abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 27 januari 2021 @ 17:01:29 #1
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197671127
Ik heb een FWB (friends with benefits), al vanaf vorig jaar september ongeveer. We spreken gemiddeld 1 keer per week af, soms meer soms minder.

De laatste tijd merk ik aan alles dat ze een beetje verliefd is. Ze zegt de hele tijd “I love you” en ze wil de hele tijd knuffelen.

Ik wil dat het zo blijf zoals het nu is. Is het immoreel of onethisch om FWB te blijven met haar terwijl ze verliefd is? Of moet ik de seks en zoenen afkappen, omdat ze verliefd is? Moet ik helemaal met haar afkappen, of kan gewoon zo door blijven gaan met haar, ook al is ze verliefd (waarschijnlijk)?

Wat zijn de regels bij dit soort dingen?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_197671521
Communiceren en verwachtingen bespreken. Of praten jullie niet met elkaar?
pi_197671557
Wat vind jij er zelf van? Ik lees dat nergens terug.
pi_197671642
Als je weet dat zij verliefd op jou is en jij bent niet verliefd op haar is het wel zo netjes om de FWB te stoppen.
  Moderator woensdag 27 januari 2021 @ 18:05:31 #5
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_197671683
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 18:01 schreef madam-april het volgende:
Als je weet dat zij verliefd op jou is en jij bent niet verliefd op haar is het wel zo netjes om de FWB te stoppen.
Dit.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_197671739
Hoe reageer je wanneer ze weer 'I love you' zegt?

[ Bericht 5% gewijzigd door ichangedmymind op 27-01-2021 18:20:33 ]
  woensdag 27 januari 2021 @ 18:25:43 #7
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197672004
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 18:09 schreef ichangedmymind het volgende:
Hoe reageer je wanneer ze weer 'I love you' zegt?
Ik reageer niet echt... negeer het gewoon.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 27 januari 2021 @ 18:25:59 #8
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197672011
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 17:58 schreef Erasmus het volgende:
Wat vind jij er zelf van? Ik lees dat nergens terug.
Ik wil dat het zo blijft.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 27 januari 2021 @ 18:26:37 #9
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197672025
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 18:01 schreef madam-april het volgende:
Als je weet dat zij verliefd op jou is en jij bent niet verliefd op haar is het wel zo netjes om de FWB te stoppen.
Maar dan beslis ik voor haar toch? Stel ze wil helemaal niet stoppen, dan doe ik haar pijn.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_197672241
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 18:26 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Maar dan beslis ik voor haar toch? Stel ze wil helemaal niet stoppen, dan doe ik haar pijn.
Durf je wel duidelijk te zijn tegen haar of hou je haar aan het lijntje?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_197672338
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 18:26 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Maar dan beslis ik voor haar toch? Stel ze wil helemaal niet stoppen, dan doe ik haar pijn.
Dus je weet niet of ze verliefd op je is, maar een optie is om ‘voor de zekerheid’ vast te stoppen? Ja, dan beslis je voor haar.

Zou je het niet eerst bespreken? Waarbij je jouw standpunt kunt vertellen, maar haar zelf de keuze laat hoe zij ermee om zou willen gaan? Áls ze al verliefd is, en het niet iets is wat jij hebt bedacht?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197672535
Je kan geen friend, al dan niet met benefits, hebben als je niet kan praten met elkaar over dit soort dingen.
Sowieso regelmatig checken hoe je er beiden in staat lijkt me geen overbodige luxe.
What's the name of the game?
  woensdag 27 januari 2021 @ 19:10:15 #13
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_197672688
Dan moet je maar gaan trouwen met haar.
soooo, da's mooi!
pi_197672987
Mijn FWB is ook verliefd, denk ik. Hij heeft het weleens over "als we trouwen" en meer van dat soort dingen waaruit ik opmerk dat hij verliefd zou kunnen zijn. Ik ben wel iemand waar mannen snel verliefd op raken.

Je zou het kunnen bespreken?

Ik doe dat niet, want het is (hem) duidelijk dat ik bij mijn vriend wil blijven.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
  woensdag 27 januari 2021 @ 19:37:32 #15
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197673145
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 19:29 schreef -Ferb- het volgende:
Mijn FWB is ook verliefd, denk ik. Hij heeft het weleens over "als we trouwen" en meer van dat soort dingen waaruit ik opmerk dat hij verliefd zou kunnen zijn. Ik ben wel iemand waar mannen snel verliefd op raken.

Je zou het kunnen bespreken?

Ik doe dat niet, want het is (hem) duidelijk dat ik bij mijn vriend wil blijven.
Je hebt een vriend, en een friends with benefits?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_197673174
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 19:37 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Je hebt een vriend, en een friends with benefits?
Jep
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
  woensdag 27 januari 2021 @ 19:38:48 #17
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197673176
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 18:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dus je weet niet of ze verliefd op je is, maar een optie is om ‘voor de zekerheid’ vast te stoppen? Ja, dan beslis je voor haar.

Zou je het niet eerst bespreken? Waarbij je jouw standpunt kunt vertellen, maar haar zelf de keuze laat hoe zij ermee om zou willen gaan? Áls ze al verliefd is, en het niet iets is wat jij hebt bedacht?
Ja, als ik haar erover praat dan zegt ze dat ze het wil houden zoals het is. Ze wil geen relatie, omdat ze vindt dat we niet bij elkaar passen. Maar ze wil me ook niet kwijt.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 27 januari 2021 @ 19:39:10 #18
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197673190
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 19:38 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Jep
Waarom beide? Weet je vriend ervan?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 27 januari 2021 @ 19:42:01 #19
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197673247
quote:
99s.gif Op woensdag 27 januari 2021 18:40 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Durf je wel duidelijk te zijn tegen haar of hou je haar aan het lijntje?
Ik ben al duidelijk geweest.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_197673249
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 19:38 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, als ik haar erover praat dan zegt ze dat ze het wil houden zoals het is. Ze wil geen relatie, omdat ze vindt dat we niet bij elkaar passen. Maar ze wil me ook niet kwijt.
Blijkbaar hebben jullie er niet echt over gepraat als je niet weet of ze verliefd is.
En als je dat wel gevraagd hebt en zij ontkent: waarom geloof je haar dan niet?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 27 januari 2021 @ 19:45:38 #21
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197673312
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 19:42 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Blijkbaar hebben jullie er niet echt over gepraat als je niet weet of ze verliefd is.
En als je dat wel gevraagd hebt en zij ontkent: waarom geloof je haar dan niet?
Ik vraag niet door, daarom. Ik ben tevreden met hoe het nu is.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 27 januari 2021 @ 19:49:39 #22
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197673407
Ik heb het idee dat als ik doorvraag ik ook antwoorden krijg die ik niet wil horen. Beter laat ik het zo gewoon, het is gezellig en er zijn geen problemen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator woensdag 27 januari 2021 @ 19:53:03 #23
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_197673481
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 19:49 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb het idee dat als ik doorvraag ik ook antwoorden krijg die ik niet wil horen. Beter laat ik het zo gewoon, het is gezellig en er zijn geen problemen.
Behalve dan dat als zij echt verliefd is, zij iets wil wat jij haar niet gaat geven, dat zei je namelijk, en blijft zij met hoop rondlopen. Jou boeit dat niet want JIJ vindt het prima hoe het nu gaat, dus of zij ergens problemen mee heeft boeit jou niet, want stel je voor dat je antwoorden krijgt die je niet wil horen want dan houdt het hele FWB ook op.

En dat terwijl je niet eens weet of je vermoeden klopt, en daar wíl je ook helrmaal niet achterkomen, dus je beantwoordt je eigen vraag, in je eigen topic, in 22 posts. Dit gaat niet om haar, dit gaat om jezelf.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 27 januari 2021 @ 20:14:31 #24
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_197674001
Ik vind de reacties hierboven wel een beetje salty overkomen eigenlijk.
Stel zij is verliefd, mag zij daar ook best zelf mee komen als dat een issue is of gaat worden. Dat is niet geheel jouw verantwoordelijkheid. Je moet haar niet afkappen als ze erover wil praten of iets dergelijks en blabla, maar jij hoeft niet per se te gaan graven.

Alleen heb je blijkbaar een vermoeden dus moet je wel even bedenken of dat komt omdat ze aan het hinten is geweest, of dat het meer is dat je ergens bang voor bent.
WFPB!
pi_197674079
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 19:49 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb het idee dat als ik doorvraag ik ook antwoorden krijg die ik niet wil horen. Beter laat ik het zo gewoon, het is gezellig en er zijn geen problemen.
Je bent weer all over the place KW......
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197674177
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 19:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Behalve dan dat als zij echt verliefd is, zij iets wil wat jij haar niet gaat geven, dat zei je namelijk, en blijft zij met hoop rondlopen. Jou boeit dat niet want JIJ vindt het prima hoe het nu gaat, dus of zij ergens problemen mee heeft boeit jou niet, want stel je voor dat je antwoorden krijgt die je niet wil horen want dan houdt het hele FWB ook op.

En dat terwijl je niet eens weet of je vermoeden klopt, en daar wíl je ook helrmaal niet achterkomen, dus je beantwoordt je eigen vraag, in je eigen topic, in 22 posts. Dit gaat niet om haar, dit gaat om jezelf.
Nou... zij kan ook het voortouw nemen en aan KW vragen of hij (ook?) verliefd op haar is.
Hij is dat blijkbaar niet, zijn gevoelens zijn niet veranderd.

Stel dat haar gevoelens wel veranderd zijn, dan is het ook aan haar om die uit te spreken, als ze daar behoefte aan heeft en wellicht verder wil met de relatie.

Als KW last krijgt van zijn twijfels, dan moet hij er iets mee.

Al denk ik dat, wat eerder ook al gezegd is, het in zo’n relatie best gezond is om van tijd tot tijd in gesprek te gaan over de stand van zaken.

Want dit gaat fout lopen. KW heeft vermoedens/twijfels/zorgen maar wil die niet toetsen. FWB heeft misschien gevoelens maar doet er niks mee. Ergens gaat die bom barsten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator woensdag 27 januari 2021 @ 20:33:26 #27
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_197674428
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 20:20 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nou... zij kan ook het voortouw nemen en aan KW vragen of hij (ook?) verliefd op haar is.
Hij is dat blijkbaar niet, zijn gevoelens zijn niet veranderd.

Stel dat haar gevoelens wel veranderd zijn, dan is het ook aan haar om die uit te spreken, als ze daar behoefte aan heeft en wellicht verder wil met de relatie.

Als KW last krijgt van zijn twijfels, dan moet hij er iets mee.

Al denk ik dat, wat eerder ook al gezegd is, het in zo’n relatie best gezond is om van tijd tot tijd in gesprek te gaan over de stand van zaken.

Want dit gaat fout lopen. KW heeft vermoedens/twijfels/zorgen maar wil die niet toetsen. FWB heeft misschien gevoelens maar doet er niks mee. Ergens gaat die bom barsten.
Zij doet er niks mee omdat zij bang is voor het antwoord. TS is bang voor de consequenties van het antwoord. Zij denkt met haar hart, TS met z'n lul.

Maar vroeg of laat, áls zij gevoelens heeft, gaat dit mis inderdaad.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_197674816
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 18:26 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Maar dan beslis ik voor haar toch? Stel ze wil helemaal niet stoppen, dan doe ik haar pijn.
Dan beslis je voor haar ja en waarschijnlijk zal dat nu even pijn doen bij haar. Maar als je doorgaat ga je haar alleen maar meer pijn doen. Want als ze verliefd is, wil ze meer dan alleen fwb en als je doorgaat met fwb zal ze ergens hoop blijven houden dat jij hetzelfde voor haar gaat voelen.
pi_197674943
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 20:50 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dan beslis je voor haar ja en waarschijnlijk zal dat nu even pijn doen bij haar. Maar als je doorgaat ga je haar alleen maar meer pijn doen. Want als ze verliefd is, wil ze meer dan alleen fwb en als je doorgaat met fwb zal ze ergens hoop blijven houden dat jij hetzelfde voor haar gaat voelen.
Hij weet niet eens óf ze verliefd is, of dat hij dat ervan maakt in zijn hoofd....
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 27 januari 2021 @ 21:13:52 #30
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197675330
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 20:50 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dan beslis je voor haar ja en waarschijnlijk zal dat nu even pijn doen bij haar. Maar als je doorgaat ga je haar alleen maar meer pijn doen. Want als ze verliefd is, wil ze meer dan alleen fwb en als je doorgaat met fwb zal ze ergens hoop blijven houden dat jij hetzelfde voor haar gaat voelen.
Nou ja, als het andersom was zou ik liever zelf willen beslissen of ik ermee stop of niet. Ik heb een keer een ex gehad die alle contact verbrak omdat ze dacht dat ik verliefd was, dat vond ik gewoon onnodig pijnlijk en gemeen. Ook al was ik verliefd wou ik totaal niet dat ze contact verbrak, heb liever dat ik zelf daarover mag beslissen in plaats dat iemand anders voor me invult.

Ik weet dat mijn huidige fwb de situatie zoals het nu is goed vindt, dat herhaalt ze ook. Wij zijn beiden niet in een positie voor een relatie en we passen niet bij elkaar. Ik ben een Antilliaanse psychiatrische patiënt en zij is een Afghaanse vluchteling. We hebben niks in gemeen behalve fysieke aantrekkingskracht en afleiding.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 27 januari 2021 @ 21:15:19 #31
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197675353
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 20:56 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Hij weet niet eens óf ze verliefd is, of dat hij dat ervan maakt in zijn hoofd....
Ze komt wel heel verliefd over. Gaat me knuffelen en zoenen in bed, zegt telkens I Love you, kookt voor me, enz. Maar dat hoeft niet te betekenen dat ze meer wil dan wat het nu is. Ze lijkt het prima te vinden zo.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 27 januari 2021 @ 21:16:29 #32
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197675374
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 20:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Zij doet er niks mee omdat zij bang is voor het antwoord. TS is bang voor de consequenties van het antwoord. Zij denkt met haar hart, TS met z'n lul.

Maar vroeg of laat, áls zij gevoelens heeft, gaat dit mis inderdaad.
Of ze doet er niks mee omdat ze het prima vindt zo. Ik had een keer een fuckbuddy waar ik op verliefd was, maar vond het prima om alleen fuckbuddy te zijn. Dat kan ook.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_197675407
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 21:15 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ze komt wel heel verliefd over. Gaat me knuffelen en zoenen in bed, zegt telkens I Love you, kookt voor me, enz. Maar dat hoeft niet te betekenen dat ze meer wil dan wat het nu is. Ze lijkt het prima te vinden zo.
Dus je weet het niet.

Mij hoef je nergens van te overtuigen, ik heb er geen belang bij.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 27 januari 2021 @ 21:24:23 #34
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197675507
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 21:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dus je weet het niet.

Mij hoef je nergens van te overtuigen, ik heb er geen belang bij.
Ik weet het niet nee.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_197677223
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 20:56 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Hij weet niet eens óf ze verliefd is, of dat hij dat ervan maakt in zijn hoofd....
Daar heb je gelijk in, maar ik reageerde op zijn vragen in de OP waarin hij stelt dat ze verliefd is en of het verkeerd zou zijn om door te gaan terwijl hij weet dat zij verliefd is. ;)


quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 21:13 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nou ja, als het andersom was zou ik liever zelf willen beslissen of ik ermee stop of niet. Ik heb een keer een ex gehad die alle contact verbrak omdat ze dacht dat ik verliefd was, dat vond ik gewoon onnodig pijnlijk en gemeen. Ook al was ik verliefd wou ik totaal niet dat ze contact verbrak, heb liever dat ik zelf daarover mag beslissen in plaats dat iemand anders voor me invult.

Ik weet dat mijn huidige fwb de situatie zoals het nu is goed vindt, dat herhaalt ze ook. Wij zijn beiden niet in een positie voor een relatie en we passen niet bij elkaar. Ik ben een Antilliaanse psychiatrische patiënt en zij is een Afghaanse vluchteling. We hebben niks in gemeen behalve fysieke aantrekkingskracht en afleiding.
Je hoeft niet gelijk al het contact te verbreken, alleen niet meer zoenen, knuffelen en neuken.. En natuurlijk is het niet leuk dat de persoon op wie je verliefd bent het contact verbreekt/afstand neemt, maar het is wel het meest eerlijke en aardigste wat diegene in die situatie voor je kan doen.

Dat ze zegt dat ze de situatie goed vindt zoals die is, hoeft niet te betekenen dat ze niet stiekem hoopt dat het toch meer wordt tussen jullie. Ik zou het gesprek met haar aangaan en vragen hoe zij er echt in staat.
pi_197677813
Oh noes :+

Nah ja, zolang je haar niet dingen vertelt als dat je verliefd op haar bent en mss wel een relatie met haar wil, alleen maar om er voor te zorgen dat ze niet wegloopt, vind ik het zo immoreel allemaal.

Natuurlijk hou je haar alsnog een beetje aan het lijntje, maar zo is het leven. Niets is 100% eerlijk. Helaas.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_197681909
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 19:49 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb het idee dat als ik doorvraag ik ook antwoorden krijg die ik niet wil horen. Beter laat ik het zo gewoon, het is gezellig en er zijn geen problemen.
Leuk, wel eerlijk.

Dus al is ze wel verliefd, je wil het niet weten.

Je bent een slimme gast dus je weet ook hoe dit gaat aflopen. Zij gaat steeds meer liefde geven en zich kwetsbaar opstellen totdat er een clash komt over de verschillende mate van intimiteit en perspectief die jullie verwachten.

Jullie zijn ws allebei eenzaam en bang, dat is de basis van het bestaan van dit contact? Eindigt altijd in drama en pijn. Je kan geen fuckbuddy's zijn met iemand die beschadigd is.
What's the name of the game?
  donderdag 28 januari 2021 @ 11:32:10 #38
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197682570
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 10:47 schreef -marz- het volgende:

[..]

Leuk, wel eerlijk.

Dus al is ze wel verliefd, je wil het niet weten.

Je bent een slimme gast dus je weet ook hoe dit gaat aflopen. Zij gaat steeds meer liefde geven en zich kwetsbaar opstellen totdat er een clash komt over de verschillende mate van intimiteit en perspectief die jullie verwachten.

Jullie zijn ws allebei eenzaam en bang, dat is de basis van het bestaan van dit contact? Eindigt altijd in drama en pijn. Je kan geen fuckbuddy's zijn met iemand die beschadigd is.
Tja, ik ben ook beschadigd...
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_197683601
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:32 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Tja, ik ben ook beschadigd...
Tja ik weet het....
Ik snap ook dat we niet in een ideale wereld leven waar alleen emotioneel gezonde mensen relaties aangaan.

Maar je kan dus 2 dingen doen, of je pakt dit constructief aan met als mogelijk eindpunt dat ze niet zo verder wil, of je neemt de eventuele toekomstige drama voor lief zodra het zich voordoet.
What's the name of the game?
  donderdag 28 januari 2021 @ 14:41:45 #40
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_197685663
Ik zou als ik de ts was wel degelijk doorvragen om het duidelijk te hebben.
En ook (op vriendelijke wijze) echt duidelijk zijn dat er aan jouw kant geen verliefdheid/liefde is en het ook echt geen relatie gaat worden.

Bij fwb’s zijn is het handig dat zo nu en dan te checken en duidelijk te hebben.
Je hoeft het niet af te kappen, het is aan haar of ze ermee verder wil of niet. Wel moet het duidelijk zijn en blijven.

Knuffelen enzo op zichzelf zegt niets, het love you vind ik wel wat twijfel achtig. Voldoende reden om even een check up te doen zodat alles duidelijk is.

Zelf ben ik iig niet van die geforceerde afstandsregeltjes bij een fwb. Knuffelen, gezellig kletsen, het algemeen fijn hebben met elkaar maakt juist de fwb. Echt enkel seks en weer pleite is meer voor de onsjes, alhoewel ik zelfs daarmee ook zat ervaringen heb met op alle gebieden een leuke nacht met elkaar doorbrengen. Zelfs inc nog een paar uurtjes slapen in elkaars armen.

Maar het moet wel duidelijk zijn dat er geen relatie uit komt rollen. Je het leuk en fijn hebt met elkaar, maar niet meer gaat worden.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 28 januari 2021 @ 15:12:16 #41
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197686108
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2021 19:29 schreef -Ferb- het volgende:
Mijn FWB is ook verliefd, denk ik. Hij heeft het weleens over "als we trouwen" en meer van dat soort dingen waaruit ik opmerk dat hij verliefd zou kunnen zijn. Ik ben wel iemand waar mannen snel verliefd op raken.

Je zou het kunnen bespreken?

Ik doe dat niet, want het is (hem) duidelijk dat ik bij mijn vriend wil blijven.
Zo zie ik het ook, ik zou hooguit misschien zeggen; beste X, je weet toch dat ik geen relatie wil.
Knuffelen, tja, als je met elkaar vrijt lijkt mij dat niet zo een punt. Maar maak haar (nog eens?) duidelijk dat er wat jou betreft echt geen relatie in zit.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_197688307
Als een vrouw verliefd is dan vind ze het niet ook prima om alleen fuckbuddys te zijn. Fuckbuddys kan ze met iedereen worden. Ze blijft fuckbuddys met jou omdat ze hoopt dat als ze maar leuk genoeg is dat je dan wel verliefd op haar wordt. Ik heb dit echt al 100 keer in mijn omgeving meegemaakt. Vrouw blijft tegen beter in hopen want hij is lief voor haar/sex is goed etc. En zal zichzelf daardoor bezet houden en geen man ontmoeten die hetzelfde wil als zij.

Over het algemeen gaan vrouwen heel anders om met sex dan mannen. Meeste mannen vinden alleen sex ook prima. Vrouwen worden verliefd en willen meer.

Als je fwb verliefd op je is dan vind ik het echt niet ethisch om toch sex met haar te blijven hebben als jij niet verliefd bent. Zoek gewoon een ander neukertje.
.
pi_197705464
Zeg dat je niet verliefd op haar bent en dat wanneer zij daar niet mee om kan gaan, je het contact verbreekt.
Contact verbreken zou ik sws doen, want vanaf dat ze dit zegt hoopt ze al op meer. Door te blijven voed jij die hoop van haar.
  woensdag 3 februari 2021 @ 17:30:12 #44
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197800349
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 18:25 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik wil dat het zo blijft.
Kun je wel willen, maar vanaf NU ben je dus haar hoop aan het geven, wat die boodschap steeds harder aan laat komen, en haar gaat beschadigen, dus wees geen egoïst over de rug van de psychische gezondheid van een ander, en nok ermee.

Been there, done that, en het enige wat je kunt is nokken met die handel; het wordt toch wel janken, je kunt alleen nu nog voorkomen dat het wekenlang wordt.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 11:32 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Tja, ik ben ook beschadigd...
Zij straks ook, of nóg meer.. jij bepaalt dat nu.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 3 februari 2021 @ 18:10:05 #45
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197800999
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 16:15 schreef Gruj0 het volgende:
Zeg dat je niet verliefd op haar bent en dat wanneer zij daar niet mee om kan gaan, je het contact verbreekt.
Contact verbreken zou ik sws doen, want vanaf dat ze dit zegt hoopt ze al op meer. Door te blijven voed jij die hoop van haar.
Waarom contact verbreken? Zo doe ik haar veel pijn lijkt me. Misschien beter om te stoppen met de seks, maar contact blijven houden toch?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 3 februari 2021 @ 18:48:54 #46
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_197801621
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2021 17:56 schreef DW457 het volgende:
Communiceren en verwachtingen bespreken. Of praten jullie niet met elkaar?
Doet me denken aan die film van veel jaren (rond 2000) terug met Kerry Fox.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 5 februari 2021 @ 20:39:17 #47
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197840603
Gesprek gehad. Ze is niet verliefd.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_197841965
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 20:39 schreef Keep_Walking het volgende:
Gesprek gehad. Ze is niet verliefd.
Neukonnn!! ^O^
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 21:41:13 #49
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197842379
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 21:27 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Neukonnn!! ^O^
Shit. Ik heb nu een vriendin haha. We waren seks aan het hebben en daarna knuffelen en zei ik “je voelt als mijn vriendin”.

Toen zei ze: “Echt, wil je dat ik je vriendin ben?”

Ik zei: “is goed. Haha”

En nu is ze mijn vriendin...
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 5 februari 2021 @ 21:46:11 #50
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_197842532
Plottwist binnen het uur, inclusief seks en goed gesprek. Juist.
Prrrrr
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')