze er erg ziek van?
Nee hoor!!! ik klets ook alleen nog maar hier.. soms iets in bbquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu klink ik serieus sneu
Dat is flink balen hopelijk knapt ze snel opquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:07 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Gezellig toch ! als je maar plezier hebt
[..]
Ja heel erg en ze valt ook onder de risicogroep
dat is wel heel langquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu klink ik serieus sneu
Dat hoop ik ookquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat is flink balen hopelijk knapt ze snel op
Mooiquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nee hoor!!! ik klets ook alleen nog maar hier.. soms iets in bb
quote:
je moeder wel thuis of zh?quote:
yep, zijn er nog maar weinig over van toen ik destijds binnenvielquote:
Thuisquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je moeder wel thuis of zh?
Sprak gisteren nog een oud-bewoonster van hier.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, zijn er nog maar weinig over van toen ik destijds binnenviel
wie?quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sprak gisteren nog een oud-bewoonster van hier.
er is nogal wat gewisseld de afgelopen jarenquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, zijn er nog maar weinig over van toen ik destijds binnenviel
die was ten minste bewoonster. ik ben maar een gast bewoonsterquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sprak gisteren nog een oud-bewoonster van hier.
Was Beatrix ooit op fok?quote:
Dat moeten we eens even officieel gaan maken dan, @kwiwi, waar ben je?quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
die was ten minste bewoonster. ik ben maar een gast bewoonster
Samenwonen met US is de snelste manier om een plekje hier te krijgen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
die was ten minste bewoonster. ik ben maar een gast bewoonster
Dat pickupracen is sowieso mal.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die hokken werden toch ook voor een soort australische nascar serie gebruikt ?
quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat moeten we eens even officieel gaan maken dan, @:kwiwi, waar ben je?
een beetje rondsletten helpt altijdquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Samenwonen met US is de snelste manier om een plekje hier te krijgen.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een beetje rondsletten helpt altijd
Vrachtwagen racen is wel best interessantquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat pickupracen is sowieso mal.
Oh bah, hopelijk gaat het snel beter met 'r.quote:
Ja maar je moet ook een zinvol beroep hebben in ons dorpje.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
blijf gewoon bij jou wonen
We slaan er vast weer stijl van achterover.quote:
bdsm is niet zo mijn stijlquote:
Zeker te wetenquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We slaan er vast weer stijl van achterover.
misschien was het Whisquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We slaan er vast weer stijl van achterover.
heb een zeer zin vol beroepquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar je moet ook een zinvol beroep hebben in ons dorpje.
Volgens mij heb ik helemaal gemist waarom die weg is.quote:
Goed punt, goed punt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heb een zeer zin vol beroep
Verstrikt geraakt in d'r wolligheid?quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik helemaal gemist waarom die weg is.
I know.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heb een zeer zin vol beroep
que?quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verstrikt geraakt in d'r wolligheid?
quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gestikt in een glaasje azijn?quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gruj0 is ook zoekquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:21 schreef gianni61 het volgende:
TaMieke, Muck en Friemel trouwens ook al een tijdje niet gesignaleerd.
Muck is vooral serieus druk geloof ik.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:21 schreef gianni61 het volgende:
TaMieke, Muck en Friemel trouwens ook al een tijdje niet gesignaleerd.
Oh, ik kan me wat dingen herinneren waarbij heel stellig beweringen gedaan werden met vooral hele grote woorden die niet perse klopten.quote:
Tamieke?quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gestikt in een glaasje azijn?
mooi diplomatiek antwoordquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik kan me wat dingen herinneren waarbij heel stellig beweringen gedaan werden met vooral hele grote woorden die niet perse klopten.
Jouw orthodoxe KKK vriendje heb ik ook al een tijd niet meer gezien?quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Muck is vooral serieus druk geloof ik.
[..]
Oh, ik kan me wat dingen herinneren waarbij heel stellig beweringen gedaan werden met vooral hele grote woorden die niet perse klopten.
dat heb ik dus gemist blijkbaarquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Muck is vooral serieus druk geloof ik.
[..]
Wie?quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jouw orthodoxe KKK vriendje heb ik ook al een tijd niet meer gezien?
ah het is weer tijd om piketpaaltjes te slaanquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jouw orthodoxe KKK vriendje heb ik ook al een tijd niet meer gezien?
Whis en Molo was geen goeie mix.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heb ik dus gemist blijkbaar
Whis bedoelde een hoop dingen echt wel goed, maar als ze ergens binnenkomt kan je beter alvast de popcorn klaarzettenquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whis en Molo was geen goeie mix.
Ik heb serieus geen idee wie je bedoelt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die iets heimelijk met een GGZ patiënt uit Zwolle had.
Houden zoquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen idee wie je bedoelt.
dus zijn ze allebei maar gegaan?quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whis en Molo was geen goeie mix.
de enige die hier (naast ondergetekende) nog wel eens van rechtse sympathien beticht werd was AIquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen idee wie je bedoelt.
DM anders even ofzo.quote:
Ja, ik vermoedde dat 'ie AI bedoelde, maar dat matcht niet met de rest.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de enige die hier (naast ondergetekende) nog wel eens van rechtse sympathien beticht werd was AI
quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus zijn ze allebei maar gegaan?
Im so Sorryquote:
ik snap de Zwolle link wat minder, alhoewel ik wel wat vermoedquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik vermoedde dat 'ie AI bedoelde, maar dat matcht niet met de rest.
Zwolle was een tijd lang wel goed vertegenwoordigt in deze sc.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik snap de Zwolle link wat minder, alhoewel ik wel wat vermoed
ik ken de geschiedenis hier aardig accuraat, vraag me alleen af hie jij er aan komtquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ik eigenlijk niet maken, dacht dat jij wel wat van de geschiedenis hier afwist
quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Praat je wel bij met een wijntje in makkelijke kleding.
Ik weet toch ook zoveel van jou, gaan er dan geen lampjes branden?quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ken de geschiedenis hier aardig accuraat, vraag me alleen af hie jij er aan komt
Het zal je verbazen, maar ik heb niet al m'n Fokkennis direct paraat.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ik eigenlijk niet maken, dacht dat jij wel wat van de geschiedenis hier afwist
quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet toch ook zoveel van jou, gaan er dan geen lampjes branden?
quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:33 schreef gianni61 het volgende:
Stiekem houdt US ons al jaren in de gaten
over AI hadden we het net alquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Godver, driehonderd meetings en dan laat mijn internetverbinding het afweten.
Al werkt het nu weer
Dan heb je toch ook geen leven.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:33 schreef gianni61 het volgende:
Stiekem houdt US ons al jaren in de gaten
Lekker boeiend allemaal ook.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk eerder dat US een kloontje is van iemand die hier vroeger ook kwam?
nope, maar ik vind het primaquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet toch ook zoveel van jou, gaan er dan geen lampjes branden?
Gezien hoe geheimzinnig 'ie er over doet, blijkbaar enorm.quote:
Yep, nu zit ie geheid te wachten op de volgende raad-rondequote:Op donderdag 28 januari 2021 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gezien hoe geheimzinnig 'ie er over doet, blijkbaar enorm.
Wat is er mijn kind?quote:
Au contraire, ander onderwerp.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, nu zit ie geheid te wachten op de volgende raad-ronde
Matige gerries weer hier.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zullen we het weer over gerries hebben?
LUNCHGENOT opent vast over een uurtje.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Au contraire, ander onderwerp.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wil nieuwe schoenen maar wat een gedoe online
Geef eens een voorbeeldje, dan kan ik mee uitkiezen waar die ranke voeten in komen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wil nieuwe schoenen maar wat een gedoe online
Dat maakt de kloonlijntjes volgen wel ingewikkeld hoor.quote:
Werd wakker omdat er een gerrie kopjes gafquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zullen we het weer over gerries hebben?
Och, ja, uiteraard.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
En als US het heeft over de vroegere koningin van deze SC, dan heeft hij het vanzelfsprekend over Miauw, jongens. Wel opletten he?
Geen bankzaken vandaag?quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:43 schreef bitterbal het volgende:
ik had dus gisteren de hele dag buikpijn.
die was ineens weg na een goeie gerrie gisteravond
Dat zijn de beste gerries.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:43 schreef bitterbal het volgende:
Oh ja, irritant zijn die dagen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:43 schreef bitterbal het volgende:
Geen NBT? Of Moeraskat?quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
En als US het heeft over de vroegere koningin van deze SC, dan heeft hij het vanzelfsprekend over Miauw, jongens. Wel opletten he?
mijn voet staat nog ergens hier op Fok! met je blote voeten in de sneeuwquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeldje, dan kan ik mee uitkiezen waar die ranke voeten in komen.
Ja die vind ik dus nooit meer terug.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mijn voet staat nog ergens hier op Fok! met je blote voeten in de sneeuw
nou ja, tis maar net wat je roddels noemtquote:
ben al aan mijn 3e koffiegenot van vanaag bezig (wat eigenlijk al de 4e koffie is.)quote:
In de hoogtijdagen van FOK! wel wat leuke dingen voorbij horen komen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, tis maar net wat je roddels noemt
Toen wist ik nog niet dat fok bestond.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de hoogtijdagen van FOK! wel wat leuke dingen voorbij horen komen.
15 jaar geleden
Pak mijn bed maar.quote:
Ik verstop me onder de dekens. Ze ziet me niet.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:54 schreef gianni61 het volgende:
Oh nee, wacht, de poetsvrouw komt zometeen langs. Dat zou awkward zijn
Heb jij ook al een poetsvrouw?quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:54 schreef gianni61 het volgende:
poets vrouw?quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:54 schreef gianni61 het volgende:
je weet wel. zo iemand die je geld geeft voor met een dweil over je vloer te gaanquote:
ja, maar technisch gezien is het mijn zusquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij ook al een poetsvrouw?
NBT heeft hier nooit echt veel gepost, dat was meer GRTDOJWquote:
oh ja, allemaal 1 pot natquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
NBT heeft hier nooit echt veel gepost, dat was meer GRTDOJW
Flashbacks.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
NBT heeft hier nooit echt veel gepost, dat was meer GRTDOJW
quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je weet wel. zo iemand die je geld geeft voor met een dweil over je vloer te gaan
[..]
ja, maar technisch gezien is het mijn zus
Show Hier Je Neukertje Slow Chat?quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Flashbacks.
Al zat ik meer in SHJNSC.
waar?quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik blijf het wonderlijk vinden dat mensen daar alleen meelazen.
Bijna, Nagels.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Show Hier Je Neukertje Slow Chat?
ahhh da's nou niet echt een topique waar veel mannen kwamen vermoedelijk.quote:
Nope.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahhh da's nou niet echt een topique waar veel mannen kwamen vermoedelijk.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:01 schreef Amarantha het volgende:
Jeej weer geen gaatjes, tandarts is tevreden. 😎
nicequote:Op donderdag 28 januari 2021 11:01 schreef Amarantha het volgende:
Jeej weer geen gaatjes, tandarts is tevreden. 😎
Dat kwam af en toe wel eens binnenvallen, maar die konden die kliek niet aan.quote:
Jij ook nu.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:44 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit nog te wachten op gerrie.
Ik zag gisteren ergens op het boze internet iemand die een soort molentje in de vorm van een fidget spinner gemaakt had voor op haar nagel. Met een afgeknipte speld erdoor alles.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Allemaal idioten met meer nagellak dan je op kan maken in je eentje.
naar wat?quote:
Het scheen er daar wel heftig aan toe te gaan.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Flashbacks.
Al zat ik meer in SHJNSC.
Wacht, is dat later CUL geworden?quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat kwam af en toe wel eens binnenvallen, maar die konden die kliek niet aan.
Ik heb lange haren nodig om aan te trekken.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Us IK HEB OOK KOFFIE NODIG
Of niet, loopt ie geld mis.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:03 schreef Amarantha het volgende:
Tandarts ook blij dat ik van mijn energiedrank verslaving af ben. 😎
quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee dan mijn poetsvrouw![]()
"Ja er is bij de Drik vd Broek dit en dat en zus en zo in de aanbieding, kun je dat even gaan halen voor me? In Zutphen zit geen Dirk vandaar."
Ja doei, ik betaal je al genoeg, en mijn knie is naar de klote. Span maar een andere joker voor je karretje.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb lange haren nodig om aan te trekken.
Ze zien liever dat spul voorgoed verdwijnen dus denk het niet haha.quote:
Dat was vast een rus.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zag gisteren ergens op het boze internet iemand die een soort molentje in de vorm van een fidget spinner gemaakt had voor op haar nagel. Met een afgeknipte speld erdoor alles.
Nah.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht, is dat later CUL geworden?
Mja, veel vrouwen in een topic en de meeste vrij lomp.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het scheen er daar wel heftig aan toe te gaan.
Net zoals in het afvaltopic.
Dat was vet grappig.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar lang niet zo erg als de afvaltopics in hun reldagen hoor.
Ik waardeer deze.quote:
Maar waar ging het dan ook over. Dat ze elkaars menu's gingen afzeiken en dan ging er iemand crashdieten en iedereen wist het beter, maar niemand viel af.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar lang niet zo erg als de afvaltopics in hun reldagen hoor.
ja ik ook. Vind ik niks aan.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:07 schreef Koen66 het volgende:
als er teveel irritantjes ergens rondlopen ben ik sowieso weg
R&P was wel dagelijks drama, daar kunnen wel wat mensen op afstuderen in de psychiatrie zegquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:07 schreef Koen66 het volgende:
heb eigenlijk nooit in een echt reltopic gezeten
uh ik ben stilquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Grootschalige bans; alternatieve fora die opgezet werden; etc.
Houd vol CE!quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zal nooit capituleren.
Opgenomen bedoel je.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
R&P was wel dagelijks drama, daar kunnen wel wat mensen op afstuderen in de psychiatrie zeg
En vooral de "ja maar jij hebt het makkelijk want je bent "maar" 10kg te zwaar".quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar waar ging het dan ook over. Dat ze elkaars menu's gingen afzeiken en dan ging er iemand crashdieten en iedereen wist het beter, maar niemand viel af.
zelfs geen Udowu?quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:07 schreef Koen66 het volgende:
heb eigenlijk nooit in een echt reltopic gezeten
bent over de helftquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pas als ie op de helft van deze meeting zit.
was wel soms goed voor rellenquote:
die was ook wel leuk.quote:
details detailsquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pas als ie op de helft van deze meeting zit.
is gesloten zag ik laatst, volgens mij deed ik de laatste post zelfsquote:
De meeste piraten heb ik ook al lang niet meer op fok gezien.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is gesloten zag ik laatst, volgens mij deed ik de laatste post zelfs
Heb jij een slotje gezetquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is gesloten zag ik laatst, volgens mij deed ik de laatste post zelfs
#viesdikquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
zo, hele berg eieren met dikke lappen spek en ham op
dat wordt ettoflatuletto over een aantal uurquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
prima koolhyraatarm voerquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
VettovanBelgiequote:Op donderdag 28 januari 2021 11:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
Had ik ook. Ene schoen was gemaakt in Vietnam, de andere in Indonesië. Gebruiken ze blijkbaar net een andere leest.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:30 schreef bitterbal het volgende:
Bestel ik zelfde type schoenen en maat van reebok zijn ze te klein
Lekker!quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:31 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Je voeten zijn gewoon dik en opgezwollen als bij een hobbitquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:30 schreef bitterbal het volgende:
Mooi dan ga ik m'n kip met spek pakkenquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:31 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had ik ook. Ene schoen was gemaakt in Vietnam, de andere in Indonesië. Gebruiken ze blijkbaar net een andere leest.
ja hier ook al met dokter martens ene past perfect de andere zitten best krapquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had ik ook. Ene schoen was gemaakt in Vietnam, de andere in Indonesië. Gebruiken ze blijkbaar net een andere leest.
Ik vind jou wel een type voor maatje 37, klopt hč?quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:30 schreef bitterbal het volgende:
ben geen dwerg tochquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een type voor maatje 37, klopt hč?
wtfquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
dan ben ik een dwergquote:
Ja, het ene paar bedoel ik. Niet dat de linkerschoen ergens anders is gemaakt dan de rechterschoenquote:
jezus wat een reuzenvoeten.quote:
Kijkt aandachtig en leert mijne heren, zo kom je achter de maten van de mooie vrouwen van Foqueville.quote:
Kleine voetjesquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dan ben ik een dwerg
quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
jezus wat een reuzenvoeten.
Ben je 1.80+ ofzo
quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijkt aandachtig en leert mijne heren, zo kom je achter de maten van de mooie vrouwen van Foqueville.
dus 42 in air max?quote:
Ik vind jou wel een type voor een IQ-tje 37, klopt hč?quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijkt aandachtig en leert mijne heren, zo kom je achter de maten van de mooie vrouwen van Foqueville.
quote:
ja dus.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dus.
reuzenvrouwen
Vrouwen die een kop kleiner zijn
Makkelijk om tegen de gangmuur aan te zettenquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
maar ben ook niet zo lang
gewoon op de knieschijven mikkenquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dus.
reuzenvrouwen
Vrouwen die een kop kleiner zijn
daar word je niet kleiner vanquote:
Nou issie stuk.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:40 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8056927_2aef722d
Tering.
hoeveel bitterballen kun je naast jou opstapelen?quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel raar eigenlijk zo'n schoenenmaat met die satéstokjes van jou.
Ligt aan degrote van de bitterbalquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoeveel bitterballen kun je naast jou opstapelen?
en je 1.80m+ ?quote:
ik ben geen 1,80quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Zijn jullie zo kort dan dat 1.80 als enorm lang gezien wordt?
Nee, dat was m'n punt ook niet.quote:
ga je bij kwiwi op bezoek>?quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dat was m'n punt ook niet.
Welnee, alleen Dud0r is er druk mee.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
blijkbaarquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
ik ben niet zo grootquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
uh ja ben niet zo langquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
dwergquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben niet zo groot
1.78m
Dus vrouwen die groter zijn dan 1.80m zijn reuzen voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |