SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is wel een beetje een kleuterportie dit hoor, is toch nooit genoeg groenten en vlees.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begint er wel op te lijken.
Zou eten hoorquote:Op woensdag 27 januari 2021 18:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begint er wel op te lijken.
Ik zit in een periode waar ik veel meetings heb en dat is toch fijner om te doen gewoon face to face dan fucking vier of vijf uur achter een scherm zitten videobellen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:27 schreef Haags het volgende: [..] Ja dat snap ik. Vordert het allemaal wel een beetje? [..] Ik heb er de tering over in. Wil weer knallen.
Heb je die film feed wel eens gezien?quote:
Mja krijg je zeker veel hoofdpijn van?quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:32 schreef dud0r het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ik zit in een periode waar ik veel meetings heb en dat is toch fijner om te doen gewoon face to face dan fucking vier of vijf uur achter een scherm zitten videobellen.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:32 schreef dud0r het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Ik zit in een periode waar ik veel meetings heb en dat is toch fijner om te doen gewoon face to face dan fucking vier of vijf uur achter een scherm zitten videobellen.
Vooral last van druk achter m'n ogen lijkt het wel.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Mja krijg je zeker veel hoofdpijn van?
Herkenbaar. Sterkte mattie in deze zware tijden.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vooral last van druk achter m'n ogen lijkt het wel.
En het is gewoon heel erg duf en vermoeiend.
Worden daarin slangen gevoerd?quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je die film feed wel eens gezien?
Komt wel goed. Eind februari is die periode weer voorbij.quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Herkenbaar. Sterkte mattie in deze zware tijden.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 18:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Worden daarin slangen gevoerd?
ziet er niet echt gezellig uitquote:Op woensdag 27 januari 2021 18:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
https://m.imdb.com/title/tt0445965/
Is met de meeste thrillers/horrorfilmsquote:Op woensdag 27 januari 2021 18:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ziet er niet echt gezellig uit
Over het algemeen voedsel.quote:
Kijk, een meeloperquote:Op woensdag 27 januari 2021 18:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik eet straks nog wel een zak chips leeg als jullie het niet genoeg vinden
De nada.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |