SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Voor jouw soort chauffeurs is een programma op TV tegenwoordig zag ik laatstquote:Op donderdag 28 januari 2021 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eentje waarbij je een luier nodig hebt als bijrijder
Zo te zien wel.quote:Op donderdag 28 januari 2021 09:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maakt die nog steeds de Vauxhall Corsa enzo?
een Stint?quote:Op donderdag 28 januari 2021 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eentje waarbij je een luier nodig hebt als bijrijder
Haha dat dacht ik ook gelijk.quote:Op donderdag 28 januari 2021 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt echt de zelfkennis van een halve blokfluit, zelfs je houtbijlen zijn merk![]()
Ik ken niemand die dat extremer heeft zelfs
vauxhall was toch in pricnipe ook gewoon opel met het stuur aan de verkeerde kant?quote:Op donderdag 28 januari 2021 09:56 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.vauxhall.co.uk
geen Corsa wel astra
oh wacht, door klikken helpthebben ook de Corsa
alles van Opel dus
Ja.quote:Op donderdag 28 januari 2021 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vauxhall was toch in pricnipe ook gewoon opel met het stuur aan de verkeerde kant?
quote:Op donderdag 28 januari 2021 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vauxhall was toch in pricnipe ook gewoon opel met het stuur aan de verkeerde kant?
Ja toch, verzin het maar, een merk in elke zin.quote:Op donderdag 28 januari 2021 09:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha dat dacht ik ook gelijk.
Nu een amarok of MB sprinter, ook pure statussymbolen.
Klopt, en in Australie heet het Holdenquote:Op donderdag 28 januari 2021 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
'Ja ik het net een nieuw bodykit gehaald, vur d'n Corsa'quote:Op donderdag 28 januari 2021 09:56 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.vauxhall.co.uk
geen Corsa wel astra
oh wacht, door klikken helpthebben ook de Corsa
alles van Opel dus
hey moonlight hier is het gezelligquote:
makkelijkquote:Op donderdag 28 januari 2021 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je dat je 'em baas kent?
Okequote:Op donderdag 28 januari 2021 09:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hey moonlight hier is het gezellig
Maar Holden heeft wel die gruwelijk lelijke pick ups. die vind je hier nietquote:Op donderdag 28 januari 2021 09:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, en in Australie heet het Holden
Daar moest ik ook gelijk aan denkenquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar Holden heeft wel die gruwelijk lelijke pick ups. die vind je hier niet
Vauxhall heeft/had ook nog wel wat eigen modellenquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar Holden heeft wel die gruwelijk lelijke pick ups. die vind je hier niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |