abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 27 januari 2021 @ 23:30:30 #26
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_197678319
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 23:25 schreef Hexagon het volgende:
Maare TS, wat wil jij dat Grapperhaus gaat zeggen hierover?
Dat de kans dat een dader daadwerkelijk voor de schade gaat opdraaien heel klein is
En er in een noodtoestand dus een aparte regeling voor schade moet komen, en niet prietpraat die je toch niet waar kan maken :7
  woensdag 27 januari 2021 @ 23:34:39 #27
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_197678363
quote:
6s.gif Op woensdag 27 januari 2021 23:30 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Dat de kans dat een dader daadwerkelijk voor de schade gaat opdraaien heel klein is
En er in een noodtoestand dus een aparte regeling voor schade moet komen, en niet prietpraat die je toch niet waar kan maken :7
Ach ik kan me wel in de intentie vinden om die relschoppers zo veel mogelijk uit te kleden. Of het altijd gaat lukken is vers twee.
pi_197678393
Ach ja, uiteindelijk betalen we het volgend jaar allemaal zelf door hogere premies en hogere belastingen. Politiek kan roeptoeteren wat ze willen vanuit die poppenkast waar ze in zitten.
  woensdag 27 januari 2021 @ 23:38:26 #29
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_197678399
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 23:34 schreef Hexagon het volgende:
Ach ik kan me wel in de intentie vinden om die relschoppers zo veel mogelijk uit te kleden. Of het altijd gaat lukken is vers twee.
Intentie inderdaad meer wordt het niet
Gewoon fonds oprichten of verzekeraars ook bij noodtoestanden uit laten keren eventueel met een back up van de overheid
En de verhaalsmogelijkheden op de daders uitbreiden naar een goed werkend systeem, niet iets wat niet werkt zoals nu het geval is :7
pi_197679876
quote:
6s.gif Op woensdag 27 januari 2021 23:38 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Intentie inderdaad meer wordt het niet
Gewoon fonds oprichten of verzekeraars ook bij noodtoestanden uit laten keren eventueel met een back up van de overheid
En de verhaalsmogelijkheden op de daders uitbreiden naar een goed werkend systeem, niet iets wat niet werkt zoals nu het geval is :7
Ik geloof dat jij het nieuws niet leest:
Kabinet komt met nieuw schadefonds voor geplunderde bedrijven

quote:
Minister Grapperhaus van Justitie kondigde vandaag in de Tweede Kamer de oprichting van een fonds 'Bedrijvenschade bij coronarellen' aan.
Verzekeraars en Schadefonds vergoeden schade van winkels na rellen

quote:
Onverzekerde winkeliers die door de rellen van de afgelopen dagen schade opliepen, kunnen een beroep doen op het Schadefonds Geweldsmisdrijven, zegt minister Wopke Hoekstra (Financiën) woensdag.
Gewoon twee berichten van voor jij je topic opende. Zo'n fonds is er bijna altijd en er is nooit enige indicatie geweest om te denken dat die er nu niet zou komen.

Maar goed, jij wil Hoekstra kaalplukken (en zonder proces opsluiten) om een affaire waar hij slechts zijdelings bij betrokken was en nu het liefst criminele relschoppers niet voor schade op laten draaien, het is duidelijk waar jouw belangen hier liggen: schoppen tegen politici.

[ Bericht 10% gewijzigd door Hanca op 28-01-2021 07:28:46 ]
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Spellchecker donderdag 28 januari 2021 @ 07:36:51 #31
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197679977
quote:
Dit artikel bewijst dat het wel kan. Wel jammer van de feitelijke onjuistheden, de overheid richt dus wel een fonds op. Gistermiddag al naar de kamer gestuurd, dat hadden de journalisten van het AD moeten weten.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')