abonnement Unibet Coolblue
pi_197910501
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:39 schreef Sirolf het volgende:

[..]

Dat bestond al, jaaaaaren geleden. Je had toen DeHunt waarin heel Nederland op teams van 'Foxes' kon jagen + TROS Wanted waarin 1 jager op zoek was naar een duo. Dit hele programma is in feite een soort-van variant daar op. :)
je had ook zon programma waarin de voortvluchtigen moesten rondrennen door nederland en tijdens een live uitzending van een uur in een telefooncel moesten blijven. Wachtend op de hunters die hun mogelijk konden pakken als ze binnen de liveuitzending tijd acter de juiste telefooncel kwamen :P

/edit

deze dus we bedoelde hetzelfde programma :P
https://nl.wikipedia.org/wiki/Tros_Wanted
hardcoholic
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 februari 2021 @ 17:35:22 #127
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_197910630
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 13:39 schreef Sirolf het volgende:

[..]

Dat bestond al, jaaaaaren geleden. Je had toen DeHunt waarin heel Nederland op teams van 'Foxes' kon jagen + TROS Wanted waarin 1 jager op zoek was naar een duo. Dit hele programma is in feite een soort-van variant daar op. :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2021 17:29 schreef Ferdii het volgende:

[..]

je had ook zon programma waarin de voortvluchtigen moesten rondrennen door nederland en tijdens een live uitzending van een uur in een telefooncel moesten blijven. Wachtend op de hunters die hun mogelijk konden pakken als ze binnen de liveuitzending tijd acter de juiste telefooncel kwamen :P

/edit

deze dus we bedoelde hetzelfde programma :P
https://nl.wikipedia.org/wiki/Tros_Wanted
MLN / TROS Wanted
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_197973799
Hoe komen Hunters aan camerbeelden in een woonwijk of nabij het centrum van een woonwijk. Gaan ze letterlijk iedereen die er woont opbellen en vragen?
Of kunnen ze alle modems checken en zien wie een IP camera heeft?

[ Bericht 41% gewijzigd door MisterWendel op 12-02-2021 22:28:25 ]
pi_197977395
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 22:15 schreef MisterWendel het volgende:
Hoe komen Hunters aan camerbeelden in een woonwijk of nabij het centrum van een woonwijk. Gaan ze letterlijk iedereen die er woont opbellen en vragen?
Of kunnen ze alle modems checken en zien wie een IP camera heeft?
Nee, ze rijden rond en bellen aan.

Even schaamteloos ‘reclame’, in het echt kan de politie dit wat efficiënter omdat sommige camera’s (inclusief kijkhoek, opslagtijd etc) staan aangemeld bij ‘Camera in Beeld’:

https://www.politie.nl/themas/camera-in-beeld.html
  zaterdag 13 februari 2021 @ 07:33:44 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197977493
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 06:49 schreef Selmar het volgende:

[..]

Nee, ze rijden rond en bellen aan.

Even schaamteloos ‘reclame’, in het echt kan de politie dit wat efficiënter omdat sommige camera’s (inclusief kijkhoek, opslagtijd etc) staan aangemeld bij ‘Camera in Beeld’:

https://www.politie.nl/themas/camera-in-beeld.html
Daar heb ik wel een vraag over: het is een beetje dubbel, de berichtgeving daarover: aan de ene kan mag je camera niet meer dan je eigen terrein filmen maar tegelijkertijd lijkt de politie heel blij te zijn met beelden van de openbare weg met diezelfde camera's die alleen het eigen terrein mogen filmen.

Mocht ik camera's aan mijn huis hangen, dan vooral zorgen dat ik niet op het terrein van de buren film en de straat niet moeilijk, lastig buiten beeld houden, of alleen eigen terrein?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 13 februari 2021 @ 08:06:18 #131
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_197977606
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 07:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Daar heb ik wel een vraag over: het is een beetje dubbel, de berichtgeving daarover: aan de ene kan mag je camera niet meer dan je eigen terrein filmen maar tegelijkertijd lijkt de politie heel blij te zijn met beelden van de openbare weg met diezelfde camera's die alleen het eigen terrein mogen filmen.

Mocht ik camera's aan mijn huis hangen, dan vooral zorgen dat ik niet op het terrein van de buren film en de straat niet moeilijk, lastig buiten beeld houden, of alleen eigen terrein?
Dat staat helemaal uitgelegd op die link ;).
KuikenGuppy
  zaterdag 13 februari 2021 @ 08:25:49 #132
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197977686
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 08:06 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dat staat helemaal uitgelegd op die link ;).
Nee, want daar staat alsnog een soort van "het mag niet, maar het is onvermijdelijk en dat vinden we eigenlijk wel lekker" uitleg.

Mijn vraag is dus vooral of ik het "onvermijdelijke" ook moet vermijden als het met een beetje moeite wel kan, of dat ze net zo lief hebben dat ik dat beetje moeite niet doe.

En voor Selmar: ik heb aan een "Don't bother" genoeg, je mag het ook afkorten :P
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_197978453
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 07:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Daar heb ik wel een vraag over: het is een beetje dubbel, de berichtgeving daarover: aan de ene kan mag je camera niet meer dan je eigen terrein filmen maar tegelijkertijd lijkt de politie heel blij te zijn met beelden van de openbare weg met diezelfde camera's die alleen het eigen terrein mogen filmen.

Mocht ik camera's aan mijn huis hangen, dan vooral zorgen dat ik niet op het terrein van de buren film en de straat niet moeilijk, lastig buiten beeld houden, of alleen eigen terrein?
deze vraag ook gesteld aan de wijkagent hier, die gaf aan dat het officieel niet mag, maar dat we vooral een stukkie extra openbaar terrein moesten meepakken :P
hardcoholic
pi_197980270
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 09:51 schreef Ferdii het volgende:

[..]

deze vraag ook gesteld aan de wijkagent hier, die gaf aan dat het officieel niet mag, maar dat we vooral een stukkie extra openbaar terrein moesten meepakken :P
Je mag een camera richten op je eigen bezittingen (tuin, auto, etc) en als je daarbij niet kunt voorkomen dat er ook openbare ruimte in beeld komt is dat toegestaan.

Je hoeft niet een speciale camera aan te schaffen, of een specifieke plek te kiezen. Kortom, eigenlijk mag vrijwel alles, als je tenminste maar je eigen bezitting in beeld hebt (ongeacht wat er nog meer van de openbare ruimte in beeld is). Dat geldt trouwens niet voor andermans privé-terrein. Dat mag je in principe niet in beeld nemen.
pi_197980359
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 11:52 schreef Selmar het volgende:

[..]

Je mag een camera richten op je eigen bezittingen (tuin, auto, etc) en als je daarbij niet kunt voorkomen dat er ook openbare ruimte in beeld komt is dat toegestaan.

Je hoeft niet een speciale camera aan te schaffen, of een specifieke plek te kiezen. Kortom, eigenlijk mag vrijwel alles, als je tenminste maar je eigen bezitting in beeld hebt (ongeacht wat er nog meer van de openbare ruimte in beeld is). Dat geldt trouwens niet voor andermans privé-terrein. Dat mag je in principe niet in beeld nemen.
tussen "het niet kunnen voorkomen" en "pak maar een stukje extra openbare weg" zit natuurlijk een behoorlijk grijs gebied ;)
hardcoholic
pi_197980460
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 11:56 schreef Ferdii het volgende:

[..]

tussen "het niet kunnen voorkomen" en "pak maar een stukje extra openbare weg" zit natuurlijk een behoorlijk grijs gebied ;)
Inderdaad
pi_197982235
Bammer, het lukt me sinds deze week niet meer om via nordvpn vanuit het buitenland op npogemist te kijken :(.
pi_197982276
Worden Hunters het nooit zat om elke dag 12 uur in een auto te zitten en te rijden van Zuid naar Noord en weer terug?
pi_197982639
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 14:29 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:
Worden Hunters het nooit zat om elke dag 12 uur in een auto te zitten en te rijden van Zuid naar Noord en weer terug?
Yep, zeker als we ze 6x achter elkaar over de Afsluitdijk sturen (echt gebeurd)
  zaterdag 13 februari 2021 @ 16:19:52 #140
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_197983985
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 11:52 schreef Selmar het volgende:

[..]

Je mag een camera richten op je eigen bezittingen (tuin, auto, etc) en als je daarbij niet kunt voorkomen dat er ook openbare ruimte in beeld komt is dat toegestaan.

Je hoeft niet een speciale camera aan te schaffen, of een specifieke plek te kiezen. Kortom, eigenlijk mag vrijwel alles, als je tenminste maar je eigen bezitting in beeld hebt (ongeacht wat er nog meer van de openbare ruimte in beeld is). Dat geldt trouwens niet voor andermans privé-terrein. Dat mag je in principe niet in beeld nemen.
Hier in Duitsland ligt dat anders. Daarom is er ook nauwelijks tot geen Streetview beschikbaar
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
  PR en moderator zaterdag 13 februari 2021 @ 16:43:43 #141
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_197984433
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 15:03 schreef Selmar het volgende:

[..]

Yep, zeker als we ze 6x achter elkaar over de Afsluitdijk sturen (echt gebeurd)
_O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_198024251
De dames weer aan het stressen over de folie _O-
A mind with a heart of it's own
pi_198024527
Dennis regelt gewoon even een dikke motor. Op naar het eiland van Heeg _O_
mag het weten
  maandag 15 februari 2021 @ 20:45:27 #144
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_198024534
Vluchten in een busje waar je naam op staat, dit kan alleen maar goed gaan. ^O^
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  Moderator maandag 15 februari 2021 @ 20:46:13 #145
42184 crew  DaMart
pi_198024552
quote:
10s.gif Op maandag 15 februari 2021 20:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Vluchten in een busje waar je naam op staat, dit kan alleen maar goed gaan. ^O^
Voor de hunters zeker :Y :D.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_198024633
quote:
10s.gif Op maandag 15 februari 2021 20:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Vluchten in een busje waar je naam op staat, dit kan alleen maar goed gaan. ^O^
Dit ja _O-
  maandag 15 februari 2021 @ 20:57:48 #147
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_198024747
Als ze nu een Porsche 911 Turbo mee weet te krijgen heeft ze w.m.b. al gewonnen. :D
Edit: Geen Porker dus, wel dikke wagens bij die Vips, een Velar voor Fajah en net bij Kim & Birgitte een GLS. :D
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_198024767
Wegscheuren in een Rangerover vogue.. jammer geen porsche :9
mag het weten
  maandag 15 februari 2021 @ 21:05:57 #149
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_198024889
Die worden zo gepakt
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Moderator maandag 15 februari 2021 @ 21:07:35 #150
42184 crew  DaMart
pi_198024915
Irem blij... die kan eindelijk haar social media checken *O*.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')